12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך להפוך את החשבון שלכם לחשבון אינסטגרם עם מלא עוקבים?

האינסטגרם מזמן הפך לחלק מחיינו, אנו מבלים בו את הזמן הפנוי, משתפים בו את החוויות הבלתי נשכחות שלנו וניזונים במידע ותמונות בזכותו. הוא לא רק גורם לנו להעביר את הזמן, אלא הוא ממש הופך אותנו לדמות שאנו רוצים להציג. מיתוג חשבון אינסטגרם שלכם בהתאם למטרות שלכם יהפוך אתכם לגורו בעולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם בפרט. ככל שתקפידו לעלות סרטונים, תמונות ומידע מרתק ומעניין, תוכלו לקבל עוד ועוד פידבקים, לייקים ועוקבים. חשבון אינסטגרם עם מלא עוקבים יהפוך לחשבון מוביל, עם צפיות מרובות מה שמביא ללא מעט אנשים פרנסה קלה וכיפית, מי לא רוצה להרוויח מתמונה שהוא מעלה? או להפוך לסלב אינסטגרם?

כדי ליצור חשבון אינסטגרם עם מלא עוקבים עליכם לכתוב תוכן ולעלות תמונות וסרטונים שהן אבן היסוד  של האסטרטגיה שלכם, תחליטו תחילה מה האג'נדה אותה אתם מובילים, ועם היעדים שלכם תמשיכו לאורך כל הדרך, בתמונות, סרטונים, עצות, טיפים וכל פיסת מידע שתועיל ותעניק ערך מוסף לעוקבים שלכם. זה לא סוד שקשה לגרום לאנשים לסמן עוקב בחשבון שלכם, רבים עושים זאת, אך לא כולם משתפים איך הם עושים זאת, רוצים לדעת מה הסוד, איך להפוך את החשבון שלכם לחשבון אינסטגרם עם מלא עוקבים?

רובוט האינסטגרם

רובוט זה מאפשר לכם להגיע אל מספר העוקבים הרצוי, המספר שאתם חולמים עליו. הוא יגרום לתנועה בחשבון ויגביר את ה"מיתוג" שלו על ידי פעולות רצויות כמו הגדלת כמות העוקבים, הגדלת צפיות, מעקב אחר אנשים שהוגדרו קהל יעד. בזכותו תקבלו יותר עוקבים בפחות עבודה פיזית שעליכם לבצע, זה יחסוך לכם זמן ויאפשר לכם להגיע אל המטרה. החשיבות היא רכישה של עוקבים אמיתיים, אחרת אין להם ערך. אנו בדיגיטל בוסט דואגים לחסוך לכם זמן עבודה בהתקנת הרובוט ומאפשרים לכם ליהנות מהגדלת העוקבים שיובילו אתכם למטרת הפופולריות הרצויה: חשבון אינסטגרם עם מלא עוקבים.

 

*רכישת עוקבים

אם הנכם רוצים למתג את החשבון באופן נקודתי או לרכוש כמה עוקבים ספציפיים בלבד ניתן לעשות זאת בדיגיטל בוסט. תהליך רכישת העוקבים מתבצע בשלבים כדי לגרום לפעילות להיראות אותנטית. יש לכך חשיבות גבוהה כיוון שאינסטגרם לא ממליצה על שימוש ברובוטים ופעילויות שאינם ידי אדם, אך אנו מתמחים בפעילות הדרגתית שנראית כפעילות שנעשתה על ידי בעל החשבון בזמן סביר וכך אתם מקבלים עוד ועוד עוקבים לחשבון האינסטגרם והופכים אותו לחשבון מוביל אל מול המתחרים שלכם או אל מטרת היעד שתרצו להגיע אליה.

 

למי השירותים הללו מתאימים?

אם נחשוב על זה בהיגיון, לכולם, אם אנחנו נמצאים באינסטגרם, אנחנו שם כדי לשחק את המשחק, להראות את הפופולריות שלנו, את החיים שלנו על הצד הטוב ביותר.

אם יש לכם עסק או שהנכם דמות ציבורית או שאתם מייעדים את עצמכם להיות מפורסמים דרך האינסטגרם זוהי הדרך הטובה ביותר עבורכם. לא תצליחו להגיע למספר עוקבים גדול אם לא תפעילו את אחד מהאפשרויות שלנו: בוסט או רובוט האינסטגרם ורכישת עוקבים.

שירות זה מתאים לאנשי עסקים שפתחו חשבון אינסטגרם ואינם מצליחים לעלות את העוקבים שלהם, איך נראה עסק שיש לו מספר עוקבים קטן? לא נרחיב את התשובה אתם בטח יודעים. איך בעל עסק כזה נראה מול המתחרה שלו? כמובן שזה לא נראה מקצועי ובטח שלא מזמין את הלקוח הפוטנציאלי להיות חלק מהלקוחות הפעילים של העסק.

אם אתם דמות ציבורית זה בדיוק על אותו המשקל, עליכם להוכיח שאתם מעניינים ויש בכם משהו מרתק, איך תוכיחו זאת? אפקט העדר. מה עובר בראש של משתמש אינסטגרם כשהוא רואה חשבון אינסטגרם עם מלא עוקבים? אם הרבה עוקבים אחריי החשבון הזה, כנראה שיש בו משהו טוב, מעניין, חדיש, טרנדי ומרתק. השלב הבא לאחר חשיבה זו היא סימון עוקב לחשבון שלכם. כלומר לא רק שרכשתם עוקבים לחשבון ובזכות זה הגדלתם את מספר העוקבים, אלא גם מיצבתם את עצמכם כחשבון מוביל שיש לו מה להציע למשתמשי האינסטגרם מה שיוביל לעוד ועוד עוקבים אורגניים.

לאחר שהסברנו איך להפוך את חשבון האינסטגרם שלכם לחשבון עם מלא עוקבים ומה החשיבות לכך, הגיע הזמן לרכוש חבילה, אז מה מתאים עבורכם רובוט האינסטגרם או רכישת עוקבים?

דילוג לתוכן