14/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

על היתרונות של אינסטגרם עסקי וכל המידע שיעזור לעמוד שלכם לשגשג

אתם ממש לא היחידים שעסוקים בניסיון ליצור אינסטגרם עסקי שיאפשר לעסק שלכם לגדול, לצמוח ולהתפתח. זה כבר כמה שנים שהרשתות החברתיות הפכו למנוע צמיחה חסר תקדים לבעלי עסקים מכל רחבי העולם. בעזרת המדריך שלנו, גם אתם תוכלו להשתמש ברשת החברתית בחכמה ולפתח את העסק שלכם.

מה זה אינסטגרם עסקי ולמה זה לא בדיוק מה שאתם חושבים?

לפני הכל, אנחנו רוצים להסביר בכמה מילים מה זה בדיוק אינסטגרם עסקי. אינסטגרם עסקי זה לא בדיוק מה שחושבים כאשר שואלים איך עושים אינסטגרם עסקי. בדרך כלל, בעלי עסקים מתכוונים בשאלה הזו לשאול איך עושים כסף מאינסטגרם, איך מתרגמים את הפעילות בדף של העסק ללקוחות בפועל? אבל כאשר אנחנו, כאן בחברת 'דיגיטל בוסט', עונים לשאלה איך עושים אינסטגרם עסקי, אנחנו קודם כל מדברים על שימוש בכלים שהאפליקציה העמידה לרשותם כל בעלי העסקים כדי להתפתח. כלומר, אנחנו מדברים על שינוי ההגדרות של הדף לדף עסקי, כזה שנהנה מהיתרונות שהאפליקציה נותנת לבעלי עסקים. בין היתר, תינתן לכם האפשרות לנתח את כמות הצפיות שלכם בדף העסקי שלכם, תהיה לכם האופציה לקדם בכסף את הפוסטים שלכם ולהגיע לגולשים רבים יותר באמצעות האלגוריתם המתקדם של האפליקציה.

איך עושים אינסטגרם עסקי?

כל מה שאתם צריכים בשלב הראשון זה לשנות את ההגדרות בעמוד האינסטגרם שלכם וזה כבר יהפוך את החשבון שלכם באפליקציה לחשבון עסקי. בשלב השני, התשובה לשאלה איך עושים אינסטגרם עסקי תהיה מורכבת יותר מזו. שכן בשלב הבא, נתחיל לחשוב איך להפוך את האינסטגרם שלכם, של העסק שלכם, לכזה שמושך קהל לקוחות חדש. איך מתחילים ביצירה של תנועה מהסוג הזה? אנחנו בחברת 'דיגיטל בוסט' אספנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם.  

איך להשיג לייקים באינסטגרם ולמה זה חשוב?

איך עושים אינסטגרם עסקי? על פניו, כל מה שאתם צריכים זה לפתוח חשבון אינסטגרם ולהתחיל לקדם את העסק שלכם. עד כאן זה נשמע פשוט לא? אבל האמת היא כי מדובר על תהליך מורכב בהרבה. אם אתם רוצים שהעמוד שלכם יקבל חשיפות, אי אפשר להחליף את אותו לייק באינסטגרם. ככל שגולשים רבים יותר יעשו לייק באינסטגרם, כך האלגוריתם יבין כי מדובר על עמוד רלוונטי לקהל גדול של גולשים, מה שיוביל אותו לנתב את תנועת הגולשים לעמוד שלכם. איך עושים את זה? איך להשיג לייקים באינסטגרם? בראש ובראשונה מקפידים על יצירה של תוכן איכותי, מתאים לפלטפורמה, אותנטי שמציג בצורה הטובה ביותר את היתרונות של העסק שלכם. לא מדובר על דבר פשוט כל כך, אבל כל עוד תקפידו על הקווים המנחים הללו, התוצאות הטובות לא יאחרו לבוא.

כמה טיפים ליצירה של פוסט לאינסטגרם שישאיר אימפקט

פוסט לאינסטגרם הוא המפתח שלכם ליצירה של מעורבות שבסופו של דבר תגדיל את העוקבים בדף העסקי שלכם. הרי איך עושים אינסטגרם עיסקי? מעלים פוסטים לאינסטגרם. אל תשכחו, כאשר אתם מעלים פוסט לאינסטגרם, הגולשים שעתידים לראות את התכנים שלכם, לא באמת מתעניינים בכם. הם רוצים 'לנקות את הראש', הם מקבלים בבת אחת תוכן ומידע מאינספור עמודים שמחפשים את תשומת הלב שלהם באותו הרגע. כך שאתם יכולים רק ליצור פוסט באינסטגרם שיתאים לפלטפורמה. כלומר, כזה שיהיה ויזואלי, מעניין. אותנטי ומה שנותן מידע רלוונטי לגולש בצד השני של המסך. אם תזלזלו בלקוחות שלכם, לא תשקיעו ביצירה של תוכן איכותי ואם לא תשכילו ללמוד את הפלטפורמה שכוללת גם שימוש בוידאו ויצירה של תכנים קלילים במידה וכאלו שנראים טוב מבחינה אסתטית, אתם פשוט לא תזכו לראות תוצאות וזה חבל.

אינסטגרם עסקי הוא הדרך שלכם להגדיל הכנסות, רק לא לשכוח את הפרטים

דיברנו על איך עושים דף עיסקי באינסטגרם, דיברנו על איך להשיג לייקים באינסטגרם ואמרנו כמה מילים על פוסטים, אבל בסופו של דבר, כדי לתרגם את כל הדבר הזה למוצר שעובד, אתם חייבים לזכור את הכללים הבאים:

  1. אל תשכחו להשאיר האשטגים: אם אתם רוצים להגיע לקהל רחב ככל הניתן, אתם חייבים להשתמש בכל מה שהפלטפורמה נותנת כדי להגיע לקהל נוסף. אנחנו, חברת 'דיגיטל בוסט' נשמח לעזור לכם לעשות את כל מה שאתם לא יודעים לעשות בעצמכם.
  2. שימו לב שאתם משאירים את הפרטים ליצירת קשר ולרכישה: אף אחד לא אוהב לעבוד קשה כדי למצוא את המוצר שראה ברשת ברגע אחד חטוף. אם אתם רוצים שהעוקבים שלכם אכן ירכשו את מוצר, שימו לב שאתם משאירים פרטים ליצירת קשר ולינק רלוונטי לרכישה.
דילוג לתוכן