13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך אתם יכולים לעזור לעסק שלכם לצמוח בעזרת קניית עוקבים באינסטגרם

כולנו מכירים את הפתגם שאומר שתמונה אחת שווה אלף מילים. זה בגלל שרובנו מעבדים מידע ויז'ואלי הרבה יותר מהר וביעילות מאשר מילים בלבד. והכוונה פה היא לא רק לנופים מדהימים ותמונות של האהובים שלנו. מפרסמים מזמן כבר זיהו את החשיבות שבתמונה טובה. ומאז מעולם בעולם בפרסום: תמונות שולטות. אבל האם רק זה יכול לעזור לעסק שלכם למצוח?

אם ישנה פלטפורמה חברתית אחת ששולטת כשזה מגיע לתמונות – האינסטגרם כמובן. מאות מיליונים תמונות מועלות לשם מדי יום ממאות מיליוני משתמשים שמסתכלים על התמונות אחד של השני כל דקה שעוברת. מבין כל התמונות הללו וכל האנשים המסתכלים על התמונות הללו, ישנן אינסוף אפשרויות שיווק. האם יכול להיות שכל ההזדמנויות הללו חומקות לכם מבין האצבעות?

זה ידוע שכמה שיש יותר לייקים, עוקבים ותגובות, ככה יותר לקוחות פוטנציאליים ייראו את מה שאתם מפרסמים. וכשלקוחות פוטנציאליים רואים את התמונות והתוכן שאתם מעלים, הם רואים את העסק שלכם. הם רואים מה אתם יכולים לספק להם. הם רואים איך אתם יכולים לענות להם על הצרכים, איך אתם יכולים להקל להם על החיים. אבל אם כל מה שיש לכם זה 20 עוקבים שאף פעם לא מתחברים לאינסטגרם, איך השיווק הזה בכלל יכול לעזור לעסק שלכם לצמוח?

איך השיווק באינסטגרם יכול לעזור לעסק שלכם לצמוח?

מצד שני, אם הייתם יכולים כמה אלפי עוקבים, אז הייתם מבינים איך השיווק באינסטגרם יכול לתרום לעסק שלכם. הסטטיסטיקה מראה שעסקים שלהם יש יותר מ-100 אלף עוקבים גדלו ב-160% בשנתיים. דמיינו אילו מכירות אתם יכולים לייצר בעסק שלכם עם עשירית מכמות העוקבים הזאת. זיכרו, האינסטגרם מלא באנשים שרק מחכים לראות את המוצרים והשירותים שלכם.

אז, איך אתם יכולים לנפח את מספר העוקבים בפרופיל העסקי שלכם?

יש לכם שתי אפשרויות. אתם יכולים לשכור את שירותיו של מישהו שידאג לאינסטגרם של העסק שלכם בלי הפסקה. מישהו שיבלה שעות בצילום תמונות, פילטרים וטקסט ולהעלות אותם כל הזמן עם התוכן הנכון. לאחר מכן, תצטרכו לקוות שזה יתורגם לעוד עוקבים, עוד לייקים ויותר תגובות. במילים אחרות, אתם יכולים לשלם למישהו ולקוות שהוא יצליח להעלות את מספר העוקבים שלכם.

מצד שני, אתם יכולים לבצע קנייה של עוקבים באינסטגרם וקנייה של לייקים באינסטגרם. לאחר הרכישה, מבקרים חדשים בפרופיל שלכם ירצו לעקוב אחריכם. וזה בגלל החשיפה הגדולה שיש לכם הבאה לידי ביטוי בכמות העוקבים שלכם ולייקים שיש לכם על כל פוסט. הצמיחה האורגנית של הפרופיל שלכם משם תהיה חלקה ובטוחה.

אתם צריכים לראות את המהלך הזה כפעולה שיווקית לכל דבר. תראו את זה בצורה כזו, אם אתם נכנסים לפרופיל של מישהו ויש לו 25 עוקבים, ולייק אחד. אתם לא תעקבו אחריו בחיים אלא אם הוא חבר או קרוב משפחה, כשזה מגיע לעסקים, זה עוד יותר גרוע – אם מישהו לא עוקב, הוא בחיים לא יזכור את העסק ולא יקנה ממנו בהמשך. קנו עוקבים ולייקים כחלק מהפעולות השיווקיות שאתם עושים לקידום העסק שלכם.

דילוג לתוכן