21/09/2021

קידום אינסטגרם עסקי – הכירו את כל הטיפים שיעזרו לכם לצבור לא מעט עוקבים בזמן קצר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

האינסטגרם החל את דרכו בשנת 2010 כפלטפורמה חברתית לשיתוף תמונות. כבר בתחילת הדרך ניתן היה לזהות את הפוטנציאל הגדול שימשוך לא מעט משתמשים בכל רחבי העולם, מה שגרם לפייסבוק לקפוץ על המציאה ולספח לטובתה את הפלטפורמה. מאז ועד היום נוספו אפשרויות של שיתופי סרטונים ותמונות שנמחקות לאחר 24 שעות. פלטפורמת שיתוף תמונות זו אכן תפסה תאוצה רבה וכיום ישנם עסקים רבים הבוחרים לייצר שיתופי פעולה עם מחזיקי עמודי אינסטגרם גדולים למטרות שיווק ופרסום. אם גם אתם רוצים להצליח להעלות את כמות העוקבים שלכם אך לא ממש מצליחים לעשות זאת, ישנם כמה טיפים להליך קידום אינסטגרם עסקי שאתם חייבים להכיר. דיגיטל בוסט עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומכירים את כל השיטות הטובות ביותר להעלות חשיפה ולייצר כמות עוקבים גדולה בזמן קצר. אך רגע לפני שניגע בכמה נקודות חשובות אודות קידום אינסטגרם עסקי שיתנו בוסט לאינסטגרם שלכם, חשוב להכיר כמה ממאפייני אופן הפעולה של מנועי הפלטפורמה.

הליך קידום אינסטגרם עסקי מבטיח חשיפה נרחבת של התכנים שלכם

ראשית, חשוב להבין כי מטרת העל של מנועי האינסטגרם היא לגרום לכל משתמש לרצות לחזור שוב ושוב בתדירות גבוהה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לחשוף כל משתמש לתחומי העיניין שלו וכן לתכנים של כל חבריו הקרובים. למנועי הפלטפורמה יש מגוון דרכים לאפיין את תחומי העניין של כל משתמש ולהגדיר את חבריו הקרובים, שהיכרות עימן תאפשר לכם לייצר חשיפה נרחבת של התכנים שלכם, מה שכמובן עתיד להוביל לעלייה ניכרת בכמות העוקבים. דיגיטל בוסט מכירים דרכים רבות של מנועי האינסטגרם לאפיין את תחומי העניין של כל משתמש וכן להגדיר את חבריו הקרובים, מה שמאפשר להם לתת בוסט לאינסטגרם של לקוחות רבים בהליך קידום אינסטגרם עסקי. שנית, חשוב לדעת כי חשיפת התכנים לעיניהם של משתמשים רבים אינה מספיקה. עליכם לוודא כי כלל המשתמשים שיחשפו לתכנים שלכם ישתכנעו שהתוכן מספיק איכותי, מקצועי ומעשיר, כך שירצו להמשיך לעקוב אחר התכנים בעתיד. לאחר היכרות עם שתי הנקודות הללו, הגיע הזמן לכמה טיפים מעשיים במסגרת הליך קידום אינסטגרם עסקי, שיקחו את עמוד האינסטגרם שלכם לשלב הבא.

מקדו את תחומי התוכן שלכם – המיקוד אמנם יקטין את קהל היעד, אך יאפשר לו להרגיש בנוח להוסיף עוקב

