12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

בוט צפיות לשידורי לייב בפייסבוק

בוט צפיות לשידורי לייב בפייסבוק, למה שבכלל תעשו את זה ? מה כל כך מיוחד בזה ? ואם אתם כבר עושים את זה למה שתרצו שבוט יצפה בכם ? כל התשובות לכל השאלות האלו ועוד מידע שאתם חייבים לדעת על שידורי לייב בפייסובק במאמר הבא.

רק אל תעברו למקום אחר

בואו נתחיל בזה שהיום כל אתר, אפילו אתר תדמית ובמיוחד, פייסבוק יוטיוב והרשימה עוד ארוכה רוצים אתכם באתר שלהם וכמה שיותר זמן.

מי שקבע את שזמן השהייה של גולש באתר מעיד על איכות האתר הוא לא אחר מאשר גוגל, אותו מנוע חיפוש שרק הולך ומתקדם וקובע לנו חוקים חדשים באינטרנט, שלרוב החוקיות הזאת שאיתה הוא עובד נועדה במטרה אחת, לשפר את חווית הגלישה שלנו.

אז למה בכלל שפייסבוק ירצו להשאיר אותנו כמה שיותר באתר שלהם ? מסיבה פשוטה, פייסבוק מעבר להיותה רשת חברתית היא גם עסק כלכלי (וכלכלי ורווחי מאוד דרך אגב) ובכדי שהעסק הכלכלי הזה יוכל להמשיך ולהתפתח הוא משמש בתור פלטפורמת פרסום עבור עסקים, שאותם עסקים מוכנים לשלם לא מעט עבור כל ליד (כלומר עבור כל לקוח פוטנציאלי) ולכן פייסבוק צריכה אתכם מחוברים כמה שיותר שתוכלו להיחשף לכמה שיותר פרסומות.

לכן פייסבוק יצרה עוד דרך להשאיר אנשים אצלה באתר, והתחילה להביא שירות חדש שהוא בעם שידור חי בלייב, כל מה שאתם מצלמים בווידאו בטלפון שלכם עובר מיידית לכל החברים שלכם, או אם מדובר על עסק, זה עובר כמובן לכל הלקוחות.

הסיבות בגללן כדאי לכם להתחיל לשדר לייב בפייסבוק ולהשתמש בבוט צפיות לשידורי לייב בפייסבוק:

  • שגר ושכח כבר לא עובד – אמנם יש הרבה אנשים שנחשבים מובילי דעה בתחום האינטרנט וממליצים לעסקים לבצע אסטרטגיות של "שגר ושכח", אסטרטגיה זאת יכולה להיות המפתח לכישלון הגדול ביותר שלכם, היא מתאימה אך ורק לסוגי עסקים מאוד ספציפיים, עד כדי רמה שכמעט ואינה מתאימה לעסקים כלל, אלא בעיקר לכאלו שעבורם זאת יכולה להיות הכנסה נוספת, כמו כאלו המבצעים סוגים של שיווק שותפים באינטרנט.
    אתם צריכים להיות בקשר ישיר והדוק עם הלקוחות שלכם, להראות להם שבאמת אתם עדיין איתם ואתם קיימים ופעילים גם אם לא באמת ואת זה במקומכם עושה בוט צפיות לשידורי לייב בפייסבוק.
  • הכל הפך להיות דיגיטלי – היום הכל הפך להיות דיגיטלי, אם בעבר היינו קונים את הכל בחוץ, בחנויות פיזיות, היום הדברים השתנו, אנו מבצעים קניות דרך המכשיר הסלולרי בלחיצת כפתור, לכן הרוכשים רוצים קצת קרבה, רוצים לדעת שעומד בנאדם מאחורי העסק, רק האנושיות והמקצועיות שלכם, הם אלו שיכולים להתמודד עם הקניות אונליין, לכן אם אתם רוצים שהעסק שלכם ימשיך להתקיים בעידן הטכנולוגי של היום, אתם חייבים להיות אנושיים בשילוב הטכנולוגיה, נצלו אותה לטובתכם.

עולים לאוויר

אחרי שהפנמתם את המשמעות העמוקה שיש לשידורי לייב בפייסבוק, את הצורך להראות שקיימים אנשים מאחורי עסק דיגיטלי, למה שבכלל תרצו שרובוט יצפה בכם  ?

הסיבה העיקרית היא לא רק לצורך הרושם להראות כמה העסק שלכם מבוקש, אלא בכדי להגיע למצב של רייטינג גבוה, גולש שרואה את שידור הלייב שלם, רואה שיש בו הרבה צופים, הוא מיד ניגש לראות על מה המהומה, לכן בכדי למשוך גולשים אמיתיים, אתם צריכים בהתחלה להיעזר בתוכנה או בשירות שמספק לכם בוט צפיות לשידורי לייב בפייסבוק, רובוט הצפיות ידאג לכם להתחלה הטובה ביותר, הוא ידאג למשוך לקוחות וצופים רבים אחרים, אז במקום שתעלו לאוויר ותישארו רק עם אוויר, כדאי מאוד לעשות את ההכנות הנכונות ולבנות אסטרטגיה, גם היא כוללת בתוכה שילוב של כלים שיקצרו תהליכים.

התפקיד של האוטומציה הוא להקל עליכם והוא זה שיכול לעזור לעסק שלכם להצליח ולהתקדם ברשתות החברתיות, כי לייק זה כבר מזמן לא מספיק, בכדי להניע לקוח לפעולה שהיא רכישה, חייבים ליצור מעורבות ושייכות.

דילוג לתוכן