14/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך להרוויח כסף מסרטוני יוטיוב

אם בעבר הכנסה מסרטוני יוטיוב הייתה נחשבת בתור הכנסה קטנה וצדדית, היום יש לא מעט כאלו שעבורם זאת העבודה העיקרית, הם ממש מתפרנסים מסרטוני יוטיוב, רוצים גם אתם להיכנס לעולם של רווח כספי שעובד בשבילכם, הנה כמה דרכים שיעזרו לכם להרוויח עוד כסף צדדי גם בלי לעזוב את מקום העבודה או את העיסוק העיקרי שלכם.
ואם ממש תיקחו את זה ברצינות, תעבדו עם המון התמדה, אתם בהחלט יכולים להפוך את יוטיוב להיות מקור ההכנסה העיקרי והגדול ביותר שלכם.
איך להרוויח כסף מסרטוני יוטיוב – פשוט מאוד, יוצרים כמה סרטונים ממש טובים ושיהיו פופולאריים, וכל מה שנשאר לכם אחרי זה רק לספור את המזומנים.
זה אולי יהיה מילוני שקלים (או שאולי כן) אבל בהחלט תוכלו לעשות עוד כמה מאות שקלים כל חודש, ולא תאמינו עד כמה זה נחמד להרוויח מסרטון אחד כמה מאות שקלים, ככל שיהיו לכם יותר סרטונים תוכלו להרוויח יותר. (חוק המספרים הגדולים כבר אמרנו ? ) .
אבל רגע אחד לפני שאתם קופצים למדריך המזורז ליוטיובר המתחיל, כדאי שתבינו שנדרת ממכם המון התמדה, ובשום אופן אם סרטון אחד לא הצליח, אין זה אומר שהסרטון אחריו לא יעובד לכם, ואל תשכחו שככל שיש לכם יותר כישלונות, טעם ההצלחה מתוק יותר. (לא רק טעם ההצלחה מתוק, הוא גם המתוק היחיד של משמין, אז בכלל זה הופך את ההצלחה למשהו שכולים רוצים להגיע אליה).

 

הנה המדריך שיעזור לכם לעשות את זה בקלות, צעד אחרי צעד

 

מה אתם אוהבים ? במה אתם הכי טובים ?
אתם לפני הכל בצעד הראשון צריכים למצוא תחום שבאמת מעניין אתכם, משהו שאתם טובים בו, ואחרי זה להתחיל ולצלם.
גם אין לכם מצלמת וידאו משופרת ומיוחדת מאוד, היום כל מכשיר סלולרי כולל בתוכו מצלמות מתקדמות במיוחד, עם ערכות סאונד ואת הסרטונים הראשונים שלכם, אתם בהחלט יכולים לעשות עם הנייד.
גם אם אתם לא מומחים גדולים בעריכות וידאו, היום יש לא מעט אפליקציות שיאפשרו לכם לערוך סרטונים בקלות ומהירות, מבלי לדרוש ממכם יותר מידי ידע מוקדם.
אחרי שצילמתם סרטון קצר שמסביר משהו, כל מה שנשאר הוא לעבור לשלב הבא.
לא מצליחים למצוא נושאים עליהם תוכלו לצלם סרטון ? זה יכול להיות הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים, אתם יודעים איך לקשור עניבה ? מעולה ! צלמו סרטון, העלו ליוטיוב ותהיו בטוחים שיש לא מעט אנשים שיצפו בכם מסבירים איך לקשור עניבה, וזה בהחלט יכול להכניס לכם כמה מאות דולרים.
פותחים ערוץ יוטיוב

כן, בשביל להעלות את הסרטון שלכם אתם חייבים לפתוח גם ערוץ יוטיוב שאליו יגיעו כל הגולשים.
פתיחת ערוץ יוטיוב היא פעולה פשוטה ונוחה, ואם גם את זה לא יודעים לעשות, תוכלו למצוא לא מעט סרטונים שיסבירו לכם איך לפתוח ערוץ יוטיוב.
לאחר מכן אתם מקשרים את חשבון היוטיוב שלכם עם מערכת הפרסומות של גוגל, חלק מהפרסומות כבר יוטמעו באופן אוטומטי בסרטונים שלכם, ומה שנשאר לכם לעשות זה רק לקדם מעט את הסרטון שלכם ולהתחיל לספור את המזומנים.
כמה טיפים לקדם את עצמכם ביוטיוב :
כמו שכבר הבנתם, זה לא מסובך לדעת איך להרוויח כסף מסרטוני יוטיוב, כל מה שצריכים זה ערוץ יוטיוב פשוט ולהעלות סרטונים.
אבל קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לקדם את הסרטון שלכם ביוטיוב :
– להוסיף תוכן : אחרי שהעלאתם את הסרטון, יש לכם אפשרות להסביר על מה הסרטון מדבר, כלומר לכתוב במילים ולתאר בדיוק על מה הסרטון, כמו גם מקום להוסיף את הרשימה של זכויות יוצרים וכו', נסו להעלאות תוכן איכותי וטוב, וכמובן גם כמה שיותר תוכן, לכל הפחות כתבו 300 מילים.
– שימוש נכון בתגיות, אל תשתמשו ביותר מידי תגיות, אלא רק בתגיות שנכונות לסרטון שלכם, גם אם אתם חושבים שהרבה תגיות יביאו הרבה צופים, זה לא מדויק, המערכת של יוטיוב לא תדע איזה תגית היא הנכונה עבורכם ובאיזה תגית לקדם אתם לראש תוצאות החיפוש.

דילוג לתוכן