הרשתות החברתיות עברו לא מעט שינויים בשנים האחרונות. כיום, רבים רואים בהן פלטפורמה עסקית משומנת המאפשרת למפרסמים רבים לבחור במדוייק את קהל היעד שיחשף לפרסומים שלהם. אם גם אתם רוצים לצבור לייקים בטיקטוק או עוקבים באינסטגרם שיאפשרו לכם להפוך את הרשת החברתית למערכת שיווק ופרסום משומנת, הגעתם למקום הנכון. דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים להפוך את הרשתות החברתיות שלהם לעמודים גדולים הכוללים אלפי עוקבים אדוקים שנהנים מתוכן עשיר ומקצועי. לייקים בטיקטוק, קניית לייקים באינסטגרם, הוספת עוקבים ביוטיוב ועוד, מאפשרים לכם להגדיל חשיפה וליהנות מכמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר. רוצים לעשות כסף מאינסטגרם? בפסקאות הבאות נגע בטיפים המרכזיים שיסייעו לכם לעשות זאת.
פרסום נרחב ללא כל מיקוד לעומת פרסום ממוקד ומצומצם – הכירו את אחוזי ההמרה
אך קודם לכן, חשוב להקדים ולהדגיש את השינוי המשמעותי של הרשתות החברתיות. עד לפני מספר שנים לא רבות, כלל המפרסמים בחרו לפרסם מוצרים או שירותים במודעות בעיתונים גדולים, בפרסומות בפריים טיים או בשלטי חוצות באיילון. כלל האפשרויות הללו אכן מבטיחות למפרסם להשיג חשיפה נרחבת, כך שמיליוני אנשים יחשפו למוצר או לשירות. אך חשיפה זו אינה ממוקדת, מה שאומר שקיים סיכוי סביר שמרבית הנחשפים כלל לא מתעניינים במוצר או בשירות המפורסם. במילים אחרות, החשיפה גדולה אך אחוז האנשים שאכן ינקטו פעולה מסך כל הנחשפים, קטן מאוד. נתון ה נקרא בהגה המקצועית "אחוזי המרה".
אחוזי ההמרה בפרסומים מהרשתות החברתיות גבוהים משמעותית מפרסומים בעיתונים גדולים או בשלטי חוצות
אחוז המרה הוא בעצם אחוז האנשים שנקטו פעולה כלשהי בעקבות הפרסום. מפרסמים רבים מסתפקים ברישום, אחרים מצפים למכירה, וכך מגדירים את אחוזי ההמרה לכל קמפיין שיווקי. איך הרשתות החברתיות נכנסות לתמונה? במה יועילו לייקים בטיקטוק או עוקבים באינסטגרם? דיגיטל בוסט מסבירה ללקוחות רבים כי המפרסמים מבינים כי הדגש המקצועי בכל קמפיין שיווקי צריך לעבור מכמות הנחשפים לאיכות הנחשפים. פרסום בשלטי חוצות או מודעות בעיתונים גדולים יחשפו לעיני רבים, אך מרביתם לא יתעניינו, מה שיוביל לאחוזי הצלחה נמוכים. מנגד, פרסום בעמוד טיקטוק או אינסטגרם גדול וממוקד, יאפשר למפרסמים ליהנות מאחוזי המרה גבוהים הרבה יותר.
לייקים רבים יאפשרו לכם להגדיל חשיפה באופן אורגני וליהנות מגידול מהיר של העמוד
לייקים בטיקטוק ועוקבים אדוקים באינסטגרם מאפשרים למפרסמים להכיר את תחומי העניין של כלל העוקבים. סביר להניח כי כלל העוקבים בעמוד אינסטגרם גדול העוסק בבישול, ישמחו לקבל פרסומים בתחום כלי המטבח. לכן, כל מפרסם של כלי מטבח יוכל לפרסם את מוצריו בעמודי אינסטגרם גדולים ולדעת שכלל העוקבים בעמוד כבר הוכיחו את התעניינותם בתחום, מה שבסבירות גבוהה יוביל לקמפיין שיווקי מוצלח במיוחד עם אחוזי המרה גבוהים. לייקים בטיקטוק גורמים לאלגוריתם של הרשת להבין כי מדובר בסרטון מוצלח שכדאי להפיץ למשתמשים רבים. במילים אחרות, כמות הלייקים משפיעה באופן ישיר על חשיפת התכנים. רוצים להצליח לייצר לייקים בטיקטוק ובאינסטגרם ולצבור עוקבים רבים תוך זמן קצר? דיגיטל בוסט בחרה עבורכם מספר טיפים מרכזיים.
