תפריט
תפריט

קדמו את העסק שלכם בעזרת קניית עוקבים באינסטגרם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הרבה בעלי עסקים מתחילים להבין את חשיבות השימוש באינסטגרם על מנת לקדם את העסק שלהם ולהתחרות בתנאים שווים מול עסקים אחרים באותו התחום. הם מתחלים לראות שהפלטפורמה טומנת בתוכה פוטנציאל עצום לחשיפה. היו זמנים שבהם עסקים חשבו שאין טעם להשקיע באינסטגרם היות והפלטפורמה הייתה מלאה בבני נוער וכביכול ילדותית במהות שלה. עכשיו בדיוק מהסיבות הללו וכמובן גם אחרות, הרבה עסקים מתייחסים לפרופיל האינסטגרם כנכס מספר 1 שלהם וקל מאוד להבין למה זה המצב ולמה עסקים קונים עוקבים באינסטגרם, לייקים באינסטגרם או משתמשים בשירותי רובוט לאינסטגרם על מנת לחשוף את העסק ולהביא לקוחות חדשים.

אינסטגרם צמחה מאוד בפופולריות שלה בחמשת השנים האחרונות. למרות שהאפליקציה עדיין מפגרת מאחורי פייסבוק מבחינת מספרים יבשים, קצב הצמיחה הרבה יותר טוב, וזו רק אחת הסיבות שתרמו לרכישתה של אינסטגרם על ידי פייסבוק. בנוסף, פייסבוק כמעט ולא עשו שינויים באינסטגרם לאחר הרכישה, הם רוצים שהאפליקציה תהיה ייחודית ותבלוט בזכות עצמה.

כאמור, הסיבות לשימוש באינסטגרם רבות, עסקים רוצים להשתמש באינסטגרם מכיוון שפלטפורמה בולטת מאוד בקרב צעירים וחברות יודעות איך לגרום לצעירים לקנות את המוצרים שלהן.

הכל מתחיל מפרופיל אינסטגרם מצוין!

אז איך עסקים מקדמים מוצרים ושירותים באינסטגרם? הכל מתחיל מחשבון מצוין. אפשר להפוך חשבון למעולה בעזרת קניית לייקים לתמונות ועוקבים לפרופיל. זה חשוב מאוד. עסק צריך שיהיה לו קהל עוקבים יציב ונאמן. לאחר קניית עוקבים למשל, כמות העוקבים תמשיך לגדול באופן טבעי רק בגלל החשיפה הטבעית שנוצרת לאחר הוספת עוקבים חדשים לפרופיל. אנשים רואים שפרופיל פופולרי והם מיד עוקבים אחריו גם מה שעוזר לצמיחה של הקהל בסופו של דבר. קניית עוקבים יכולה להאיץ את תהליך צבירת הפופולריות ולקצר אותו מחודשים לשבועות.

אם אתם רואים חשבון שיש לו 200 עוקבים ובנוסף תיחשפו לחשבון שלו יש 5000 עוקבים, אחרי איזה מהם תעקבו? כנראה שאחרי זה עם כמות העוקבים הגדולה יותר, אנחנו תמיד חוששים לפספס משהו שאנשים אחרים כבר אישרו כי הוא מעניין ופופולרי.

השלב הבא – תוכן מעולה לעמוד האינסטגרם שלכם

אמנם צריך לעשות את זה תמיד, אבל העלאת תוכן מעולה מקבלת ממד חדש של חשיבות אחרי הוספת העוקבים. נסביר, כשהחשבון גדל – אתם חייבים להתרכז בלייצר תוכן מעניין ובעל ערך עבור הקהל שלכם – כל יום!  עסקים שחושבים שהם יכולים להעלות תמונה או שתיים בשבוע וזה מה שיגרום לחשבון שלהם לצמוח – טועים בגדול!

פוסטים חייבים לעלות מדי יום. למעשה, צריך לדאוג להעלות יותר מפוסט אחד ביום. הם צריכים להיות כיפיים, מעניינים, מעודדים מעורבות ורלוונטיים מאוד. לדוגמא, מסעדה צריכה תרצה להעלות פוסטים המכילים תמונות של המקום. הם יכולים גם להעלות תמונות של מנות, משקאות וכדומה. זו דרך מעולה לגרום לאנשים להגיע למקום ולנסות את המנות החדשות.

כל תמונה שעולה צריכה להיות במחשבת תחילה. תמיד צריך להבין כמה דברים: האם זו תמונה טובה מספיק? מה היא אומרת? זה מושך? זה מעניין? – כל זה לפני שתמונה אחת עולה על מנת לדאוג שהתוכן יהיה כמה שיותר איכותי.