12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם מהווה רשת חברתית פופולארית מאוד כיום. לא מעט בעלי מקצוע פרטיים ובעלי עסקים, מבינים את הפוטנציאל שיש לאינסטגרם בתחום שיווק ופרסום ולכן, מבררים את כל מה שניתן לדעת אודות פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם שישמש אותם לצורך פרסום העסק שלכם. באינסטגרם יש כיום מעל 800 משתמשים פעילים בחודש. מדובר על רשת חברתית הרלוונטית מאוד לצורך שיתוף תמונות וסרטונים, הניתנים לעריכה באמצעות פילטרים ותוספים שונים ועל כן, יש לנצל את הפלטפרומה המדוברת בצורה הנכונה לצורך פרסום עסקים. אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת בצורה היעילה והטובה ביותר, דיגיטל בוסט ישמחו לעמוד לשירותכם.

אינסטגרם לעסקים

כאמור, ניתן למצוא כיום לא מעט משתמשים פרטיים באינטסגרם אשר משתפים באמצעות תמונות וסרטונים ערוכים לא מעט רגעים מהחיים שלהם. אולם אינסטגרם לא משמשת רק עבור משתמשים פרטיים כי אם גם עבור עסקים. אינסטגרם מציעה פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם אשר בין היתר מאפשר חיבור בין עמוד הפייסבוק העסקי שלכם לבין עמוד האינסטגרם שלכם. לא מעט אנשים תוהים האם פשוט כדאי להם להשתמש בחשבון האינסטגרם האישי שלהם עבור פרסום ושיווק העסק שלכם במקום לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם. אולם, חשוב מאוד לדעת שיש הבדלים בין 2 החשבונות הללו ועל כן, חשוב להכיר אותם ולהבין כיצד יכול חשבון אינסטגרם לעסקים לסייע לעסק שלכם.

בעוד שחשבון אינסטגרם פרטי רלוונטי בעיקר עבור אנשים שמעוניינים לפרסם תמונות וסרטונים ערוכים על תחומי העניין האישיים שלהם ועל חייהם הפרטיים, לחשבון האינסטגרם העסקי יש ערך וחשיבות רבה כאשר מדובר על קידום ופרסום העסק שלכם וכן, יש לו כלים שונים שיכולים לסייע לכם לעקוב אחר נתונים חשובים. כך לדוגמא: בחשבון פרטי אין גישה אל נתוני אנטליקס אשר יכולים להראות כמה אנשים חדשים עוקבים אחריכם ב7 הימים האחרונים, מהי תפוצת הפוסטים שלכם, כמה לחיצות היו על כל קישור שהעליתם ועוד. חשבון אינסטגרם עסקי לעומת הפרטי כן מציע את הנתונים המדוברים שיכולים לסייע לבעל העסק לבצע אופטיזמציה לעמוד בהתאם לנתונים השונים ולבדוק כיצד משפיעות הפעולות השונות אותן הוא מבצע באינסטגרם על קהל העוקבים שלו. כמו כן, בעוד שבחשבון פרטי בלתי אפשרי לפרסם בצורה ממומנת, חשבון עסקי באינסטגרם מאפשר זאת.

אינסטגרם עסקי- כיצד עושים זאת נכון?

אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים לפרסם תמונות של העסק שלכם, של תחומי הפעילות שלו, של המוצרים שלו וכן, להתחבר לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, אין ספק שכדאי שתפתחו חשבון אינסטגרם עסקי. בכדי לפתוח חשבון מעין זה יש צורך לפתוח חשבון רגיל בשלב הראשון ולאחר מכן להפוך אותו לעמוד עסקי. ניתן לעשות זאת בשיטות שונות:

ניתן לעשות זאת באמצעות העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. באמצעות ההגדרות של העמוד שלכם בפייסבוק תוכלו לבחור האם לפתוח חשבון אינסטגרם עסקי חדש או להתחבר חשבון קיים. כמו כן, ניתן לעשות זאת באמצעות אפליקציית אינסטגרם או דרך אתר האינטרנט של אינסטגרם.

בכדי להגדיר את חשבון האינסטגרם העסקי שלכם בצורה נכונה עליכם להוסיף פרטי חשבון, להוסיף תמונת פרופיל אשר רצוי כי היא תהיה זהה לתמונת הפרופיל בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, להוסיף שם משתמש, את כתובת אתר האינטרנט שלכם, אודות העסק שלכם, לבחור קטגוריה באינסטגרם, להוסיף את כתובת האימייל שלכם ועוד.

ומה הלאה?

כמובן שלאחר שפתחתם חשבון עסקי באינסטגרם בצורה הטובה ביותר, זה הזמן שלכם לנהל אותו בצורה יעילה ונכונה על מנת שהוא יאפשר לקהל יעד רחב ביותר חשיפה לעסק שלכם. דיגיטל בוסט הם החברה הטובה ביותר כיום לצורך קידום ופרסום עסקים באמצעות האינסטגרם. דיגיטל בוסט יסייעו לכם הן בפתיחת חשבון עסקי באינסטגרם בצורה הטובה ביותר והן בניהול החשבון בצורה יעילה ואיכותית, לצורך פרסום העסק שלכם באמצעות פלטפורמה זאת באופן האידאלי.

דילוג לתוכן