15/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך לאזן בין כמות הלייקים לכמות העוקבים שלכם באינסטגרם

עובדים קשה לקידום הפרופיל שלכם באינסטגרם אבל לא מקבלים את קצב הצמיחה שאתם רוצים? צמיחה 100% אוגנית לוקחת המון זמן, היות ואתם תריכים לבנות את הפרופיל שלכם לרמה כזאת שאנשים יתחילו לשים לב אליו, ומשם הוא יכול להתגלגל במהרה להצלחה.

זה דורש קנייה לא רק של עוקבים באינסטגרם, אלא גם רכישה בזול ל לייקים על מנת ליצור את האשליה של חשבון פעיל. זה יראה מוזר אם תבקרו בחשבון של קים קארדשיאן עם מיליונים של עוקבים ובפוסטים שלה יהיו כמה לייקים בודדים בלבד, נכון? הרבה אנשים מתמקדים יותר מדי בכמות העוקבים שלהם ולא במעורבות של עוקבים אלה בפוסטים.

קניית עוקבים באינסטגרם היא לא סוד גדול. הרבה אנשים עושים את זה ויש מספר עצום של חברות המספקות את השירות, למרות שרובן מציעות שירות ואיכות ברמה נמוכה מאוד. היות וכולם יודעים על זה, הרבה אנשים מחפשים כביכול חשבונות שלהם קהל עוקבים מזויף. חשוב שתעשו כל מה שאתם יכולים על מנת לגרום לחשבון שלכם להרואת כמה שיותר טבעי אם אתם מחליטים לנפח אותו באמצעות קניית עוקבים.

תוסיפו עוקבים ואז תקנו לייקים בזול

כשאתם קונים עוקבים באינסטגרם, תוודאו שאתם מוסיפים גם לייקים לעגלת הקניות. כשעושים את זה באותו הזמן, אתם יכולים להיות בטוחים שכמות העוקבים תהיה יחסית לאחוז המעורבות בפוסטים שלכם.

אם אתם מוסיפים 10,000 עוקבים לחשבון שלכם זה אומר שכל הפוסטים שלכם מאותו הרגע צריכים להכיל בערך 1000 לייקים נוספים מהעוקבים החדשים. הוצאת סכום כסף זעום יחסית בכדי להוסיף לייקים לפוסטים שלכם יכול מאוד לעזור לעזור לקידום העמוד, למרות שאתם קונים את העוקבים והלייקים.

אם הזנחתם את המעורבות של העוקבים בעמוד שלכם, תשקלו לקנות כמה לייקים בזול כדי שהפוסטים שלכם יראו טוב בעיניי האנשים שיחליטו לבדוק את התוכן שלכם יותר לעומק. אתם רוצים למעשה שמי שמסתכל במבט חטוף על הפרופיל שלכם יניח שהעוקבים שלכם אמיתיים היות והמעורבות בפוסטים שלכם נראית אמינה.

למה לייקים בזול צריכים להיות חלק מהאסטרטגיה שלכם

כשאתם מוצאים כסף ומבזבזים זמן על עוקבים באינסטגרם, אתם צריכים לוודא שאתם משתמשים בהם נכון וחוסר מעורבות לא הורגת באופן אוטומטי את הלגיטימיות שלהם. כל עוד אתם עקביים וקונים לייקים לאינסטגרם בזול כל פעם שאתם מוסיפים עוקבים, אתם תראו 100% אותנטיים.

עיכוב מסוים בין הזמן שאתם מפרסמים פוסט לזמן שאתם מבלים לייקים עלול להראות חשוד. כשאתם מזמינים לייקים ועוקבים ביחד מדיגיטל בוסט, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו אותם בזמן. ככה תבטיחו שאמינות החשבון שלכם לעולם לא תעמוד בספק.

שלושת מדדי המעורבות החשובים ביותר באינסטגרם

ישנם שלושה מדדים המהווים אינדיקציה לפופולריות של חשבון אינסטגרם:

עוקבים: אחד מהדברים שאנשים הכי מתמקדים בהם. באופן טבעי, חשבון פופורלי הולך להיות בעל מספר גדול של עוקבים. ככל שמספר העוקבים גדל, האנשים המעורבים יתחילו לתייג חברי שלהם אם מרגישים שהתוכן מצחיק או מספק ערך מסוים. כשהאנשים הללו מתויגים, אחוז גדול גם יעקוב אחרי אותו הפרופיל, בגלל שהם רוצים להיות חלק ממשהו פופולרי ומאחר והחבר שלהם כבר עוקב, הם יסמכו על החשבון מיד.

אתם רוצים להיות ריאליסטים עם מספר העוקבים שלכם. בעוד שסלבריטאי יכול לקנות 100,000 כל פעם ואנשים לא יחשבו על זה פעמיים, אם הבן אםד הממוצע יעשה את זה, הרבה יבינו מיד שהוא קנה

עוקבים. לאדם הממוצע, אפילו כמות של 10,000 עוקבים היא עצומה. תהיו ריאליים ואל תמשכו תשומת לב מיותרת לפרופיל שלכם בגלל שהוספתם כמות לא הגיונית של עוקבים.

לייקים: זו הדרך הקלה ביותר לדעת אם לחשבון אינסטגרם יש עוקבים אמיתיים, בגלל שאם יש לו, אז היחס של הלייקים לעוקבים צריך להיות בערך 1:10. על כל עשרה עוקבים, אתם אמורים לקבל לייק אחד בפוסט. בפיד באינסטגרם הופך את הגלילה לפשוטה ופעולת הלייק גם כן פשוטה מאוד. לכן הרבה משתמשים עוברים על הפיד ועושים לייק להכל. עם העוקבים אמיתיים,תצפו ל-10% מעורבות לפחות.

תגובות: היות וכל כך קל לעשות לייק לפוסט, הרבה אנשים לא מגיבים. אם אתם מחליטים להגיב, תצטרכו לעצור את הגלילה ולהקליד משהו. לייק מאפשר להראות את ההערכה מבלי לבזבז זמן בהקלדה. חשוב שתוסיפו גם תגובות אוטומטיות בשפה העברית שאנחנו מציעים פה באתר כחלק מהקידום שלכם מכיוון שאחוז מסוים מהאנשים אכן עוצרים ומגיבים על תוכן והדבר מעודד אחרים לעשות אותו הדבר.

לסיכום

אם אתם קונים לייקים בזול לאינסטגרם כדי לתמוך באסטרטגיית הקידום שלכם זה יעזור לכם לשמור על תדמית פופולרית בפלטפורמה, מה שיציג את החשבון שלכם באור מאוד חיובי, ימשוך תשומת לב ועוקבים חדשים שרוצים לקחת חלק ממשהו פופולרי. קניית עוקבים ולייקים באינסטגרם הינה כלי, כמעט כמו מגנט, המושך את מה שאתם באמת מחפשים, וזה מעורבות אמיתית מעוקבים.

דילוג לתוכן