12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

הכי הרבה עוקבים באינסטגרם – רוצים להפוך את התחביב למכונת פרסום משומנת? כך תעשו את זה נכון!

הרשתות החברתיות החלו את דרכן כפלטפורמות חברתיות שנועדו לשיתוף תמונות, אירועים ושמירה על קשרים חברתיים. כיום, הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמות עסקיות המבטיחות לכלל המפרסמים בהן אחוזי המרה גבוהים במיוחד. חברת דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים לקדם את עמודי האינסטגרם שלהם עד לצבירת כמות גדולה של אלפי ואף עשרות אלפי עוקבים פעילים. בשורות הבאות נגע בכל הטיפים המקצועיים של חברת דיגיטל בוסט לקידום עמודי אינסטגרם, נכיר את היתרונות הפרסומיים של העמודים הגדולים ונבין כיצד פועלים עמודים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם.

היתרונות הגדולים של הרשתות החברתיות על פני מודעות עיתונות, פרסומות או שלטי חוצות – כל הסיבות בגינן בעלי עסקים בוחרים לפרסם ברשתות חברתיות!

תחילה חשוב לפתוח בהיכרות עם מסלולי השיווק והפרסום שהיו שכיחים עד לפני מספר שנים בודדות. בעלי עסקים רבים פנו למודעות עיתונות, פרסומות ושלטי חוצות בדביל לפרסם כל מוצר או שירות. מסלולי פרסום אלה הבטיחו למפרסמים חשיפה נרחבת והגעה לעיניהם של מיליוני אנשים. איך עמוד הכולל הכי הרבה עוקבים באינסטגרם מתחרה בהיקיפי החשיפה הללו? הוא לא צריך להתחרות בשביל להציע למפרסמים אפשרות פרסום טובה יותר. מודעות עיתונות, פרסומות או שלטי חוצות אמנם חשפו את המוצר או השירות לעיניהם של מיליוני אנשים, אך כמה מהם באמת מתעניינים בתחום המוצר או השירות? אחוז קטן בלבד. כלומר, מרבית הצופים בפרסום כלל לא מתעניינים בתחום המוצר או השירות המפורסם, מה שמוביל לאחוזי המרה נמוכים במיוחד.

פרסום ממוקד עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד

לעומת זאת, פרסום בעמוד עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם אמנם יחשוף את הפרסום לפחות אנשים, אך החשיפה הממוקדת תוביל לאחוזי המרה גבוהים במיוחד. עמודים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם העוסקים בתחום עניין אחד, כוללים כמות גדולה של אנשים שהביעו את התעניינותם בתחום המפורסם. עמוד העוסק בתחום הטיולים וכולל אלפי עוקבים פעילים, יבטיח למפרסמים מוצרי טיולים בעמוד אחוזי המרה גבוהים מאוד. הסיבה לכך היא מיקוד הפרסום. רוצים עמוד עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם בתחומו? חברת דיגיטל בוסט תוכל לסייע לכם בכל שלבי הליך בנייתו. בשורות הבאות נגע בכל הטיפים המקצועיים לבניית עמוד עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, בשיטות הפשוטות להגדלת החשיפה וכמובן בדרך להוביל אלפי משתמשים למעקב אחרי העמוד שלכם.

חושבים לקנות עוקבים לעמוד שלכם? חשוב לוודא שמדובר בעוקבים פעילים מחשבונות אמיתיים!

תחילה חשוב שתכירו את אחת השיטות השכיחות לבניית עמוד עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם – קניית עוקבים פעילים באינסטגרם. הליך קניית עוקבים פעילים באינסטגרם מחייב אתכם לבחור נכון עוקבים במחשבונות אמיתיים. אנשים רבים קונים בזול עוקבים מחשבונות מזוייפים, מה שפוגע רבות בהגדלת החשיפה לעמוד. איך הליך קניית העוקבים מסייע לבניית עמוד עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם? ראשית, כמובן שקניית העוקבים מעלה את כמות העוקבים בעמוד. שנית, עליית כמות העוקבים בעמוד גורמת לאלגוריתם של אינסטגרם להעריך כי מדובר בעמוד מעניין ואיכותי, מה שיגדיל את החשיפה לעמוד. דיגיטל בוסט מזהירה את כל לקוחותיה מקניית עוקבים בזול, זול שעלול לעלות להם ביוקר.

