12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

אם אתם רוצים להצליח בקרב קהל צעיר, בואו נדבר על איך קונים עוקבים בטיקטוק

חברת 'דיגיטל בוסט' זו חברה שעוסקת כבר לא מעט שנים בכל מה שנוגע לקידום ושיווק דרך האינטרנט. המטרה שלנו היא לעזור לבית העסק שלכם לגדול דרך המאגר העצום של מי שנמצאים ברשתות החברתיות ויכולים לספק לכם קהל חשוב שיאפשר לכם להגדיל את בית העסק שלכם ואת המחזור העיסקי שלכם במידה משמעותית. לייקים בטיקטוק יכולים לעשות שינוי מהותי עבור בתי עסק רבים, בעיקר משום שהיום, הקהל הצעיר, זה שגילו נמוך משבע עשרה, נמצא בעיקר ברשת החברתית הסינית ששינתה את מה שכולנו חשבנו על רשתות חברתיות.

כמה מילים על טיקטוק ועל איך קונים עוקבים בטיקטוק

לפני שנדון בשאלה איך קונים עוקבים בטיקטוק צריך לדבר בקצרה על הסיבות שבגינן טיקטוק הגיעה למעמדה החדש בתור הרשת החברתית שמחזירה מלחמה לרשתות החברתיות הוותיקות. פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד שורה של רשתות חברתיות הן רשתות חברתיות שהמקור שלהן הוא באמריקה והרעיון האידיאולוגי שבבסיסן הוא אמריקאי. כלומר, רשתות חברתיות שתפקידן הוא לתת מקום לכל אחד להגיד את דעתו בכל נושא.

כך שמדובר על רשתות חברתיות בהן למילים יש הרבה כוח וגם אם באינסטגרם יש פחות מילים מתמונות, גם שם, בייחוד דרך הסטורי המפורסם, אפשר לתת לא מעט מידע על חייו האישיים של כל אחד. המטרה של טיקטוק הסינית לעומת זאת זה לתת לכל אחד את הבמה 'לעשות שטויות'. המטרה של טיקטוק היא לאפשר לאנשים לרקוד ולשיר בלי הכרה בכל דרך שיבחרו ולא לעשות 'עניין גדול' מכל דבר.

מכאן שלפני ששואלים איך קונים עוקבים בטיקטוק עלינו להבין קודם כל את השפה של הכלי הזה. עלינו להבין כי מדובר על מקום בו המטרה היא ליצור תוכן שמצטרף לפס קול קיים ולהגיע לקהל גדל והולך של משתתפים דרך הומור.

איך קונים עוקבים בטיקטוק או למה זה כל כך חשוב?

לא פעם אנחנו, בחברת 'דיגיטל בוסט' רואים את מי שרוצה להימנע מהתעמתות עם שטח לא מוכר. לכן לקוחות רבים לא שואלים את עצמכם איך קונים עוקבים בטיקטוק אלא רק איך קונים עוקבים באינסטגרם ואיך להגדיל עוקבים באינסטגרם או בדף הפייסבוק. אבל האמת היא כי היום אנחנו לא יכולים להזניח אף גיזרה. בתור מנהלים של בתי עסק התפקיד שלנו הוא להפעיל את כל החזיתות כדי שבסופו של יום בית העסק יצליח לגדול בצורה משמעותית. אם אנחנו רוצים שבית העסק שלנו יכניס, אנחנו צריכים פשוט לעבוד בכל החזיתות, אנחנו צריכים לעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי שכל החזיתות יפעלו יחד בצורה טובה, במחול משותף.

איך קונים עוקבים בטיקטוק – קודם כל יוצרים תכנים

אנחנו בחברת 'דיגיטל בוסט' יכולים להביא לכם עוד לייקים בטיקטוק על ידי העלאה של החשיפה של הסירטונים שלכם. מה שאנחנו בהחלט לא יכולים לעשות זה ליצור תכנים במקומכם. כלומר, אנחנו לא יכולים לקדם משהו שלא קיים. בדיוק בגלל זה, כאשר אנחנו מדברים על איך קונים עוקבים בטיקטוק אנחנו מדברים קודם כל על זה שאתם צריכים ללמוד ליצור תכנים רלוונטיים עבור קהל העוקבים החדש הזה.

איך תדעו איזה תוכן לייצר? ההמלצה שלנו היא תמיד להסתכל על עמודים של אנשי תוכן אחרים, לשאוב מהם השראה ולייצר בדמותם עוד סירטונים שיציגו את מי שאתם הייתם רוצים להיות. הרבה פעמים כך תצליחו להביא עוד לקוחות אל תוך הגלגל המשומן עליו אתם עובדים כעת. אחרי שתלמדו את השיעורים החשובים הללו של בחינת עמודים אחרים ושאיבה של השראה עבור תוכן חדש, תוכלו לעבור לתהליך ששואל איך קונים עוקבים בטיקטוק.

מכאן תנו לנו לקחת את הפיקוד

איך קונים עוקבים בטיקטוק? בשורה התחתונה, 'משתפים פעולה' עם האלגוריתם. כלומר, משלמים כסף לאלגוריתם ולחברה שתאפשר לכם להגדיל את החשיפה. כך תוכלו לקבל עוד לייקים בטיקטוק וככה תוכלו פשוט להגיע לעוד קהל עוקבים שבהמשך ככל הנראה יהפוך להיות קהל של לקוחות חדשים.

אנחנו, בחברת דיגיטל בוסט לא רק נסביר לכם איך קונים עוקבים בטיקטוק אלא נעזור לכם לעבור את השלבים שיעזרו לכם בסופו של יום להגיע לכדי יצירה של קהל גדל והולך של עוקבים כל הזמן. אנחנו הולכים את הדרך יד ביד ואנחנו אתכם בתהליך. אנחנו רוצים שהעסק שלכם יצליח. בשביל זה אנחנו צריכים אתכם. אנחנו צריכים לבנות ביחד אתכם את הסיפור של בית העסק שלכם ולנסות ביחד לאפיין אותו ולספר את הסיפור שלכם בצורה הטובה והמדויקת ביותר. אנחנו רוצים שתצליחו ובשביל זה אנחנו צריכים לתכנן אסטרטגיה שיווקית שתעבוד גם ברשתות חברתיות של צעירים כמו טיקטוק וגם תתן מענה לקהל בוגר כמו פייסבוק.

אנחנו כאן מחכים לכם

איך קונים עוקבים בטיקטוק, איך לקנות עוקבים באינסטגרם, איך תגדילו את החשיפה של העסק שלכם ברשתות החברתיות וכן הלאה. כל כך הרבה שאלות שצריך לתת להן מענה לאור האופן בו בית העסק שלכם נראה. אנחנו רוצים לעזור לכם ואנחנו רוצים להיות השותפים שלכם לאורך התהליך. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לעבוד על האסטרטגיה השיווקית לבית העסק שלכם מהר ככל הניתן.

העולם שלנו הוא עולם מהיר, זז ומתקדם בקצב. אנחנו, כאן בחברת 'דיגיטל בוסט' רוצים לעזור לכם לשמור על הקצב יחד עם כולם.

דילוג לתוכן