13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם ולמה זה חשוב כל כך

אנחנו נחסוך לכם את המילים על המשמעות והחשיבות הרבה שיש לשחקן החדש, הרשת החברתית, בחיי השיווק החדשים. העובדה כי לכל לקוח פוטנציאלי יש בכיס טלפון חכם, דרכו הוא חשוף לאינספור תכנים המגיעים מכל פלטפורמה אפשרית, היא בדיוק זו שמאפשרת לכל בעל עסק להגדיל את העסק, על ידי יצירת קשר עם מי שאולי נמצאים במרחק פיזי, אבל דרך הרשת, הוא גם מי שנמצא קרוב מתמיד. השאלה איך להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם היא לא רק הניסיון להפוך למי שיש להם כוח ברשת, מה שהוא מטרה בפני עצמה. אלא, עבור בעלי עסקים, מדובר על בלון חמצן אדיר, אשר יכול להגדיל את בית העסק בצורה משמעותית.

למה בכלל לחשוב על רכישת עוקבים באינסטגרם

הרבה פעמים, אנחנו, בחברת דיגיטל בוסט, שומעים את השאלה, למה צריך לבצע רכישת עוקבים באינסטגרם. הרי על פניו, אינסטגרם היא רשת חברתית, בה כל אחד יכול להעלות תכנים, אם התכנים יהיו רלוונטים, גולשים רבים יצטרפו ויביעו את האהדה שלהם דרך המעקב שלהם אחרי עמוד האינסטגרם. התשובה היא פשוטה. קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם היא חשובה משום שזו הדרך שלנו, באופן מלאכותי, לעודד את האלגוריתם של האינסטגרם לשווק את העמוד שלכם לעוד גולשים פוטנצייאלים. כלומר, ככל שיותר עוקבים יחפשו לתכנים שלכם, כך יעלו הסיכויים כי אותם עוקבים שיחשפו אליכם בפעם הראשונה, יהיו גם מי שימשיכו לעקוב אחריכם בהמשך. רכישת עוקבים באינסטגרם היא גם הדרך לאותת, לגולשים נוספים, כי עמוד האינסטגרם שלכם הוא מעניין דיו, כדי שגם הם יחשבו להצטרף ולעקוב אחריכם. הרי במידה רבה, עמוד אינסטגרם הוא קצת כמו מסעדה לא מוכרת. אם תגיעו לעיר זרה, באיזו מסעדה תבחרו? זו שיש בכניסה אליה מספר רב של סועדים? או זו שנותרה ריקה?

איך להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם? גם על ידי יצירה של תוכן איכותי

לתוכן איכותי יש תפקיד מכריע ביכולת שלכם להגדיל את קהל העוקבים שלכם באופן דרמטי. בסוף, כולנו, כל מי שמחזיקים טלפון ביד, חשופים לאינספור תכנים העולים לרשת מדי יום. אם אתם רוצים להצליח להעלות את כמות העוקבים שלכם, אתם חייבים לספק להם תוכן מעניין דיו, כדי שאלו ירצו להמשיך לעקוב אחריכם. משום שהשאלה איך להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם, לא מתייחסת רק לעוקבים שיצטרפו היום, אלא המטרה היא כמובן, לשמור על העוקבים הללו כדי שאלו ימשיכו ללוות את עמוד האינסטגרם שלכם גם בעתיד.

מה ההבדל בין קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם ובין רכישה לא מוצלחת

קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם היא קריטית, משום שבסוף, עמוד האינסטגרם שלכם לא פונה לכולם. רכישת עוקבים באינסטגרם של גולשים ממדינות מזרח אסיה או מדרום אמריקה, הם בדרך כלל, לא קהל העוקבים אליו אתם פונים. שלא נדבר על עסקים הפונים ללקוחות בקבוצות גיל שונות או למגדר מסוים ולא לשני המינים. רכישה לא מוצלחת, של עוקבים לא רלוונטיים, מסמנת לאלגוריתם כי 'זמן המסך' שקיבלתם, הקהל אליו פניתם, לא מעוניין בתוכן שלכם. מכאן, מסיק האלגוריתם כי התכנים שלכם לא רלוונטיים כלל. מה שמוריד את החשיפה שלכם באופן משמעותי, גם לקהל אורגני שהיה עוקב אחריכם ממילא. קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם היא למעשה, ניתוח מעמיק של קהל היעד שלכם ורכישה של עוקבים העונים על הפרופיל של בית העסק שלכם. בלי השלבים הללו, הכסף אותו השקעתם בעמוד האינסטגרם שלכם, לא רק ירד לטמיון, אלא יבוא כמו בומרנג ויפגע בכם.

כמה טיפים ליצירה של תוכן איכותי לעמוד האינסטגרם שלכם

לסיום, אנחנו, בחברת דיגיטל בוסט חייבים להגיד, אפשר לעשות הרבה דברים חשובים בהשקעה נכונה. אבל, בסוף, אין תחליף ליצירה של תכנים איכותיים. לכן, אנחנו כאן עם כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור תוכן איכותי לעמוד האינסטגרם שלכם:

  1. תשמרו על אותנטיות: הלקוחות שלכם יודעים לזהות זיוף. הישארו אתם. ככל שתהיו יותר כנים, כך העוקבים שלכם ישמחו להמשיך ולעקוב אחריכם.
  2. הקפידו ליצור בהתאם ליתרונות של הפלטפורמה: אינסטגרם זו רשת חברתית המבוססת על תמונות. אם אתם כבר מעלים תכנים, שימו לב והקפידו על הויזואליה של העמוד.
  3. אל תוותרו והמשיכו להעלות תכנים כל הזמן: רק עבודה לאורך זמן ועקביות תביא לתוצאות. לא משנה מה מספר העוקבים שלכם היום, המשיכו להעלות תכנים כל הזמן, התמדה היא המפתח.
דילוג לתוכן