הצעד הראשון הוא בחירת נישה קבועה וממוקדת בה יעסקו כל תכני עמוד האינסטגרם שלכם. נישה ממוקדת תסייע להעניק לכלל העוקבים הפוטנציאליים שלכם את מלוא הביטחון להוסיף עוקב לעמוד. אמנם מיקוד לנישה אחת בלבד תגרום לעמוד האינסטגרם שלכם לפנות לקהל יעד ממוקד וקטן יותר בהשוואה לחלופה, הכוללת מגוון נישות שונות וקהל יעד רחב, אך בכל זאת המיקוד יסייע לכם להעלות את כמות העוקבים. הסיבה לכך פשוטה, עמוד הכולל תכנים בנישת האופנה, הכלכלה והמסעדנות אמנם יפנה לכמות גדולה של משתמשים, אך האם הן יעקבו אחר העמוד אשר מספק לכם תוכן רלוונטי רק בשליש מתכניו? התשובה היא כנראה שלא. (משתמשים מתעניינים  בכלכלה בלבד, באופנה בלבד או במסעדנות בלבד יקבלו תוכן רלוונטי רק בחלק קטן מתכני העמוד). גם אם הם יוסיפו עוקב, הוא יוסר עד מהרה כאשר הם יפגשו שוב ושוב בתכנים מעולם האופנה בעוד הם מתעניינים בכלל בכלכלה. לכן, למרות שבחירת נישה ממוקדת תקטין את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, הקהל המצומצם אליו תפנו ירגיש בנוח להוסיף עוקב וליהנות אך ורק מתכנים מעולם התוכן שלו מה שהופך את המיקוד לצעד הראשון בהליך קידום אינסטגרם עסקי.

וודאו שכל תכני העמוד איכותיים ומקצועיים – חלק בלתי נפרד מהליך קידום אינסטגרם עסקי

הצעד השני הוא הקפדה על תוכן איכותי, מקצועי ומעשיר. כפי שציינו מעלה, חשיפת התכנים שלכם לקהל עוקבים גדול אינה מספיקה להליך קידום אינסטגרם עסקי. עליכם לוודא כי התוכן של עמוד האינסטגרם שלכם יהיה מעניין, מקצועי ומעשיר כך שכל הנחשפים אליו ירצו להמשיך ולראות תכנים נוספים בעמוד עצמו. כאשר הם יגיעו לעמוד הם חייבים לראות עמוד הכולל לא מעט תוכן איכותי ומעניין. מעבר לתוכן עצמו, חשוב לוודא כי כלל התמונות מצולמות במצלמה מקצועית וכן כוללות צבעים חיים ומשתלבים. הקפדה על כלל הנתונים הללו תבטיח כי כל המשתמשים שיראו את התכנים שלכם, לא יהססו להוסיף יוקב ולהמשיך לקבל תכנים איכותיים ומעניינים. דיגיטל בוסט מכירים את כל הדגשים החשובים בהליך קידום אינסטגרם עסקי שיבטיחו עמוד מרשים ביופיו, מה שיתן בוסט לאינסטגרם שלכם. אז לאחר שערכתם את כלל התכנים בעמוד תוך שימת דגש על איכות התוכן ונראותו, כיצד ניתן לחשוף את התכנים לעיניהם של משתמשים רבים? התשובה בצעד הבא.

כך תצליחו להגדיל חשיפה באופן אורגני – הגיבו חזרה לכל המגיבים לכם

לאחר שבחרתם נישה קבועה וממוקדת, ערכתם את העמוד כולו בהדגשה על איכות התכנים ונראות העמוד, הגיע הזמן לחשוף את העמוד כמה שיותר משתמשים. אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת היא להגיב לתגובות של מגיבים על התכנים שלכם. כפי שציינו מעלה, אחת הדרכים הטובות ביותר של מנועי האינסטגרם לגרום למשתמשים רבים לחזור שוב ושוב בתדירות גבוהה היא להציג בפניהם תכנים של אנשים שאופיינו קרובים אליהם. אחת הדרכים בעזרתה מענועי האינסטגרם מאפיינים אנשים קרובים היא התגובות. אם תגיבו לאנשים שהגיבו על התכנים שלכם באופן קבוע, הם יאופיינו כחברים קרובים שלכם, מה שיגרום למנועי האינסטגרם להציג בפניכם את כל התכנים שלכם. דיגיטל בוסט מסייעים ללקוחות רבים במתן בוסט לאינסטגרם בעזרת כלל השיטות הללו ועוד רבות נוספות. אם גם אתם רוצים להצליח לצבור כמות גדולה של עוקבים, ללא ספק שלושת הצעדים שצויינו מעלה חיוניים עוד בשלבי תחילת הדרך.