12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות על ידי קניית עוקבים באינסטגרם

רוצים לגלות איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות ובלי מאמץ? יש כמה שיטות איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות. ביניהן השיטה המהירה והאפקטיבית ביותר היא קניית עוקבים באינסטגרם. לא רבים יודעים איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות. אבל לנו יש את השיטה המהירה ביותר והמשתלמת ביותר שתביא לכם טראפיק לדף האינסטגרם העסקי, תשיג לכם עוקבים בעלי תחומי עניין רלוונטיים לעסק שלכם ותשדרג לכם את הפרופיל באינסטגרם בקלות.

דיגיטל בוסט – איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות ובקלות

אנחנו יודעים טוב מאוד איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות. ואנו עושים זאת באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר על ידי רובוט מבוסס  אלגוריתם. רוסוט שמבצע עבורנו את העבודה 24 שעות ביממה. אנחנו בנינו את הרובוט של דיגיטל בוסט כך שהוא מזהה לפי הגדרות שאתם תזינו בו את גולשים שיכולים להתעניין בתוכן האיכותי שאתם מעלים לדף האינסטגרם העסקי שלכם. הרובוט משיג לכם עוקבים, מסיר עוקבים לא רלוונטיים ואפילו כותב תגובות! יחד עם שירות קניית עוקבים באינסטגרם אתם יכולים להעלות את אחוז החשיפה וההמרה בדף שלכם תוך זמן קצר בלי לפתח את הדף במשך חודשים על ידי פוסטים וקידום ממומן שאתם משלמים לפייסבוק שהוא הרבה יותר יקר. כמובן שהתוכן הוא המלך ועדיין תהיו חייבים להעלות תוכן איכותי כדי שהגולשים שנשיג לכם והעוקבים שלכם יוכלו ליהנות ממנו אבל לצד הטכני של השגת וקניית העוקבים דיגיטל בוסט כבר תדאג.

השיטה הכי טוב איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות

אין הרבה חברות דיגיטל שיודעות הלכה למעשה איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות כמו דיגיטל בוסט. למדנו איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות על ידי עבודה קשה וניסיונות רבים לפצח ולהבין איך עובד האלגוריתם של פייסבוק (לה אינסטגרם שייכת) על מנת להתחקות על הדרכים הטובות ביותר וללמוד מבפנים איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות. כולם יודעים שכמות העוקבים חשובה מאוד. דף בלי עוקבים לא מקבל תנועה, חשיפה, .הקלקות, לייקים ולידים והוא הולך לאיבוד בתוך ים הדפים באינסטגרם. רק מי שידע איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות יצליח לעבור את המתחרים הוא יצליח להגיע לקהל שהוא רוצה וצריך. מוזמנים לגלוש עוד באתר וללמוד על השירותים שלנו לקידום ברשתות החברתיות. טיק טוק, אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוקה ועוד. לכל פלטפורמה אנו מציעים מגוון פתרונות בהתאמה אישית שחושפים את התוכן שלכם לקהל יעד רלוונטי ומשיגים לכם עוקבים, צפיות, סרטונים, לייקים, תגובות, שיתופים ועוד במהירות ובקלות

מי לא רוצה לדעת איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות – דיגיטל בוסט

ברור מאליו שכל אחד היה רוצה לדעת איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות. אבל העובדה היא שזה לא כזה פשוט כאשר זה נעשה צורה אורגנית. כלומר, על ידי העלאת פוסטים יום אחרי יום, שיתוף הפוסטים דיירקט עם חברים או בקבוצות, קניית כתבות במדורים בפורטלים חיצוניים והעלאת הלינק לכתבה בדף (דבר שעולה המון כסף ומשיג מעט מאוד תוצאות אם לא מקדמים את הפוסט כמו שצריך ואם הוא לא נחשף לעוקבים שלכם ולגולשים אחרים). קשה מאוד לפתח את השיטה איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות. אך אנו הגענו למסקנה אחרי מחקר ארוך שאפשר לנצח את המערכת, לעקוף אותה, לקצר את הדרך. אפשר לתת בוסט רציני לפרופיל שלכם ברשתות החברתיות בעלות נמוכה ומשתלמת על ידי קניית חבילות לייקים, קניית עוקבים באינסטגרם. אנחנו גילינו שסוף סוף פיצחנו את השיטה איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות!

