12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך משיגים עוקבים באינסטגרם? הנה לכם כמה טיפים חשובים שיתנו בוסט לעמוד האינסטגרם שלכם

לא מעט אנשים כיום מטפחים עמודי אינסטגרם הכוללים אלפי, מאות אלפי ומיליוני עוקבים. עמודי אינסטגרם הכוללים כמויות גדולות של עוקבים הופכים מוקדי עלייה לרגל לבעלי עסקים רבים. בשנים האחרונות פלטפורמת שיתוף התמונות הופכת למכונה משומנת של שיווק ופרסום, כך שככל שיהיו לכם יותר עוקבים, כך תקבלו יותר הצעות לפרסום עסקים ומוצרים שונים. אך עוד לפני שניגע בנקודות העיסקיות בעמודי האינסטגרם הגדולים והמטופחים, חשוב לדעת כי פלטפורמה זו נועדה לשיתוף תמונות ויצירת אלבומים דיגיטליים שישמרו את כל הרגעים היפים ביותר שתרצו לזכור. פלטפורמה זו החלה את דרכה בסוף שנת 2010 ונרכשה על ידי חברת פייסבוק כשנתיים לאחר מכן. הפוטנציאל הגדול של רשת חברתית המתמקדת בעיקר בתמונות איפשר לחברת פייסבוק לרכוש את הפלטפורמה בכמיליארד דולר, על אף היותה בשלביה הראשוניים בלבד. שנה לאחר מכן נוספה האפשרות לשלב סרטונים קצרים בני 15 שניות לכל היותר, שלוש שנים מאוחר יותר הגיח לחיינו הסטורי שכולנו מכירים ובשנת 2020 הושקה לראשונה האפשרות לצלם סרטונים בצירוף מוזיקה, מעין טיק טוק של האינסטגרם. הפוטנציאל האדיר והרצון העז של אנשים לשמר רגעים יפים וחשובים בחייהם הביאו לפריחה מתמדת של הפלטפורמה מיום היווסדה, מה שכמובן סיפח פנימה גם את הפן העסקי.

הפן העסקי – פרסום באינסטגרם לעיני לקוחות פוטנציאליים רבים

הפן העסקי באינסטגרם מסתכם בעיקר בפרסום. עמודי אינסטגרם מצליחים הכוללים כמות גדולה של עוקבים פעילים מפרסמים בתי עסקים ומוצרים שונים תמורת הטבות או תשלומים. בתי עסקים המוכרים ציוד לטיולים, ישמחו לפרסם את בית העסק שלהם בעמוד אינסטגרם העוסק בטיולים בשל העובדה הפשוטה כי רוב ככל עוקבי העמוד מתעניינים בתחום, מה שיכול להוביל אותם לרכישת מוצרים מותאמים לטיולים. בדומה לכך, יש לא מעט נישות בהן בעלי עסקים בוחרים בכדי לפרסם את העסק בכלל ומוצריו בפרט לעיני לקוחות פוטנציאליים רבים. אז איך משיגים עוקבים באינסטגרם אתם שואלים. ישנן מספר שיטות חשובות שאתם חייבים להכיר. אך עוד קודם לכן חשוב להקדים ולומר כי מטרת הפלטפורמה היא להעניק שירות מותאם אישית לכל משתמש במטרה לוודא כי הוא יחזור אליה שוב ושוב. חלק משיטת העבודה של מנועי האינסטגרם היא להציג בפני כל משתמש את התוכן הרלוונטי ביותר לתחומי העיניין שלו, להציג בפני כל משתמש את תכני חבריו הקרובים וכן את התכנים הנצפים ביותר (אם הם הצליחו להגיע לעיניהם של רבים, כנראה שתוכנם באמת מעניין ושווה להפיצם לעוד ועוד משתמשים). לאחר שהכרנו מספר פרטים על הפלטפורמה ואופן פעולתה, נעבור לכמה נקודות חשובות שיענו על השאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם. דיגיטל בוסט אשר עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים מכירה היטב את כל השיטות המתקדמות והיעילות ביותר לצבירת כמות גדולה של עוקבים בזמן קצר.

