12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

לבצע קניית עוקבים

תהליך של קניית עוקבים הוא הרבה פעמים קריטי להצלחה של עסק. היום, יותר מבכל עידן אחר בהיסטוריה הצלחה של עסק לא יכולה להיתלות רק על מידת הניסיון והכישרון של בעל העסק. היום, בניגוד לכל תקופה אחרת בהיסטוריה, האופן בו דברים נראים הוא ממש קריטי למידת ההצלחה של כל דבר. מכאן שכאשר אנחנו מדברים על הרשתות החברתיות ברור למדי מדוע האינטרס של כל בעל עסק הוא להראות את הדבקים טוב יותר מאי פעם בעבר. קניית עוקבים היא פרקטיקה מוכרת שתפקידה בראש ובראשונה להבטיח כי העסק שלכם יצליח וישגשג. אבל, עליה וקוץ בה, לצד היתרונות הרבים של הפרקטיקה הזו יש לא מעט דברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם קופצים ראש לתוך הבריכה. אם אתם רוצים לשמוע עוד, אתם מוזמנים לשמוע את כל המידע שאנחנו, כאן ב- דיגיטל בוסט נשמח לתת לכם.

קניית עוקבים נחוצה עבור הגדלה של חשיפה

תראו, זה לא רק שתהליך של קניית עוקבים דרוש כדי להראות כמו מצג שוא כאילו העסק שלכם מצליח הרבה יותר ממה שנדמה לכל מי שסביב. אלא שתהליך של קניית עוקבים גם מאפשר לעוד קהל להכיר אתכם ואנחנו נסביר איך. הפייסבוק, האינסטגרם או הטיקטוק למעשה רוצים לחשוף את התוכן אותו אתם מעלים לקהל עוקבים רלוונטי כמה שניתן.  מי שמתאים את התוכן עבור הצרכנים של הגולשים, הוא כמובן לא בן אדם אלא האלגוריתם. האלגוריתם הוא המחשב. הוא המתמטיקה הפשוטה שמחליטה לאחר ניתוח מידע על כל גולש וגולש מה הדברים ומה תחומי העניין שיכולים לעניין אותו יותר.

האלגוריתם בוחר למי להראות את התוכן

לא רק זה, אלא הוא מראה את התוכן לקבוצה גדולה יותר של גולשים ככל שהוא מזהה כי התכנים פופולאריים יותר, כלומר, יש יותר לייקים, תגובות, אינטרקציה ועוד. לכן, קניית עוקבים נחוצה משום שהיא מביאה להגדלה משמעותית של חשיפה. היא מאפשרת לעוד ועוד גולשים לראות את מה שאתם מעלים ואולי אפיללו להתחבר לתוכן שלכם או למוצר שלכם. כמובן, כאשר גולשים נכנסים לעמוד שלכם ומכירים לעומק את הפעילות שלכם, ברגע בו הם רואים כי לכתחילה יש לכם הרבה עוקבים, הדבר יעודד גם אותם ללחוץ על 'לייק'.

איך מבצעים קניית עוקבים?

הבעיה עם קניית עוקבים היא שאנחנו לא רוצים סתם לבצע קניית עוקבים, אלא אנחנו רוצים לאפיין את הקהל שיכול להתאים למה שאנחנו מחפשים. למשל, אין שום טעם לבצע קניית עוקבים ולהביא עוקבים מהודו נכון? הרי אנחנו מדברים על מי שלא יכולים לצרוך את השירות שלכם. הם לא מבינים בכלל את התוכן שלכם כי הם לא דוברים את השפה. אל תשכחו כי הרשתות החברתיות לא פופולאריות רק בישראל, הן פופולאריות בכל העולם. על פניו, קניית עוקבים יכולה להתרחש בכל מקום על פני הגלובוס. אבל רק בישראל המידע יהיה רלוונטי. לכן אנחנו רוצים לבצע קניית עוקבים אינטיליגנטית שמצליחה להתאים ולהגדיר את הקהל שלכם.

ניתוח מידע קיים וקבלת החלטות חדשות בהתאם

מעבר לכך, תהליך של קניית עוקבים הוא אכן נעשה על ידי כסף לרשת. אבל הוא גם תהליך בו אנחנו כל הזמן מנתחים את המידע ומקבלים החלטות מחדש. כלומר, לא תמיד אנחנו נדע בפעימה הראשונה של השקעת הכסף. האם ניתחנו את הקהל בצורה נכונה. לכן חשוב מאוד לבצע קניית עוקבים אינטיליגנטית. זה כדי להבטיח כי לאורך הזמן יבנה קהל שבאמת ילך אתכם דרך ולא שבפעם אחת נוציא את כל הכסף שנועד לשיווק עבור יצירה של קהל שלא ישאר שם לאורך הזמן.

קניית עוקבים לא חכמה תבוא לרעתכם

זה מפתה לבצע פשוט קניית עוקבים ולהוריד הרבה לחצים מהלב. אבל האמת היא כי אנחנו חייבים לזכור שכל זמן שאנחנו מבצעים קניית עוקבים, המחשב עדיין בוחן אותנו למעשה. לכן, אם אנחנו לא מבצעים קנייה חכמה האלגוריתם מזהה שאנחנו מציעים תוכן לא רלוונטי לקהל גדול של משתמשים. הוא פשוט מוריד לנו את החשיפה ברגע. כך שלא רק שהשקענו כסף עבור קניית עוקבים, אלא שהכסף שהשקענו ירד לטמיון. זה מכוון שהוא לא מצליח לשמר את ההצלחה. לכן, חשוב כל כך לבחור באנשים הנכונים שיבצעו קניית עוקבים בצורה נכונה. אנחנו, בחברת 'דיגיטל בוסט' מאמינים שאנחנו יכולים לעזור לכם בנושא הזה. חשוב שתבינו כי כמו שבעבר לעסקים רבים הייתה תלות במי שתלו את השלטים של בית העסק ברחובות אז הרי שהיום יש לאותם בעלי עסקים תלות מסוימת באלו שצריכים לנתח את האלגוריתם ולפעול בהתאם.

קניית עוקבים היא לא תחליף

אין מי שלא חולם לפעמים על פתרונות קסם. אבל האמת היא כי בעולם העסקים בפרט ובעולם כולו בכלל, אין פתרונות קסם. כדי להגיע לתוצאות טובות צריך לעבוד קשה. לכן חשוב כל כך להגיד כי קניית עוקבים לא יכולה להיות תחליף. קניית עוקבים לא יכולה לבוא על חשבון יצירה של תוכן איכותי. לא על חשבון מוצר טוב ויצירה של קשר עם הקהל. באופן כזה אולי יראה כאילו הרבה אנשים עשו לכם לייק. אבל האם הם ישארו לאורך זמן? האם הם ילכו ויראו את מה שהיה לכם לתת להם? ככל הנראה לא ממש. לכן אל תוותרו על יצירה של תוכן מעניין, מקורי, מותאם לקהל שלכם. מה שיאפשר לעסק שלכם לצמוח ולהתרחב באמת. כמו שאתם רוצים בסופו של דבר.

אנחנו נשמח לעזור

יש לכם עוד שאלות? רוצים לשמוע משהו שלא ענינו עליו? אנחנו כאן עם כל התשובות עבור כל השאלות. נשמח לעזור לכם ולתת לכם את כל המידע הרלוונטי עבורכם. מוזמנים ליצור קשר, איתנו, עם חברת דיגיטל בוסט.

עוד משהו מעניין על: קניית עוקבים באינסטגרם

דילוג לתוכן