12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

אז איך להשיג לייקים באינסטגרם ואיך עושים כסף מאינסטגרם?

אינסטגרם הוא כבר מזמן לא משמש רק בתור רשת חברתית גרידא, מדובר על פלטפורמה שיכולה לשמש גם אתכם, בתור בעלי עסק, כאשר אתם ניגשים לקהל הלקוחות שלכם. בעידן בו קניות הן כבר לא רק ניסיון לשים את הידיים על מותג יקר, אלא הדרך של כל צרכן וצרכנית להביע את עצמם, אם אתם רוצים לקבל מקום של ממש ולמצוא את קהל הלקוחות שלכם, אתם צריכים לשלוט בשפה החדשה, בעולם הרשתות החברתיות, כדי להצליח ולפרוץ את השוק. שאלות כמו איך עושים אינסטגרם עיסקי, איך עושים כסף מאינסטגרם ובעיקר, איך להשיג לייקים באינסטגרם, אלו השאלות בהן נעסוק במאמר הבא. שאלנו את המומחים של דיגיטל בוסט לדעתם וקיבלנו את התשובות.

איך להשיג לייקים באינסטגרם? הכל מתחיל מהיכרות עם הפלטפורמה

לפני שנדבר בהרחבה על האופן בו עושים כסף מאינסטגרם והאם בכלל נכון לשים כסף על קידום באינסטגרם, במאמר מוסגר, אנחנו בחברת דיגיטל בוסט כבר נגיד לכם שאנחנו בעד, אבל עוד מסביר בהמשך, קודם כל חשוב להבין את היתרון שמקנה לנו הרשת החברתית. היתרון של אינסטגרם הוא די פשוט, יש לכם את ההזדמנות לספר ללקוחות שלכם, באופן אישי, מה מיוחד במותג שלכם ולמה כדאי להם לקנות דווקא מכם. מצד אחד, הרשת החברתית פותחת את ההזדמנות לתחרות, גם אתם וגם מותגים גדולים מכם, יכולים על פניו להגיע אל אותם האנשים בדיוק. אבל, באותה הנשימה, התחרות גם היא, הפכה הרבה יותר מורכבת. הלקוחות שלכם, כאשר הם נכנסים לרשת החברתית, נתקלים באינספור תמונות וסרטונים משלל חברות שונות. אם לא תהיו אותנטים, תשקיעו ותעלו בתדירות גבוהה חומרים לרשת, תספרו על המותג שלכם ותשתפו את הלקוחות שלכם בכל מה שחשוב לדעת עליכם ועל המותג שלכם, בסופו של דבר לא תמצאו את דרככם ברשת החברתית. זה לא אומר שאתם צריכים בהכרח לשלוט בעיצוב או בעריכה, אתם גם לא צריכים לכתוב יותר מדי. רק להיות אמיתיים, לשתף את הלקוחות שלכם במה שמעניין אתכם וכמובן, לשמור על קשר עם מי שמגיבים ומשתפים, זו הדרך שלכם ללכוד את תשומת ליבם של הלקוחות שלכם.

איך עושים כסף מאינסטגרם והאם נכון להוציא כסף על קידום במימון?

אחרי שדיברנו על המשמעות של האותנטיות ברשתות, אפשר לדבר על קידום באמצעות שימוש בכסף. אנחנו, בחברת דיגיטל בוסט, עוסקים בקידום עסקים בתשלום באינסטגרם. כאשר שואלים אותנו איך לעשות דף עיסקי, אנחנו תמיד אומרים שזה קצת כמו לפתוח מסעדה. אין עוררין על כך שהאוכל חייב להיות מעולה והשירות מצויין. אבל, באותה הנשימה, בסוף, לפחות בהתחלה, כדאי להביא אנשים שישבו במסעדה, כדי לעודד לקוחות חדשים להצטרף. המטרה של מימון לאינסטגרם, היא למצוא פתרון לשאלות איך להשיג לייקים באינסטגרם. באופן טבעי, כאשר יש הרבה לייקים, האלגוריתם מבין כי מדובר על עמוד אטרקטיבי וכזה שיכול להיות רלוונטי למשתמשים רבים, מה שמעלה את החשיפה ומביא עוד עוקבים שנכנסים עכשיו לעמוד שלכם. כמובן, חשוב להמשיך ולספק לאותם עוקבים חומר איכותי ומידע רלוונטי המתאים לפלטפורמה. אבל, את הבוסט הראשוני, בהחלט אפשר לעשות בעזרת קידום ממומן.

גם אם עמוד האינסטגרם שלכם מצליח, זה עדיין לא מכניס לכם כסף

גם אם אתם עובדים נכון עם הרשת החברתית וגם אם אתם רואים את העוקבים שלכם עולים בכל יום, זה עדיין לא אומר כי אתם מצליחים להפוך את העוקבים שלכם לכסף שנכנס לעסק. כששואלים איך עושים דף עסקי, הכוונה היא איך הופכים עמוד אינסטגרם 'רגיל', לכזה שיכול להכניס לכם כסף. איך מכניסים כסף מאינסטגרם? בכמה דרכים. הראשונה, להפנות את העוקבים לאתר שלכם. בסוף, אם אתם בעלי עסק והמוצר אותו אתם מוכרים הוא משהו שאתם מאמינים בו, הרי שמדובר על תהליך טבעי ואך מתבקש. במקרים אחרים, חברות חיצוניות יכולות לבקש מכם, אם יש לכם מספיק עוקבים, לפרסם מוצרים שלהן, מה שגם הוא יכול להכניס לכם לא מעט כסף בסופו של דבר.

אתם לא צריכים לעשות את זה לבד

לתחזק עמוד אינסטגרם פעיל ביחד עם הניסיון להיות בעלים של עסק, זו לא משימה פשוטה. אתם ממש לא צריכים להיות שם לבד. חברת דיגיטל בוסט תשמח ללוות אתכם לאורך התהליך. סיוע של אנשי מקצוע יביא לכם תוצאות טובות יותר בסופו של דבר.

דילוג לתוכן