12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך להעלות צפיות ביוטיוב – דיגיטל בוסט

רוצים לדעת איך להעלות צפיות ביוטיוב? אין בעיה, תכף נגלה לכם וניתן לכם דרכים נוספות לשדרוג ערוץ יוטויב שלכם והשגת לייקים לסרטונים שהעליתם אבל לפני שאנחנו עונים על השאלה איך להעלות צפיות ביוטיוב אולי כדאי שנענה קודם על השאלה: למה כדאי להעלות צפיות ביוטיוב…

ועבור מי שלא חי ב-20 שנה האחרונות או במיוחד ב-5 השנים האחרונות נסביר את הדבר המובן מאליו עבור דור ה-X המילינאלס, הצעירים בקיצור… שיוטיוב היא האתר אליו ועליו גדלו. אז אם אתם זמרים, אומנים וכדומה זה ברור לכם למה אתם צריכים להעלות את הצפיות של הסרטונים שלכם ביוטיוב אבל למה זה רלוונטי עבור ספר מחדרה או בונת ציפורניים מאשדוד? איך להעלות צפיות ביוטיוב יכול לעזור לאינסטלטור מחיפה או לרואה חשבון מרחובות? הנה התשובה:

יוטיוב היא לא רק פלטפורמת צפייה בסרטונים אלא גם מכונת פרסום משומנת של גוגל…

עכשיו אתם מבינים איך להעלות צפיות ביוטיוב יכול לעזור לכל עסק קטן, גם אם הבוס של העסק לא ממש יודע לשיר? כי כפי שאתם בוודאי יודעים יוטיוב מלאה בפרסומות: 5 שניות ראשונות לפני כל סרטון, במהלך הסרטון ובאמת שאי אפשר להתחמק מהפרסומות ביוטיוב אלא אם כן התקנתם חוסם פרסומות בדפדפן. העניין הוא שאחת הפרסומות האלה יכולות להיות שלכם בעסק שמפרסם סרטון משל עצמו ביוטיוב או שפרסומות של עסקים אחרים ישובצו בסרטונים האורגניים שלכם ויוטיוב עצמה תשלם לכם על כל צפייה בפרסומת! כמובן שקידום ישיר של צפיות בסרטונים שלכם יעשה גם הוא את העבודה בצורה הכי פשוטה, ייתן לכם חשיפה ויאפשר לכם לשלוח צופים לפלטפורמות פרסום דיגיטליות נוספות כמו: האתר שלכם, דף האינסטגרם העסקי שלכם וכדומה.

אז תכל'ס… איך להעלות צפיות ביוטיוב

אוקיי למה זה טוב להעלות צפיות ביוטיוב ועכשיו נגיע סוף סוף לשאלה: איך להעלות צפיות ביוטיוב. אז לנו בדיגיטל בוסט יש כמה דרכים מיוחדות ואפקטיביות שהופכות כל סרטון לנצפה כי כמה וכמה ממה שהוא היה לפני כן ושירותי קידום מיוחדים שישדרגו את ערוץ היוטיוב שלכם ויביאו לכם לא רק צפיות אל גם לייקים, תגובות ושיתופים שייתנו בוסט רציני לפרופיל שלכם ברשתות החברתיות (לא סתם קוראים לנו דיגיטל בוסט, אנחנו צריכים להצדיק את השם…). יש לנו כרגע באתר שלושה מוצרים שונים שיעזור לכם להתקדם ביוטיוב ודרך אגב עוד כמה מוצרים ושירותים נוספים לרשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם, טיקטוק ואחרות.

הנה 3 הכלים שלנו שיעזרו לכם ויסבירו לכם איך להעלות צפיות ביוטיוב בקלות ובמהירות:

  • בוסט ליוטיוב – אם אתם רוצים לחשוף את הסרטונים שלכם להרבה יותר אנשים ולגולשים רלוונטיים שיהפכו לרוכשים פוטנציאליים, בוסט ליוטיוב הוא הפתרון בשבילכם. ואם אתם רוצים לדעת איך להעלות צפיות ביוטיוב אתם צריכים לעשות כמה בוסטים לפוסטים שלכם ביוטיוב כדי לראות את התוצאות.

 

  • עוקבים לערוץ היוטיוב – עוד דרך לדעת איך להעלות צפיות ביוטיוב זה על ידי רכישת חבילת עוקבים ליוטיוב או מנויים, סאבים בשפת היוטיוברים. סאב או SUB זה כל מי שנרשם לערוץ שלכם ויראה כל סרטון שתעלו מעכשיו והלאה. רשומים לערוץ זה כלי עוצמתי לפיתוח הערוץ ואפילו תוכלו לעשות מזה כסף אם תגיעו לכמות הסאבים שיוטיוב החליטה שכל מי שיש לו כמות כזאת, יכול להתחיל ליהנות מתשלום מיוטיוב עצמה על פרסומות בערוץ שלו!

