12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך קניית עוקבים ולייקים באינסטגרם יכולה לעזור לכם

בימים אלו, לכל אחד יש חשבון אינסטגרם. לחלק יש בנוסף לחשבון הפרטי, חשבון נוסף של העסק שלהם וחלק פשוט מקדמים בפרופיל הפרטי את הכישורים האמנותיים שלהם, בנוסף, ישנם כאלה שפשוט משתמשים בו לצרכים חברתיים בלבד. לא משנה מה, רוב האנשים מכוונים לאותה המטרה, שהחשבון שלהם יהיה כמה שיותר פופולרי וכמה שיותר חשוף לקהל הרחב. אינסטגרם עדיין הולכת וצומחת והיא כבר אחת הפלטפורמות החזקות ביותר שקיימות כיום.

בנוסף לכל זה ובשונה מאפליקציות אחרות, הקהל המשתמש באינסטגרם מגוון מאוד מבחינת הגיל שלו\ מכוכבים צעירים ועד אנשים בשנות ה-40 וה-50 לחייהם משתמשים באפליקציה. בגלל כל העובדות הללו, קשה מאוד להשפיע על אוכלוסייה גדולה של אנשים ולנסות להתבלט בתוך הכמות האינסופית הזו של חשבונות האינסטגרם והאנשים האחרים המנסים להתבלט גם הם.

בואו נראה דוגמא לתועלת שבקניית לייקים ועוקבים באינסטגרם

נניח שחשבון האינסטגרם שלכם עוסק בקידום כישורי הצילום שלכם ואתם מעלים תמונה מדהימה של פרפר, אבל בגלל העולם התחרותי מאוד שמתקיים באינסטגרם, העבודה הקשה שלכם לא מקבלת מספיק תשומת לב בתצורת לייקים ומספר העוקבים שלכם לא יעלה. אבל נניח שיש לכם מספר גדול של לייקים על התמונה, אנשים בוודאות יעצרו ויחשפו לעבודה שלכם, יעשו לכם לייקים ואפילו יעקבו אחריכם.

עכשיו השאלה היא, איך לקבל כמות גדולה יותר של לייקים ועוקבים למטרת קידום החשבון שלכם וחשיפת התוכן שלכם לעוד ועוד אנשים, התשובה פשוטה, קניית לייקים באינסטגרם תעזור לכם לקדם את עצמכם מפני שאנשים לא ישפטו אתכם לפני שהם נחשפים לתוכן שלכם רק על סמך כמות הלייקים שיש לכם, ככה גם עם קניית עוקבים באינסטגרם, אנשים יעקבו אחריכם אם הם יראו שיש לכם כמות מכובדת של עוקבים ולא ידלגו עליכם כאילו אתם לא קיימים במידה ואין לכם כמות גדולה של עוקבים גם אם התוכן שאתם מפרסמים הוא איכותי מאוד.

מה אם אני רוצה לקדם עסק באינסטגרם?

יצירת חשבון אינסטגרם עבור העסק שלכם זה משהו שכל אחד עושה כיום. בעלי עסקים רואים את ההזדמנות העצומה שיש והחשיפה הפוטנציאלית הקיימת באינסטגרם. אבל האם יש צורך בקניית עוקבים לפרופיל של העסק שלכם באינסטגרם? התשובה היא כן. מספר העוקבים שיש לכם יכול להשפיע ישירות על הצמיחה של העסק שלכם. כמה שיהיה לכם יותר עוקבים, ככה העסק שלכם יקבל יותר חשיפה טבעית ויהיה יותר קל לעוקבים ליצור אתכם קשר. בנוסף, העסק שלכם יחסוך הרבה כסף מבחינה שיווקית היות וקניית לייקים ועוקבים זה לא עניין יקר ואתם יכולים, אם תעשו את זה בצורה נכונה, לחשוף את העסק להמון לקוחות חדשים מבלי להוציא הון על פרסום.

עם קניית עוקבים, יגיעו אנשים אמתיים שיראו את התוכן המעולה שאתם מעלים, יחשפו למוצרים או השירותים שאתם מוכרים וסביר שיתנו לכם סיכוי, אנשים שלא היו מסתכלים עליכם פעמיים אם חשבון האינסטגרם שלכם לא היה מכיל כמות מסוימת של עוקבים שבעיניהם נראית מספקת. קניית לייקים ותגובות תעזור למוניטין שלכם באינטרנט וזו הדרך הכי קלה לשפר את הנוכחות שלכם.

דילוג לתוכן