12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך קונים עוקבים באינסטגרם בצורה נכונה?

לפני שנסביר איך קונים עוקבים באינסטגרם כדאי שנסביר מזה עוקבים באינסטגרם ומדוע כל כך חשוב להשיג כל כך הרבה עוקבים? אז עוקבים באינסטגרם אלו אותם אנשים שמחוברים לחשבון שלכם ויצפו בתכנים שאתם מעלים בין אם זה פוסטים או את הסטורי שלכם. הם האנשים שחשופים לתוכן שלכם בכל זמן נתון. השאלה הבאה שכדאי שנענה עליה היא מדוע חשוב כל כך שיהיו לנו עוקבים רבים בחשבון האינסטגרם?

ההצלחה של החשבון נמדדת בכמות העוקבים שלו:  זה דיי ברור, אם יש לכם הרבה עוקבים ברור לכולם שכנראה יש סיבה לעובדה הזו. אולי יש לכם מידע שאין לאף אחד אחר ומי לא רוצה להיות חשוף למידע כזה? אולי אתם מעניקים תכנים מרתקים ומיוחדים? כלומר הסקרנות גורמת לגולשים לקשר בין חשבון עם עוקבים רבים לתוכן מעניין. הקישור הזה גורם לגולש לעשות גם הוא "עוקב" וכך זה קורה לכל גולש וגולש בנתקל בחשבון שלכם. משמע אתם גורמים לכם להביא עוד ועוד עוקבם לעמוד, זו אחת הסיבות להתעניינו איך קונים עוקבים באינסטגרם?

אפקט העדר: ברור לכולנו שבני אדם מושפעים בקלות מאפקט העדר, כלומר החשיבה של הגולש היא: אם כולם עשו עוקב גם אני צריך לעשות. זה בכלל לא משנה אם התוכן מעניין או רלוונטי לא, הוא פשוט להיות חייב בעניינים. זה סוג מסוים של גולשים וכמובן שגישה זו לא תואמת את כל הגולשים. אך אין ספק שאם תעשו רכישה של קניית עוקבים ישראלים מחברת דיגיטל בוסט, זה יעזור לכם להגדיל גם בהמשך את העוקבים שלכם.

לפני שבוחרים להתעמק בשאלה איך קונים עוקבים באינסטגרם, עליכם לדעת שהאחריות לרכישה היא שלכם ויש הגבלה יומית של עוקבים שאותה תוכלו לשים בחשבון. היום כבר ברור לכולם שאושיות רשת באינסטגרם מרוויחות כסף משיווק או חשיפת המוצר או השרות בו הם משתמשים ולכן משתמשים רבים לא מתלהבים לעשות עוקב על כל אחד, כי אף אחד לא אוהב מכירה ישירה. חשוב לעשות את כל התהליך נכון כדי לשמר את העוקבים שלכם לטווח זמן ארוך ולגרום לאחוזי נטישה נמוכים גם אם הזמן שחולף, כי ברור לנו ואנו מקווים מאד שגם לכם המטרה היא להחזיק חשבון עם עוקבים רבים לטווח זמן ארוך ולייצר ממנו כסף או אהדה. להיות בעלת עוקבים רבים זו מטרה שיש לרבים מהאנשים וכדי להשיג זאת רוכשים חבילת עוקבים, מתעסקים לרוב בחבילה הכי משתלמת שנקראת: קניית עוקבים ישראלים.

עוקבים אלה הם גולשים קבועים באינסטגרם שמתגוררים בישראל ומנהלים את החשבון שלהם בארץ. המטרה היא להפיק גולשים איכותיים שיגיבו לכם על הפוסטים ועל התכנים שאתם מעלים ואף יהפכו להיות חלק מקהלי היעד שלכם. להפוך גולש ללקוח זה כבר יהיה אתגר שלכם, אתם תצטרכו לעמוד על זה לא מעט, כלומר לשווק את השירות או את המוצר שלכם בדרך הטובה ביותר. אם כבר עסקנו בשיווק חשוב לומר שרבים שעוסקים בניהול רשתות חברתיות בעולם השיווק מודעים לצורך של קניית עוקבים לא רק באינסטגרם אלא גם בשאר הרשתות. לעיתים אף רוכשים חבילות נוסף מחברת דיגיטל בוסט כמו קניית לייקים ביוטיוב ועוד.

