12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

כל התשובות לשאלה – איך להגדיל עוקבים באינסטגרם?

אם אתם מעוניינים להגדיל את העוקבים שלכם באינסטגרם כנראה שיש לכם סיבה טובה, בדרך כלל עושים זאת כדי להפוך למותג, אושיית רשת או משפיען. אז הגיע הזמן לענות על השאלה הזו שמעסיקה רבים, איך להגדיל עוקבים באינסטגרם? בכדי ליהנות מעולמות המשפיענים קודם כל עליכם לספק נתונים גבוהים: צפיות גבוהות בסטורי, כמות גדולה של עוקבים, תגובות רבות ועוד. ככל שיהיו לכם יותר ויותר עוקבים כך אתם תקבלו מענק גדול יותר עבור כל פרסום שתעשו. ככה זה עובד בעולם המשפיענים ולכן כולם דואגים לעשות הכל כדי לספק לעצמם עוקבים, ישנם משתמשים ותיקים שהצליחו לצבור לעצמם כמויות גבוהות של עוקבים לעיתים מהפנייה מרשת חברתית אחרת בה היו משפיענים ובעלי עוקבים רבים  ויש את אלה שעדיין מנסים, לא משנה באיזה צד אתם תמיד כדאי לכם להוסיף עוד ועוד עוקבים, כך תמתגו את עצמכם ב-TOP ומי לא רוצה להיות שם?

החשיבות להגדלת העוקבים היא ברורה, מה היא מספקת לנו?

  • מיתוג של החברה, שיראה טוב יותר. צרכנים יעדיפו לרכוש מחברה שיש לה עוקבים מאשר מחברה עם כמות קטנה של עוקבים.
  • גולשים יעדיפו לעשות "עוקב" לאדם שמרתק אותו, שמעניק לו ערך מוסף ומחדש לו מידע
  • חברות יעדיפו לשלם לכם על פרסום ככל שהעוקבים שלכם רבים או ממוקדים לקהל יעד שמתאים גם להם.

ישנם מספר דרכים לשאלה הנשאלת פעמים רבות, איך להגדיל עוקבים באינסטגרם?

דרך ראשונה היא הדרך הפשוטה ביותר שמאפשרת לכם להגיע תוך זמן קצר למספר העוקבים הרצוי לכם. וזאת עושים על ידי רכישה של חבילה מיוחדת שנקראת קניית עוקבים ישראלים. חבילה זו מקצרת לכם את התהליך ומאפשרת לכם להוביל במספר העוקבים כמה שיותר מהר. החבילה הזו נמכרת בחברת דיגיטל בוסט ומאפשרת לכם לקבל קהל יעד איכותי המורכב כולו מעוקבים ישראלים כך שקהל היעד שלכם ממוקד ומוביל למטרה הרצויה. חשיבות עוקבים ישראלים היא רבה, כיוון שאם אתם מעוניינים להיות משפיעני רשת בארץ ישראל קהל היעד שלכם הוא קודם כל ישראלים ולא עוקבים מארצות אחרות, אחרת זה החשבון שלכם ייראה כחשבון שאין לו שום ערך, זו התחושה כאשר רואים חשבון אינסטגרם המורכב מעוקבים פיקטיביים, לרוב אלו עוקבים מחו"ל שאף לעיתים אין להם תמונת פרופיל. כאשר גולש שעוקב אחריכם רואה שהעוקבים מישראל החשבון שלכם נראה איכותי יותר וממתג את עצמו כחשבון מומלץ שיכול לתפקד כמשפיען עם קהל יעד ממוקד בישראל. אז ברור לנו כבר שיש דרך מהירה לשאלה איך להגדיל עוקבים באינסטגרם? התשובה היא: רכישת עוקבים! לא כולם מודים ומספרים, אך רבים עושים זאת, זו הדרך הטובה ביותר להגדלת המוניטין שלכם ברשת החברתית הנקראת אינסטגרם.

דרך נוספת להגדיל את העוקבים היא ליצור תוכן איכותי שיגרום לכם לבלוט בזכות מי שאתם, בזכות התוכן המעניין והמרתק שאתם מעבירים לגולשים. ככל שתדהימו אותם ותספק להם חוויה מהנה כך הם יעקבו אחריכם כדי לקבל יותר ויותר מידע מכם. כך שעליכם לסקרן אותם, לשעשע ותמיד לתת להם ערך מוסף זה מה שנקרא קידום אורגני. לגרום לחשבון האינטסגרם שלכם להוביל בכמות העוקבים שלכם. תהליך זה לוקח זמן רב ולא מומלץ אם המטרה שלכם צריכה לקבל הישגים בטווח הזמן הקצר.