עוקבים שאינם פעילים מחשבונות מזוייפים עלולים לפגוע קשות בחשיפת העמוד שלכם

אחת השאלות השכיחות ביותר ששואלים את אנשי המקצוע מבית דיגיטל בוסט היא כמה עולה לקנות עוקבים באינסטגרם. התשובה לשאלה זו משתנה מאוד בהתאם לאיכות העוקבים וכמובן לכמות העוקבים שתרצו להוסיף לחשבון שלכם. אם גם אתם מתכננים לרכוש עוקבים ולא יודעים כמה עולה לקנות עוקבים באינסטגרם, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע שיודעים להבחין בין עוקבים מחשבונות מזויפים לבין עוקבים פעילים. אך חשוב להדגיש כי קניית עוקבים פעילים באינסטגרם אינה מספיקה בשביל לייצר עמוד עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. לשם כך אתם נדרשים לערוך מספר פעולות אופטימיזציה חשובות לעמוד הקיים שלכם. בחרנו עבורכם את המרכזיות שבהן.

בחרו תחום אחד בלבד – הימנעו מהעלאת תכנים שאינם קשורים לתחום המרכזי של העמוד

כבר בשלב הראשון של בניית עמוד עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם חשוב לשים דגש על תחומו המרכזי של העמוד. חברת דיגיטל בוסט מדגישה בפני כל לקוחותיה שעמודים גדולים הכוללים אלפי ואך עשרות אלפי עוקבים אדוקים כוללים נושא אחד מרכזי בלבד. ריבוי נושאים ימנע מהעמוד להתקדם.

אל תתפשרו על איכות התוכן – מלל מנוסח היטב ותמונות ברזולוציה גבוהה

מיד לאחר שבחרתם נישה מרכזית, חשוב שתכירו דגש נוסף הקשור לאיכות התוכן שאתם מעלים. איכות התוכן באה לידי ביטוי הן במחל והו באיכות התמונות. מצרפים מלל לתכנים שלכם? חשוב לוודא שהוא מנוסח היטב וכולל תכנים אמינים ומקצועיים. באשר לתמונות – חשוב שהן יהיו ברמת איכות גבוהה ויתאימו לצבעים ולסגנון הכולל של העמוד כולו. עמודים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם הם עמודים מרשימים הן מבחינת איכות המלל והן מבחינת נראותם והתאמת כלל הצבעים המשולבים בהם.

אל תזלזלו בתגובות – הגיבו לכל המגיבים לכם בחזרה והגדילו את חשיפת התכנים שלכם

רוצים להגדיל חשיפה? הנקודה הבאה נועדה עבורכם. ישנן לא מעט דרכים להגדיל חשיפה לעמודי אינסטגרם שונים. אחת השיטות הטובות ביותר לכך היא תגובות חוזרות לכל המגיבים על הפרסומים שלכם. הגיבו לתכנים שאתם מעלים? תגיבו בחזרה לכל מגיב. האלגוריתם של אינסטגרם מזהה קשר קרוב בין משתמשים עם תגובות חוזרות, מה שגורם להגדלת החשיפה ביניהם. במילים אחרות התגובות שלכם יגרמו לאינסטגרם לחשוב שאתם חברים קרובים שך כלל המגיבים, מה שיקדם את כל התכנים שלכם בעמודים שלהם.

לסיכום, ישנם לא מעט שלבים שאתם חייבים לעבור בשביל לבנות עמוד עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. דיגיטל בוסט מלווה רבים בשלבי קניית עוקבים פעילים באינסטגרם, שיפור איכות התוכן, שיפור מראה העמוד והגדלת החשיפה שלו לכמה שיותר משתמשים.

עוד משהו מעניין על: קניית עוקבים באינסטגרם

דילוג לתוכן