14/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

בוט פייסבוק למסנג'ר

תגידו, מתי יצא לכם לדבר עם רובוט, או יותר להתכתב עם אחד כזה, אין ספק שנפלאות הטכנולוגיה עושות שלהן, אוטומציה היא כבר מזמן לא מילה גסה, האוטומציה הזאת נועדה להקל על החיים שלנו, להפוך ליותר נוחים, כי בעולם שהכל כאן קורה מעכשיו לעכשיו, ודור ה – X יחד עם דור ה – Y המתפתח רוצה לספק את הצרכים שלו באופן מיידי, אתם חייבים להשתמש בבוטים שיעזרו לכם לנהל כל דבר שאתם עושים בחיים, במיוחד אם אתם אנשים שמנהלים עסק.

בוטים – לא לעצלנים בלבד

אם אתם עובדים עם בוטים, זה בשום אופן לא מעיד על כך שאתם עצלנים, להיפך, שימוש בבוטים הופך אתכם ליותר יעילים, ליותר זמינים למשימות אחרות וכמובן גם משאיר לכם קצת זמן פנוי.

הכניסה של הבוטים לעסק שלכם

בעולם של היום, הכל מנוהל דרך אפליקציות מסרים, כל אחד חבר במספר קבוצות ווצאפ, הוא מתקשר עם חברים ובני משפחה בעיקר בווצאפ, טלגרם ועוד אפליקציות דומות, מה שאומר שאם אתם בעלי עסקים ורוצים לגייס לידים, אתם חייבים לדעת להשתמש באפליקציות האלו עבור הלקוחות שלכם, להיות זמינים וקשובים עבורם לכל שאלה או בקשה.

פייסבוק, בוטים, מסנג'ר – בואו נעשה סדר בדברים

אם רצת הלכם לאיבוד, בואו נסביר מהו הבוט, מיהו המסנג'ר ואם אתם צריכים הסבר מה זה פייסבוק זה כבר בעיה אחרת.
אז לגבי פייסבוק, אין אחד שלא מכיר, הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, נכס ששווה מיליארדי דולים ואפילו מניה שנסחרת בבורסה בארה"ב.
כחלק מהשיפור של חווית משתמש ובכדי לתת לגולשים את כל מה שהם זקוקים לו, החליטה פייסבוק להוסיף גם אפשרות לצ'אט, בתחילת דרכה של פייסבוק חברים היו יכולים לתקשר או באמצעות הודעות אחד לשני, או באמצעות כתיבה על "הקיר" של אותו אדם אליו רוצים להעביר מסר.
לאחר מכן, פייסבוק הוסיפה את האפשרות לנהל צ'אט בתוך האתר עצמו ללא צורך לצאת לאתרים אחרים או שילוב של תוספים מותקנים על דפדפני גלישה, יחד עם הצמיחה האדירה של פייסבוק, התחילו גם הרבה מאוד עסקים להקים דפים עסקיים בתוך אותה רשת חברתית.
עסקים רבים הקימו דף עסקי, שבו הם מעלים מבצעים והטבות ואפילו רוכשים קהל לקוחות שחוזר אליהם בכל פעם מחדש, בכדי לתת שירות לאותם לקוחות פוטנציאלים שרוצים לבצע רכישה, או אפילו לתת שירות לקוחות ללקוח, כל עסק צריך להעסיק פקידה (או פקיד) שהתפקיד שלו יהיה לשבת מול הצ'אט ולענות ללקוחות, אבל מה אם מדובר על עסקים קטנים שלא יכולים להרשות לעצמם להחזיק עובד רק לצורך זה, או אם העסק רוצה לתת שירות ללקוח גם באמצע הלילה, בשביל להיות זמינים ללקוחות, קמו אנשים שהבינו את הצורך והקימו בוטים (תוכנות אוטומציה) שכל תפקידם הוא להיות הפקידה שתענה ללקוחות הפונים דרך הצ'אט.

היתרונות של בוט פייסבוק למסנג'ר :

– זמינות 24\7 ללקוחות שלכם – אם אתם מנהלים דף עסקי, ורוצים לתת ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר, בזכות שימוש בבוט שעונה ללקוחות, גם בזמן שאתם לא בעסק אתם יכולים לתת ללקוח הרגשה שהוא יודע שיש מי שעונה לו ושומע אותו (גם אם זה וירטואלי).
– שימוש מאסיבי באפליקציות – האפליקציה שבה נעשה השימוש המאסיבי ביותר מבין כל האפליקציות לא אחרת מאשר ווצאפ, כלומר באמצעות אפליקציות המסרים אנשים עושים את רוב התקשורת שלהם, אל תנעו מהם משהו שהוא "טבעי" עבורם.
– שמירה על לידים – לקוח מתעניין בשירות שלכם, אם לא תהיו זמינים עבורו הוא יעבור למי שכן יהיה זמין עבורו, ברגע שיש בוט שעונה במקומכם, אוסף את המידע לו אתם זקוקים ואפילו יכול לתת ללקוח הצעת מחיר, או להניע לרכישה, אתם מעלים את יחסי ההמרה שלכם באתר וגם את הרווחים.

לסיכום :

שנת 2020 כבר כאן, והיא מביאה המון שינויים טכנולוגיים, כל השינויים האלו באים במטרה אחת, להפוך את החיים ליותר נוחים ופשוטים עבורנו.
אם אתם רוצים לנצל את כל היתרונות האלו לטובת העסק שלכם, הם רק יעזרו לכם להגדיל מכירות, להגיע ליותר לקוחות ואפילו ישפרו את השירות שהלקוחות שלכם יקבלו, שימוש בכלי מתקדם כמו בוט פייסבוק למסנג'ר רק יקל עליכם ויביא אתכם צעד קדימה לטכנולוגיה.

דילוג לתוכן