12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם – הרשתות החברתיות כבר מזמן לא מסתכמות בשמירה על קשרים חברתיים! הכירו את הפלטפורמה השיווקית ברשתות החברתיות

לא מעט אנשים כיום שואפים להפוך את עמוד האינסטגרם שלהם לפלטפורמה שיווקית. פלטפורמה, שתסייע לעסקים רבים לקדם שירותים או מוצרים שונים. עד לפני מספר שנים הרשתות החברתיות שימשו בעיקר למטרת שמירה על קשרים, העלאת תמונות, פוסטים או סרטונים ומעקב אחרי עמודים הכוללים תוכן רלוונטי ומעניין. כיום, הרשתות החברתיות הופכות לפלטפורמת שיווק ופרסום לבתי עסק רבים. עסקים רבים בוחרים לוותר על אפשרויות הפרסום הישנות. הן כללו בעיקר פרסומות בפריים טיים, פרסומות בעיתונים מצליחים או שלטי חוצות בכל רחבי העיר. שיטות הפרסום הללו אכן הצליחו להביא את המוצא או השירות המפורסם לעיניים של אנשים רבים. אך כנראה שרובם ככולם כלל לא מתעניינים בתחום, בשירות או במוצר המפורסם. שיטת פרסום זה הצריכה מבעלי עסקים לשלם לא מעט כסף תמורת חשיפה נרחבת. בתמורה סיפקה תוצאות המרה בסיסיות בלבד. אז איך הרשתות החברתיות נכנסות למשבצת של פלטפורמת שיווק ופרסום טובה המספקת אחוזי המרה גבוהים במיוחד? בשתי מילים, פרסום ממוקד. חברה דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים בהליכי קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם, קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם והגדלת עמודים איכותיים תוך זמן קצר.

אך עוד לפני שניגע בכל הטיפים והשיטות לקניית עוקבים איכותיים באינסטגרם, נסביר מדוע בעלי עסקים רבים כיום בוחרים לוותר על שלטי חוצות או פרסומות בפריים טיים בשביל לפרסם ברשתות החברתיות.

לא עדיף לפרסם בעיתונים מצליחים או בשלטי חוצות בכל רחבי העיר? לא! הכירו את כל היתרונות של הפרסום באינסטגרם

כפי שהזכרנו מעלה, הפירסום ברשתות החברתיות מספק אחוזי המרה טובים במיוחד. אחוזי ההמרה הם בעצם אחוזי ההצלחה של הפרסום המחושבים על בסיס החשיפה. כלומר, אחוזי ההמרה מחשבים כמה מבין כלל הנחשפים לפרסום המוצר או השירות שלכם אכן עשו צעד כלשהו בעקבות החשיפה. צעד כלשהו. יכול להיות השארת פרטים, כניסה לאתר האינטרנט או רכישת המוצר או השירות. כל זה על פי החלטתו של בעל העסק. נמצא שאחוזי ההמרה בפרסומי הרשתות החברתיות גבוהים הרבה יותר מאחוזי ההמרה בפרסומי עיתונים מצליחים או שלטי חוצות מסיבה אחת פשוטה. הפרסום ברשתות מגיע אך ורק לעיניהם של אנשים שידוע שהם מתעניינים בתחום המוצר או השירות המוצע.

איך מצליחים לפרסם אך ורק לכאלה שהביעו את התעניינותם בתחום? פשוט בוחרים עמודי אינסטגרם גדולים העוסקים בתחום המוצר או השירות המפורסם. לדוגמה פרסום ציוד ספורט בעמוד אינסטגרם גדול העוסק בכושר גופני וכולל אלפי או אף עשרות אלפי עוקבים, ידבר לרוב ככל הצופים בפרסום. כך ניתן לייצר אחוזי המרה גבוהים במיוחד וליהנות מפרסום ממוקד ומיטבי. רוצים להפוך את האינסטגרם שלכם לפלטפורמה שיווקית משומנת? לדיגיטל בוסט יש כמה טיפים חשובים שיוכלו לעזור לכם.

רוצים להתחיל? אספנו עבורכם כמה טיפים שיהפכו את העמוד שלכם לכזה שיסחוף לא מעט עוקבים

ראשית, חשוב לדעת שכיום ישנה אפשרות של קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם. הליך קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם יאפשר לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם תוך זמן קצר. הדבר יגדיל גם את החשיפה לעמוד שלכם. אך דיגיטל בוסט מדגישים כי לא מעט אנשים הבוחרים בהליך קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם לא יודעים לבחור נכון. בחירה לא נכונה ממלאת את העמוד שלהם בלא מעט עוקבים שאינם איכותיים או אמיתיים. מצב כזה עלול דווקא לעשות את הפעולה ההפוכה. זה עלול לגרום למנועי האינסטגרם לזהות את העמוד כלא איכותי. לכן, ישנם דגשים לפני בחירת הליך קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם. חשוב להסתייע בשירותי דיגיטל בוסט ולהקדים עוד מספר צעדים חשובים להליך הקנייה. איזה צעדים? כאלה שיבטיחו שהעמוד שלכם יראה איכותי ואטרקטיבי במיוחד לפני בואם של כל העוקבים שתרכשו. לדיגיטל בוסט יש מספר טיפים חשובים שאתם חייבים ליישם בשביל לוודא שהעמוד שלכם יהיה מוכן הן לקניית עוקבים איכותיים באינסטגרם והן להגדלה משמעותית של החשיפה שלו.