הימנעו מהתעסקות במגוון נושאים – בחרו תחום אחד ודבקו בו
הטיפ הראשון הוא בחירת נישה מרכזית בה יעסוק העמוד. לייקים בטיקטוק ועוקבים באינסטגרם, בערוצי יוטיוב או בפייסבוק מחייבים אתכם לדבוק בנושא אחד בלבד. משתמשים רבים ימהרו להסיר עוקב מעמוד שמשנה את תחום עיסוקו בתדירות גבוהה. לכן, אל לכם להתפזר למגוון תחומי עניין שונים, בחרו את תחום העניין המרכזי שלכם ודבקו בו. דיגיטל בוסט מדגישים כי הדרך הטובה ביותר לייצר כסף מאינסטגרם היא לבנות עמוד עם תחום אחד בלבד. כך המפרסמים יודעים שכלל העוקבים מתעניינים בתחום שלהם בלבד, ולא בתחומים רבים נוספים המפורסמים בעמוד.
אל תתפשרו על איכות הצילום!
בחרתם נישה מרכזית? כעת חשוב לעבור לאיכות התוכן. לייקים בטיקטוק מחייבים אתכם להקפיד על איכות תוכן ללא דופי. איכות התוכן באה לידי ביטוי במלל שאתם מוסיפים לכך פרסום, באיכות הצילום, בנראות העמוד כולו ועוד. הקפדה על כלל הדגשים הללו תבטיח לכם עמוד אסתטי ומקצועי שיגרום למשתמשים רבים להוסיף עוקב ולתת לייקים בטיקטוק, באינסטגרם, בפייסבוק וביוטיוב. דיגיטל בוסט מדגישה כי ללא הקפדה על איכות התוכן, הסיכויים לצבור לייקים בטיקטוק ולהגדיל חשיפה נמוכים למדי.
קניית לייקים ועוקבים – כך עושים את זה נכון
אחת השיטות הבולטות לצבירת כמות גדולה של לייקים בטיקטוק ועוקבים באינסטגרם תוך זמן קצר היא קניית לייקים באינסטגרם ולייקים בטיקטוק בעלי פרופילים אמיתיים ופעילים. קניית לייקים באינסטגרם וכן קניית לייקים בטיקטוק חייבת להיעשות נכון. רבים כיום רוכשים לייקים ועוקבים מפרופילים שאינם אמיתיים ופעילים, מה שעלול לסכן את התקדמותו של העמוד. דיגיטל בוסט ממליצה להסתייע באנשי מקצוע מיומנים שיודעים לבחור נכון את הלייקים והעוקבים האיכותיים והפעילים ביותר.
מפרופיל אישי לפרופיל עסקי – כל היתרונות שאתם חייבים להכיר
אז איך לפרסם באינסטגרם ובטיקטוק לאחר שצברתם כמות גדולה של לייקים ועוקבים? ישנם מספר דגשים חשובים. התשובה הראשונה לאיך לפרסם באינסטגרם היא להפוך את הפרופיל האישי לפרופיל עסקי. פרופיל עסקי מאפשר לכם לצפות בלא מעט נתונים חשובים אודות תנועות העוקבים שלכם. המטרה היא לערוך פעולות אופטימיזציה כל העת בשביל להתאים את העמוד לצורכי העוקבים שלכם. התשובה השניה היא להקפיד על התאמה בין התוכן החדש לתוכן שכבר הועלה בעמוד. חשוב ליצור עמוד עם מראה אסתטי ומרשים שימשוך את עין העוקבים הפוטנציאליים ויגרום להם להוסיף עוקב ללא היסוס.
דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים להפוך עמודים פרטיים לעמודים עסקיים הכוללים אלפי לייקים בטיקטוק ואלפי עוקבים באינסטגרם. רוצים גם? התחילו מהקפדה על כלל הדגשים שהובאו מעלה, כך תצליחו להגדיל חשיפה, לצבור כמות גדולה של לייקים וכמובן לעשות כסף מאינסטגרם או מכל רשת חברתית אחרת.