30/06/2022

איך אפשר למנף קניית לייקים לדף בפייסבוק בצורה חכמה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

היום העולם העיסקי מתנהל במידה רבה דרך הערוצים של הרשתות החברתיות. שם נמצאים הכלים שמאפשרים לכל אחד מכל מקום בעולם להגיע לקבוצה הולכת וגדלה של אנשים מסביב לגלובוס. כאשר היום, בניגוד לעבר, העבודה היא פעמים רבות שונה מזו שהייתה נהוגה עד לפני כמה שנים. בעבר, התמה המרכזית של עולם מכירות עסק ביצירה של עולם קסום כמעט בו מי שמרשה לעצמו לרכוש מוצר זה או אחר הוא עשיר, היום, העבודה היא שונה לחלוטין. הרשתות החברתיות מאפשרות, יותר מהיקשרות למוצר, להיקשר לאנשים. כאשר נוצרת שיחה סביב הרשתות החברתיות בין היצרנים ובין הלקוחות, כך ניתן ליצור קשר ריגשי שמתרגם לאחר מכן גם למכירות.

קניית לייקים לדף בפייסבוק זו אולי פעולה מניפולטיבית, אבל אנחנו, העובדים בחברת 'מדיה בוסט' יודעים היטב כי המניפולציה הזו יכולה לייצר מאין רוח גבית שתהפוך את העסק שלכם לפופולארי יותר ומשתלם הרבה יותר. קניית לייקים לדף בפייסבוק אולי נשמע כמו מהלך שצופן בחובו סוג של 'שקר' אבל מדובר בדרך לגיטימית להפוך את דף הפייסבוק שלכם לאטרקטיבי יותר בעיני רבים.

דמיינו לרגע מסעדה

קניית לייקים לדף פיסבוק דומה למסעדה שאין לה עוד לקוחות. יכול להיות שמדובר על מסעדה מצויינת, שמגישה מנות נהדרות, אבל כאשר אין לה סועדים וכאשר לא מצטבר תור בכניסה, קשה לייצר מצב כאילו מדובר על מסעדה נהדרת וטובה דיה. קניית לייקים לדף בפייסבוק זו דרך לייצר כמו 'תור' בכניסה למסעדה, ככל שיש יותר אנשים שרואים את כמות הלייקים מתחילה להצטבר, כך התחושה שנוצרת היא שמדובר כאן על משהו טוב.

לא רק זה, אלא שגם האלגוריתם של פייסבוק עצמו מזהה את התנועה שנוצרת סביב הדף שלכם ומאפשר עליה חדה במספר האנשים שנחשפים לחומרים. קניית לייקים לדף בפייסבוק דומה במידה מסויימת להעמדה של שלט חוצות בכניסה לעיר או להנחה של כרטיסי ביקור על זגוגיות הרכבים בחניה, מדובר על דרך לגיטימית להעביר את הדף העיסקי שלכם לכיכר המרכזית של עולם הרשתות החברתיות ולהפוך אותו למקום בו כל אחד היה רוצה להיות עכשיו.

קניית לייקים לדף בפייסבוק צריכה להיעשות בחכמה

אנחנו, אלו העובדים בחברת 'דיגיטל בוסט' יודעים היטב כי קניית לייקים לדף בפייסבוק באופן לא מקצועי עלולה להביא להיווצרות של יותר בעיות מאשר תועלת. מדוע? משום שכאשר מבצעים קניית לייקים באופן לא מדוייק אנחנו מייצרים דווקא את הפעולה ההפוכה לעלייה משמעותית של מספר הכניסות, תיכף נסביר מדוע.

קניית לייקים לדף בפייסבוק היא בדרך כלל לא קנייה של כל לייק ולייק. המטרה שלנו היא לחשוף את החומרים לקהל גדול ככל האפשר של לקוחות פוטנציאליים ולעודד אותם, בעזרת מניפולציות שונות אותן אנחנו מקיימים על הפוסט, ללחוץ לדבר הזה שעלה כעת 'לייק'.

קניית לייקים לדף בפייסבוק באופן הזה היא למעשה יצירה של מספיק מידע שמאפשר לנו להגיע אל קהל היעד הספציפי של החומרים הללו אותם אנחנו מעוניינים להציג לקהל הרחב. לכן, חשוב שנבצע את התהליך באופן נכון ומבוקר. מה זאת אומרת? התפקיד שלנו בעצם הוא לייצר כמו מאין סל של לקוחות פוטנציאליים שיכולים ליהנות מהדברים אותם אתם מוכרים על ידי השוואה של קבוצת הלקוחות הקיימת שלכם לקהל יעד נוסף שככל הנראה חולק את אותם תחומי עניין ותחביבים, כך נוכל להגיע לעוד ועוד קהל דומה שישמח לקבל את החומרים אותם יש לכם להציע.

עקב אכילס של המהלך הזה הוא שכאשר האבחנה של הקהל המתאים עבורכם לא נעשית בצורה טובה, האלגוריתם של פייסבוק מזהה את זה וכך אתם עלולים לאבד לקוחות פוטניאלים משום שהאלגוריתם של פייסבוק חושב כי אתם לא מספקים חומר רלוונטי דיו ולכן אין שום סיבה שהוא יציג את המידע הרלוונטי לגביכם לאנשים נוספים.

מכאן שזו רק ההתחלה

קניית לייקים לדף בפייסבוק יכולה להיות פעולה מאוד 'מפתה' שכן היא מייצרת את האשליה כאילו כל מה שצריך לעשות כדי להצליח הוא להשקיע כסף ופייסבוק כבר יתנו את התשואה. אבל אנחנו יודעים שהעבודה מורכבת מזו. קניית לייקים לדף בפייסבוק לא יכולה לחסות על מוצר לא טוב דיו ועל תוכן שיווקי שלא כתוב נכון.

חשוב שלא תזניחו את התהליך של יצירת תוכן חדש, מעניין, אטרקטיבי, שמספר את הסיפור של המוצר שלכם באופן הטוב ביותר והמדוייק ביותר עבורכם. אל תשכחו כי בסופו של יום מאחורי כל לייק נמצא בן אדם שרוצה לקבל את השירות הטוב ביותר שהוא יכול לקבל.

אינסטגרם הוא לא במקום פייסבוק על אף החשיבות

קידום אינסטגרם אישי יכול גם כן לעזור מאוד לקדם כל עסק בצורה טובה. הרי בסופו של דבר, בדומה לדף פייסבוק גם כאן אנחנו יכולים לייצר אינסטרקציה עם לקוחות וליצור שיח על בסיס רגשות אישיים שיהפוך את האינסטגרם למקום ממנו ניתן להרוויח. קידום אינסטגרם אישי אבל לא חייב להיות על חשבון פייסבוק גם אם מדובר לעיתים על רשת חברתית יותר אטרקטיבית. חשוב לזכור שהקהל שלכם נמצא בכל מקום והתפקיד שלכם ושלנו הוא לאפשר גישה עבור כל לקוח למוצרים שלכם בצורה טובה.

חשבון עיסקי קשור זה בזה

אם אתם שואלים איך עושים חשבון עיסקי באינסטגרם תוכלו ללמוד זאת מהר מאוד בזכות אנשי הצוות שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם וביחד, לאחר שתלמדו איך עושים חשבון עיסקי באינסטגרם, תוכלו להפוך גם אותו למקום בו ניתן לקדם אג'נדות שונות.

אנחנו, כאן בחברת דיגיטל בוסט מחכים לעבוד אתכם.