כדי להחליט באיזו דרך לבחור עליכם להבין קודם כל את המטרה שלכם ומה טווח הזמן שלכם להשיג את המטרה הזו. במידה והמטרה שלכם היא להגיע לכמות עוקבים גבוהה במיוחד בטווח זמן קצר ככל האפשר אנו ממליצים לכם לפנות לחברת דיגיטל בוסט כדי שתוכלו בזמן קצר ככל האפשר להגיע לכמות עוקבים גבוהה. אם יש לכם את הזמן (מה שבדרך כלל אין בעולם הדיגיטלי כי כל הזמן דברים משתנים ומה שטרנדי היום לא יהיה טרנדי מחר) אז תוכלו לפעול בצורה אורגנית ולספק תכנים שיווקים, ליהנות מתיוגים על ידי משפיענים אחרים ועוד ואם לא, כדי שתפנו לרכוש חבילת עוקבים, לפניי שיהיה מאוחר מידיי.

אם אתם שואלים את עצמכם איך להגדיל עוקבים באינסטגרם השאלה הבאה שחייבת להישאל היא כיצד אתם עושים זאת בטווח זמן הקצר ביותר. חשוב לפרט את מה שכתבנו קודם, עולם הדיגיטל הוא טרנדי, כל הזמן האפליקציות משתנות ומתחדשות יכול להיות שתשקיעו זמן רב לקדם אורגנית את האינסטגרם ועד שתגיעו לכמות עוקבים שבאמת תרצו תגיע אפליקציה אחרת שתתפוס את מקומה של אינסטגרם ואז שוב תצטרכו לתת את כל התוכן מחדש והפעם ברשת החברתית החדשה. זו בדיוק הסיבה למדוע צריך לקדם את רכישת העוקבים כמה שיותר מהר. תעשו סדר עם לוחות הזמנים שלכם להשגת המטרות ובדקו האם טווח זמן ארוך הוא ריאלי מבחינתכם.

אז לא משנה מה באמת הסיבה עבורה אתם מעוניינים להגדיל את העוקבים שלכם מה שחשוב זה איך תעשו זאת בחכמה, אז כפי שציינו תוכלו לעשות זאת בשרות קניית עוקבים ישראלים בחברת דיגיטל בוסט. לאחר שיהיה לכם מטרה ותוכן ממוקד בחרו את קהל שתרצו להפיץ לו את התכנים שלכם. אל תשכחו להוביל תכנים מעניינים, מובילים ומרתקים. כל תוכן מלווה בתמונה, תמונה שתתפוס את המבט, כזו ששונה מפרסומת בנאלית שהגולשים רגילים אליה. כדאי שכל תמונה תוביל להנעה לפעולה ותכיל קישורים לשאר הרשתות שלכם או לאתרים שאתם רוצים לקדם. כי המטרה היא לשמור על העוקבים כל הזמן. ניתן לשמור עליהם רק באמצעות העלאת תכנים מרתקים ובעלי ערך מוסף. חשוב גם לא להציג כמה פוסטים ביום שאין להם שום משמעות או ערך כיוון שאנשים יכולים ללחוץ הסרת עוקב לחשבון שלכם ואז תתרחקו מהמטרה שלכם.נזכיר לכם שבקידום האורגני מומלץ לבצע שיתופי פעולה עם משפיענים אחרים, בתיוגים, תמונות ושיתופים כדי ליהנות מהעוקבים שלהם וחשיפה גבוהה יותר. שיתופי פעולה מוכרים בתחום ורבים יענו לכם בחיוב כאשר תציעו להם החלפת תיוגים או שיתופים. גם לאחר שתרכשו עוקבים עליכם לשמר את הקידום האורגני של החשבון.

התשובה לשאלה על איך להגדיל עוקבים באינסטגרם ברורה לכם עכשיו יותר?

נשמח לסכם עבורכם:

  • זמן – טווח הזמן למשימה הוא קצר, קחו בחשבון שאין זמן, עליכם לדאוג שיהיו לכם יותר עוקבים וכמה שיותר מהר
  • עוקבים ישראלים בלבד – שימו לב לבצע קניית עוקבים ישראלים בלבד, אחרת החשבון שלכם לא ייראה אותנטי מה שייפגע בכם
  • תיוגים ושיתופי פעולה שיגדילו לכם את העוקבים כיוון שהגולשים יהיו סקרנים לדעת מי אתם, מה אתם מפרסמים ומדוע אתם מופיעים כתיוג אצל משפיען חשוב שהם מעריצים.
  • יצירת מעורבות והנעה לפעולה- כדאי מאד להניע את הגולשים לפעולה, הם לרוב פסיבים והמטרה שלכם לגרום להם להיות אקטיבים להגיב, לשתף, להקליק ועוד

ולמה היה לכם חשוב להבין איך להגדיל עוקבים באינסטגרם?

כדי שתקבלו יותר לייקים, עוקבים, חשיפות, תנועה למקור שאתם מפנים אליו וכדי שבסופו של דבר תשיגו את המטרה שלכם למה שהגדרתם כהצלחה.

דילוג לתוכן