מקדו את תוכן העמוד לתחום אחד וממוקד ככל הניתן!

הצעד הראשון שאתם חייבים לעשות זה למקד היטב את כל תכני העמוד לתוכן אחד בלבד. אנשים רבים שרוצים להפוך את עמוד האינטסגרם שלהם לעמוד גדול ומצליח הכולל אלפי עוקבים, לא ממקדים את התוכן בעמוד לנישה אחת בלבד. הדבר גורם לעוקבים פוטנציאליים רבים לעקוב פשוט לדפדף. הסיבה לכך ברורה. אנשים שמתעניינים באוכל, לא יעקבו אחרי עמוד מקצועי ככל שיהיה שעוסק באוכל, באימוני כושר וברהיטים לבית. עמודים הכוללים מספר נישות במקביל יגרמו לחשיפת התוכן הרלוונטי עבור העוקבים רק בחלק קטן מהפרסומים. ולכן הם פשוט יעדיפו לעקוב אחרי עמודים ממוקדים המפרסמים אך ורק את התחום בו הם מתעניינים. לכן, לפני שאתם בוחרים בהליך קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם, חשוב לוודא שכל תוכן העמוד שלכם ממוקד. כך העוקבים הרלוונטיים ישמחו להישאר.

הצעד שני לקידום עמוד האינסטגרם שלכם הוא הקפדה על איכות התכנים. דיגיטל בוסט מדגישה בפני כל לקוחותיה המעוניינים להתחיל בקניית עוקבים איכותיים באינסטגרם שאיכות התכנים תקבע האם קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם אכן תצליח והעוקבים יישארו או שהם פשוט יסירו עוקב בזה אחר זה. איך מוודאים שכלל התכנים יהיו מספיק איכותיים טרם הליך קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם? ישנם מספר דגשים, הראשון הוא אמינות המידע המועבר (אם יש כזה). חשוב לוודא שכל המידע שאתם מפרסמים יהיה אמין ובדוק. השני הוא איכות התמונה, חשוב לוודא שהתמונה תהיה איכותית, ברורה ויפה לעין. השלישי הוא הצבעים המשולבים בתמונה והתאמתם לצבעים הבולטים בעמוד כולו. הקפדה על שלושת הנקודות הללו תבטיח לכם תוכן איכותי במיוחד שיביא להצלחת הליך קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם.

כך תגדילו את החשיפה – כל השיטות של דיגיטל בוסט שאתם חייבים להכיר

לאחר שמיקדתם את כל תוכן העמוד והקפדתם על איכות תכנים ללא פשרות, עוברים לשלב הבא. זהו שלב שאמור להגדיל את החשיפה לעמוד. מעבר להליך קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם שיביא להגדלת החשיפה, ישנם עוד לא מעט צעדים שיעזרו לכם לעשות זאת. אחד הצעדים הוא מענה לכל תגובה שהגיבו על הפוסטים שפרסמתם. אם תגיבו לכל המגיבים, המנועים של האינסטגרם יזהו שאתם כנראה חברים קרובים של כלל המגיבים. הם יפרסמו את כל התכנים שלכם כבר בהתחלה. לאחר מכן, חשוב שתהפכו את החשבון שלכם מחשבון פרטי לחשבון עסקי.

איך עושים חשבון עסקי באינסטגרם ומהם היתרונות? חברת דיגיטל בוסט יודעת איך עושים חשבון עסקי באינסטגרם וגם אתם תוכלו לעשות זאת לגמרי בעצמכם. לאחר שתהפכו את החשבון הפרטי שלכם לחשבון עסקי, תוכלו לעקוב אחרי לא מעט נתונים. נתונים אלה יעזרו לכם להבין מהם התכנים שהכי מדברים לכלל העוקבים שלכם. להבין מהן השעות הטובות ביותר להעלאת פוסטים ועוד נתונים רבים וחשובים. דיגיטל בוסט תשמח לסייע גם לכם לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם. נשמח לסייע ולהפוך אותו לעמוד גדול ומקצועי על ידי קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם, מיקוד תכני העמוד, שיפור איכות התכנים, הגדלת החשיפה ועוד.

עוד משהו מעניין על: קניית עוקבים באינסטגרם

דילוג לתוכן