 

  • קניית לייקים לסרטונים – אם אתם לא רוצים לקנות צפיות או עוקבים עדיין ולהתחיל בקטן אנחנו ממליצים לכם על חבילת לייקים לסרטונים. ככה תוכלו להגדיל את החשיפה והמעורבות בתכנים שלכם ובסרטונים שלכם ולגדול עם הערוץ.

 

אנחנו יודעים איך להעלות צפיות ביוטיוב השאלה אם אתם מעוניינים בכך ואם כן אנחנו מציעים לכם את החבילה האטרקטיבית ביותר הקיימת בתחום! קל להבין בסופו של דבר איך להעלות צפיות ביוטיוב אבל יותר קשה לבצע זאת בצורה אורגנית. השירותים שדיגיטל בוסט מציעה לכם יקצרו לכם את הדרך ויביאו לכם תוצאות מהרגע הראשון במחיר זול הרבה יותר מכל מקום אחר, באחריות!

איך להעלות צפיות ביוטיובה – שורה תחתונה…

קל להבין איך להעלות צפיות ביוטיוב אבל קשה יותר להתחייב לכך ועוד יותר קשה לבצע! חברת דיגיטל בוסט יצרה כמה שירותים מתקדמים המשלבים ידע טכנולוגי עם ידע בפרסום ושיווק והפכה אותם למוצר אחד שלא רק ילמד אתכם איך להעלות צפיות ביוטיוב אלא גם יראה לכם את זה הלכה למעשה! אנו מספקים את השירות המתקדם ביותר בארץ בתחום ומתחייבים למחיר הזול ביותר! מדובר בשילוב מנצח שקשה לעמוד בפניו כי השירותים שלנו יעזרו לכם לגדול ברשתות החברתיות בצורה מהירה וללא מאמץ התחלתי מצדכם וזמן רב שמצריך פיתוח פרופיל ברשתות החברתיות בצורה אורגנית בלבד או אפילו בעזרת קידום ממומן ביוטיוב או בכל פלטפורמה אחרת!

חוששים מהצד הטכני? סקפטיים ולא מאמינים שמדובר בעוקבים ישראלים ולייקים אמיתיים? מוזמנים לרכוש את אחד המוצרים שלנו ולהיווכח בעצמכם בטיב המוצר והתמיכה שתקבלו מאתנו לאחר מכן.

עוד שירותים של חברת דיגיטל בוסט: בוסט לטיקטוק, רובוט לאינסטגרם, מנוי לייקים, בוסט ליוטיוב, קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם, תגובות באינסטגרם ממשתמשים ישראלים! צפיות לסרטונים לאינסטגרם, קניית לייקים לתמונה בפייסבוק עוד עשרות מוצרים דיגיטליים חכמים שיחשפו את התכנים שלכם בכל הרשתות החברתיות לקהל רלוונטי וייתנו לכם בוסט אמית, חזק ומהיר בעלות משתלמת ואטרקטיבית יותר מבכל פלטפורמה אחרת, כולל זאת של הרשתות עצמן!

2 טיפים ליצירת תוכן איכותי ליוטויוב

לסיום הנה שני טיפים ליוצרי סרטונים ליוטיוב שרוצים לחשוף את הסרטונים שלהם לכמה שיותר אנשים או לקהל קטן אבל רלוונטי למוצר או לשירות הם מספקים:

  • ההתחלה הכי חשובה – כמו המשפט הידוע מהתיאטרון: " מה שחשוב בהצגה זה ההתחלה והסוף, ממילא אך אחד לא זוכר את האמצע…" כך גם בסרטון שעולה ליוטיוב. זה נכון לגביי כל פורמט אומנותי ומכירתי כמעט אך נכון שבעתיים ביוטיוב שם הגולש ממהר ללחוץ על : "דלג הלאה" ועובר על הפרסומת בלי שנתן לה אפילו צ'אנס קטן לעניין אותו, על אחת כמה וכמה אם מדובר בפרסומת ארוכה או סרטון תדמיתי או שיווקי. רוצים לתפוס את הגולש? תעניינו אותו מהשנייה הראשונה!

 

  • הקידום של הסרטון חשוב ביותר – גם אם יש לכם סרטון איכותי ביד, אם לא תקדמו אותו כמו שצריך הוא לא יגיע לאף אחד. גם ביוטיוב כמו בפייסבוק ואינסטגרם יש אפשרות לקדם סרטונים שהם מודעות פרסום לעסק שלכם לכל דבר בעצם. יש מגוון דרכים לקדם סרטון ביוטיוב ולהגיע לצפיות רבות אבל אנחנו מציעים לכם דרך קיצור חכמה ואיכותית להגיע ליותר צפיות בלי לעבוד קשה ובלי לשלם ליוטיוב ולגוגל יותר מדי כסף. איך? פנו אלינו או גלשו באתר ולמדו עוד על מגוון השירותים החכמים של דיגיטל בוסט, להתראות ובהצלחה!
דילוג לתוכן