בחרו נישה קבוע ודבקו בה – וודאו שכלל התכנים בעמוד עולים בקנה אחד עם הנישה שבחרתם

הנקודה הראשונה שתסייע לכם לצבור כמות גדולה של עוקבים בזמן קצר היא בחירת נישה קבועה וממוקדת. כפי שהזכרנו לעיל, יש לא מעט נישות אפשריות של תחומי עניין שונים מהם אתם נדרשים לבחור נישה אחת בלבד ולדבוק בה. בחירה ממוקדת תאפשר לכלל העוקבים הפוטנציאליים אשר אכן מתעניינים בתחום להרגיש בנוח לעקוב אחרי העמוד שלכם בידיעה ברורה כי כלל תכניו עוסקים בתחום העניין שלהם ללא יוצא מן הכלל. לחילופין עמודים הכוללים מגוון עשיר של נישות ותחומי עניין, אמנם פונים לקהל יעד גדול יותר (לא רק למתעניינים בתחום האופנה או בתחום הכלכלה, אלא לשניהם גם יחד), אך מפספסים את כולם. עוקבים פוטנציאליים רבים אמנם ימצאו את חלק מתכני העמוד כמעניינים עבורם, אך לא ימהרו להוסיף עוקב בשל החשש לכמות גדולה של תכנים שאינם קשורים לתחומי העניין שלהם. גם אם הם יוסיפו עוקב, קיים סיכוי סביר שהוא יוסר במהרה לאחר פרסום מספר תכנים בתחומי עניין שונים. לכן, למרות הפנייה לקהל יעד מצומצם וממוקד, קיימת חשיבות רבה לבחור נישה אחת ולוודא כי כלל תכני העמוד עולים בקנה אחד עם הנישה שנבחרה.

איכות התוכן – אל תתפשרו על האיכות!

הנקודה השניה שאתם חייבים להכיר בדרך לתשובה מלאה לשאלה, איך משיגים עוקבים באינסטגרם היא איכות התוכן. אחת התשובות החשובות ביותר לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם היא הקפדה על תוכן איכותי ללא פשרות. עוקבים פוטנציאלים רבים יחשפו לתוכן שלכם למשך שניות בודדות, אתם רוצים לוודא כי השניות הבודדות הללו יספיקו בכדי שהם יעצרו את הגלילה ויכנסו לעמוד. גם לאחר כניסתם לעמוד, חשוב מאוד העמוד יראה טוב, מרשים, מקצועי ואסתטי, מה שיניע אותם להוספת עוקב. עמודים הכוללים תוכן איכותי ללא פשרות מצליחים להגדיל את כמות העוקבים במהירות רבה. לעומתם, עמודים שהתוכן המשולב בהם אינו נראה מספיק מקצועי ומרשים, יאבדו עוקבים פוטנציאלים רבים. תוכן איכותי בא לידי ביטוי בעיקר באיכות התמונה וצבעיה. חשוב לוודא כי כלל התכנים בעמוד צולמו במצלמה טובה וכוללים צבעים אחידים וחיים. דיגיטל בוסט עוסקים בתחום במקצועיות רבה ויודעים לענות תשובה מלאה לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם.

עשו שימוש במילים מתוייגות – כך עושים שימוש נכון בהאשטגים

הטיפ השלישי בדרך לתשובה המוצלחת ביותר לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם הוא צירוף מילים מתוייגות, האשטגים. אנשים רבים לא מודעים לכוח האדיר שיש למילים המתויידות ולא עושים בהן שימוש נכון. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי צירוף מילים מתוייגות ורלוונטיות לאופי התוכן שאתם מעלים, יפיץ את התוכן לעיני רבים אשר יחפשו בשורת החיפוש את המילים שתייגתם. כלומר, אם אתם מעלים תמונה של שמלה ירוקה ומתייגים את המילים שמלה ירוקה, כל האנשים שיחפשו בשורת החיפוש את המילים שמלה ירוקה, יקבלו את התמונה שלכם כאפשרות בתוצאת חיפושם. אך חשוב להדגיש ולומר כי תיוג מילים שכיחות במיוחד יכניסו את התוכן שלכם לים שלם של אפשרויות, מה שבעצם יפספס את המטרה. על כן חשוב לחשוב היטב על מילים מתוייגות שמצד אחד יהיו קשורות בקשר ישיר לתוכן התמונה שלכם ומצד שני לא יהיו שכיחות במיוחד. דיגיטל בוסט יודעים לתת בוסט לאינסטגרם שלכם תוך שימוש מדוייק באחד הכלים הטובים ביותר כתשובה לשאלה, איך משיגים עוקבים באינסטגרם.

הגיבו לתגובתם של כל המגיבים לכם – כך תגרמו לאינסטגרם להבין כי קיים בניכם קשר קרוב

הטיפ האחרון שיענה על השאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם בקלות ובמהירות הוא תגובה לתגובות! כפי שהזכרנו מעלה אחת משיטות הפעולה של מנועי האינסטגרם להשארת כלל המשתמשים היא הצגת כל התכנים של הקרובים להם. כאשר אתם מגיבים לכל האנשים שהגיבו לכם על הפוסט שפרסמתם, אתם גורמים למנועי האינסטגרם לזהות אתכם כקרובים, כך שכל התכנים שלכם יופיעו להם כבר בהתחלה. תגובה שלכם לתגובתם של העונים תגרום למנועי האינסטגרם להבין כי אתם תשמחו לראות את התכנים שלהם והם ישמחו לראות את התכנים שלכם, מה שיבטיח כי גם הפרסום הבא שתפרסמו יגיע לעיניהם של רבים. דיגיטל בוסט יודעים לתת בוסט לאינסטגרם בכלל הדרכים שצויינו מעלה ובעוד רבות נוספות לקידום מהיר וצבירת כמויות גדולות של עוקבים בזמן קצר.

דילוג לתוכן