אם החלטתכם ללכת עד הסוף עם רכישת העוקבים באינסטגרם והצלחתם להבין איך קונים עוקבים באינסטגרם, תכינו את עצמכם לשלב של האסטרטגיה הבאה: "איך אתם הופכים את העוקבים ללקוחות?". כפי שציינו זה אתגר לא פשוט והתהליך יכול להיות ארוך, אך משתלם. קודם כל תהיו עקביים, אל תסטו מהמטרה ותמשיכו לעלות תכנים עד שאחד מהם יתפס ויעורר תשומת לב רבה. נשמח לתת מספר טיפים שיכולים לעזור לכם להתנהל נכון ולגרום לעוד אנשים לעקוב אחריכם:

  • שתפו אותם בפוסטים שלכם בדרך של הגרלות, מענה לשאלות של הגולשים, סקרים ועוד
  • תנו להם תוכן מעמיק שילמד אותם משהו חדש לפחות פעם בשבוע
  • תספרו להם כמה שיותר על עצמכם, מידע שיגרום לאמפתיה ואהדה
  • שתפו ותייגו גולשים עם תגובות או הודעות פרטיות שיכולות לעניין את כולם (באישורם כמובן)
  • תהיו ישירים ותשתדלו לתת מענה לכל תגובה

להעריך את הקהל שלכם, כלומר את העוקבים שלכם הוא הדבר החשוב ביותר בתהליך של התקדמות למשפיען רשת או מיתוג של מותג מסוים. לכן עליכם להבין שאתם צריכים לא רק לקבל תשובה לשאלה איך קונים עוקבים באינסטגרם?, אלא עליכם להבין גם איך לשמר אותם לטווח זמן ארוך ככל האפשר וכיצד תמיד תוכלו להיות בעניינים ולספק לכם את הדרוש להם. לעיתים מספיק מספר חודשים שאתם "שקטים" שגזרת האינסטגרם ולא מעלים תוכן בכדי לשכוח בכלל מי הייתם עבורם, בכדי שמישהו כבר יסיר עוקב או כבר לא יהיה חלק מהעוקבים שלכם. התפקיד שלכם הוא להכין אסטרטגיה מוכנה לכבוש את עולם האינסטגרם. אם תתחילו אם קניית עוקבים ישראלים תתחילו בנקודת פתיחה מצוינת שתאפשר לכם בהמשך רק להצליח.

אם יודעים לבחור את החבילות הטובות אצל הספקים הטובים אף אחד לא יבחין שהעוקבים שלכם הינם עוקבים בתשלום, הרי זה לא כתוב בשום מקום ובשום חשבון. אז אין ספק שהיתרון לרכישת חבילה כזו הוא עצום. כיוון שהאופציה להרוויח כסף מהאינסטגרם מתקרבת ככל אתם מתקרבים לכמות עוקבים גדולה. עליכם לקחת בחשבון שלא פעם תרגישו חדירה לפרטיות בייחוד בתקופה הראשונה בה תעלו תכנים לאלפי עוקבים. אם אתם בסדר עם התחושה הזו ונוח לכם אז הרווחתם, אם אתם חוששים מחדירה לפרטיות ואתם חושבים שיהיה לכם קשה לקבל ביקורת כדאי לכם לא להיכנס לתהליך הזה כלל, מומלץ לעצור ולעשות מה שאתם עושים היום. לחשיפה יש מחיר נפשי שלא כולם מוכנים לקבל אותו ולעיתים אף אחד לא יודע כמה המחיר גבוה עד שהוא לא מתנסה בעצמו. אם המטרה שלכם היא לרכוש עוקבים ישראלים לטובת מיתוג בישראל אז אין טוב מרכישת חבילה כזו כיוון שהיא גם פונה לקהל ישראלי. במקרה זה ככל שתחשפו, תשתפו ותהיו חלק מהטרנד הגדול הזה שנקרא אינסטגרם זה יבוא רק לטובתכם. אנשים שמחים להכיר מותגים ולראות שיש להם נוכחות דיגיטלית טרנדית כיוון שזה מעניק להם תחושה שיש למי לפנות במידה והם רכשו את המוצר או התנסו בשרות ולא קיבלו חוויה מספקת. אנו ממליצים להפעיל חשבונות לעסקים בכל אחת מהרשתות החברתיות המובילות בארץ ולא רק באינסטגרם. מומלץ לבחון היטב עם קהל היעד שלכם נכנס לאותן רשתות חברתיות ואם משתלם לכם להיות נוכחים גם בפלטפורמה הזו.

אם ברור לכם חד וחלק שעולם האינסטגרם הנוצץ והכיפי הוא העולם שלו, אז אין מה להתלבט נשאר לכם לרכוש את החבילה ולהתחיל לפנות בדרך של ההצלחה. כי אחרי שכבר קראתם ברור לכם איך קונים עוקבים באינסטגרם?- קונים אותם בחברת דיגיטל בוסט.

דילוג לתוכן