רוצים גם אתם ליהנות מדף אינסטגרם חי ובועט עם מאות עוקבים המתווספים לכם מדי חודש? להתלהב שגולשים הופכים לעוקבים שהופכים לרוכשים?…. זו השורה התחתונה שכל בעל דף אינסטגרם עסקי רוצה הריי. אנחנו לא מעלים תוכן איכותי כדי שיבלע בתוך האינסטגרם בלי שאף אחד יגיב אליו, ישתף אותו וכדומה כי רק על ידי פעולות אלו נוכל להגיד שהקידום באינסטגרם אפקטיבי.

מצילים ללקוחות את העסק – דיגיטל בוסט

זה אולי נשמע קצת יותר מדי בומבסטי. אבל בזכות השירותים שאנו מספקים עסקים בעלי דפי אינסטגרם רדומים שלא השיגו לבעליהם תוצאות, הפכו לדפים חיים עם תעבורת גולשים, לייקים, שיתופים והכי חשוב: עוקבים. בזכות השירותים שלנו בעלי דפים עסקיים באינסטגרם מבינים שאפשר להצליח לקדם מוצרים ושירותים של העסק דרך הקידום ברשתות החברתיות. הבעיה שרוב בעלי העסקים לא מכירים אותנו עדיין ואת הטכנולוגיה והשירותים שאנו מציעים והפתרון היחיד שיש להם הוא לקדם את הפוסטים אך ורק דרך פלטפורמת הקידום של פייסבוק (ששולטת באינסטגרם) או ישירות דרך אינסטגרם. רק שהם לא יודעים שמדובר במזללת כסף רצינית.

בקידום באינסטגרם ובפייסבוק אתם משלמים לפי חשיפות. כלומר כל פעם שהמודעה הממומנת שיצרתם מוצגת בפייסבוק או באינסטגרם אתם משלמים על זה. הופ, חצי שקל נעלמו לכם מהתקציב. הופ, עוד חצי שקל…. לא משנה אם אותו גולש הקליק על המודעה והגיע לאתר שלכם או לדף הנחיתה, הכסף שולם. לא משנה אפילו אם הוא שם לב בכלל למודעה. יכול להיות שהמודעה הממומנת שיצרתם במחשבה ובהשקעה רבה ושילמתם עליה כסף טוב עלתה לפיד של גולש מסוים. אפילו אם הוא גולש רלוונטי שטרגטתם דרך יצירת קהל מותאם, אבל אותו גולש דפדף את המודעה שלכם במהירות ובכלל לא ראה אותה…

כן. זאת המציאות במערכת הפרסום הרשמית של פייסבוק ואיסטגרם. אך בגלל שכולם משתמשים בה, אף אחד לא מעז לצאת נגדה. ומה לגביי קידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם? חשבתם ששם המצב יותר טוב? אז זהו שלא… להיפך, הפוסטים האורגניי שאתם מעלים נחשפים למקסימום 2% מהגולשים שכבר יש לכם בדף! איך אפשר בכלל להצליח להגיע לאן שהוא עם כזה אחוז חשיפה אורגנית עלוב ועוד בדף הפרטי שלכם! אבל…

יש פתרונות אחרים, טובים וזולים יותר – דיגיטל בוסט

אנחנו לא כאן כדי לשפוט אף אחד. בטח לא היכנס לא לכיס של מארק צוקרברג ולא לכיס של אף אחד אחר. כל מה שאנחנו רוצים זה להוכיח לכם שאפשר להגיע לתוצאות טובות ומהירות בעזרת הכלים שלנו. נכון, אנחנו יוצרים קיצור דרך. אנחנו מצליחים להגיע לעוקבים ולגולשים בדרך מהירה יותר ויעילה יותר. אנחנו מצליחים להכניס חיים ותנועה לדף שלכם אבל אנו שלמים במאה אחזו עם הדרך שלנו. כי המערכת והשיטה שגורמת לכם לשרוף את התקציב שלכם. אתם שורפים את הכסף על קידום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק הרבה יותר גרוע והרבה פחות אפקטיבית!

רוצים ללמוד עוד השירותים הטכנולוגיים המתקדמים לקידום ברשתות החברתיות של חברת דיגיטל בוסט? מוזמנים ליצור קשר ולהשאיר פרטים. אנו נחזור אליכם עם הצעה סופר אטרקטיבית ומשתלמת. נשמור על בדיסקרטיות מלאה וניתן נתונים מדויקים. נתונים אלה יעזרו לכם להבין שאתם מבזבזים זמן וכסף על קידום ממומן בפייסוק ובאינסטגרם.  אתם יכולים, במקום זה, להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות . וזה דרך מערכת הקידום החכמה והמתקדמת של דיגיטל בוסט. פנו אלינו בשמחה עכשיו. להתראות ובהצלחה!

דילוג לתוכן