14/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

כל הדרכים שיובילו אתכם להשיג עוקבים באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות הפופולריות ביותר כיום לפרסום העסק ולמשיכת לקוחות חדשים, כמו גם לשימור על הלקוחות הקיימים ושמירה על שיח ונראות איתם. כיום, אין כמעט בעל עסק שלא פותח חשבון אינסטגרם ומנסה את מזלו במשיכת עוקבים, אך מה? מסתבר שלא כל אחד שיש לו חנות מצליחה, יודע לנהל חשבון אינסטגרם מצליח ואטרקטיבי. כמובן שחברות לקידום עסקים ברשתות חברתיות ובאינטרנט באופן כללי, ישמחו לעזור בכל נושא קידום החשבונות ברשתות החברתיות ובייעוץ בנושא.

כיום בכדי להשיג עוקבים באינסטגרם, לא מספיק להעלות תמונות יפות ולהוסיף האשטאגים, כיום ישנה תחרות גדולה בכל התחומים ובכדי לבלוט חשוב לדעת את הכללים ואת כל הדרכים להשיג עוקבים באינסטגרם, והן רבות.

מהן הדרכים המומלצות ביותר להגדיל את כמות העוקבים?

  1. פוסטים איכותיים – יש להבין שבסופו של דבר, האלגוריתם של אינסטגרם שואף לאותנטיות ואיכות, כלומר אם אינכם מכירים את הכללים ואין לכם שום מושג בכיצד עובד האלגוריתם, השתדלו להעלות פוסטים איכותיים. פוסט איכותי באינסטגרם זה פוסט עם תמונה איכותית, האשטאגים מותאמים וכמובן כל מידע אחר שתוסיפו כך החשיפה תגדל (מיקום, תיוג האדם בתמונה וכו')
  2. קניית לייקים/ עוקבים – אחת הדרכים המהירות ביותר להשיג עוקבים באינסטגרם היא פשוט מאוד לקנות אותם, על ידי פנייה לחברות שיווק דיגיטלי, יש באפשרותכם לקנות כמויות שונות של עוקבים של אנשים אמתיים (לא חשבונות פיקטיביים) ובכך להגדיל את החשיפה שלכם. חשוב להבין שקניית עוקבים איננה מבטיחה לכם שהעוקבים הללו יישארו אתכם לנצח, להפך, די ברור שרובם יפסיקו את המעקב לאחר תקופה, אך חברות מסוימות כמו דיגיטל בוסט לדוגמה, מאפשרות לכם לקנות עוקבים ומבטיחות זמן מינימלי לכך שהעוקבים יישארו, חשוב לנצל את הזמן הזה בו החשיפה שלכם כה גדולה לפרסום מדויק ואפקטיבי.
  3. שימוש בתוכנות לאינסטגרםתוכנות לאינסטגרם הן בהחלט אחד הכלים היותר מוצלחים להשיג עוקבים באינסטגרם, קיימות אינספור תוכנות כאלו בשוק, רובן (או לפחות הטובות ביניהן) הן בתשלום חודשי, אך לרוב תקבלו מספר ימים של ניסיון חינם. התוכנות הבולטות היום לקידום החשבון שלכם הן: דו אינסטה (Do insta), גראמיסטה (Gramista), פולאוודר (Followadder) ופלקון סושיאל (Falcon Social).

כל אחת מהתוכנות האלו יעזרו לכם בדרך כזו או אחרת להרחיב את קהל העוקבים שלכם, כמובן שיש עוד המון תוכנות לאינסטגרם, ציינו פה חלק מהתוכנות המובילות שלגמרי עונות על השאלה איך להוסיף עוקבים באינסטגרם באופן מעשי.  אז נכון הן כרוכות בתשלום, אבל בהחלט משתלם לעבוד איתן לאורך זמן ובמקרה בו אתה בעל עסק שלוקח את העסק שלך ברצינות.

  1. מעבר לחשבון עסקי – אם ברשותך חשבון אינסטגרם רגיל כאשר אתה בעל עסק, מומלץ לעבור לחשבון עסקי, כבעלים של חשבון עסקי, תוכל לעקוב אחר התנועה בחשבון שלך באופן ממש מדויק ועל פי התנועה לנתח את סוג הפוסטים שעובדים אצלך ואלו שפחות, מה מדבר ללקוחותיך הפוטנציאליים ומה פחות ולמעשה כל פרמטר שתרצה לבחון, תוכל על ידי מעבר לחשבון עסקי. כך, לאט לאט תוכל לגבש קו שעובד לעסק שלך וללקוחות הפוטנציאלים. בכל זאת נציין חיסרון במעבר לחשבון עסקי, החישפה האורגנית שהיית מורגל אליה, תרד משמעותית ויהיה עליך לעבוד מעט יותר קשה ולעתים קרובות יותר להוציא פוסט ממומן.

אם כן, התשובה לשאלה איך להוסיף עוקבים באינסטגרם, היא איננה אחת, ישנן דרכים רבות ושילובים שונים של טכניקות בכדי להגדיל את מספר העוקבים והלייקים. כמובן שתוכלו תמיד לפנות לחברה אחת טובה לקידום שתתן לכם מענה להכל ותחשוב בשבילכם על המסלול הנכון והמשתלם ביותר עבורכם בהתאם לאופי העסק שלכם, סוג העסק שלכם ויכולתכם האישיות בשיווק שלו. כמו כן, חברות שיווק מספקות ללקוחותיהם ידע נרחב, כך שתוך כדי גם בעל העסק לומד בעצמו איך לשפר את ביצועיו ולשפר את חשיפתו וכך התוצאות הגבוהות מובטחות.

א םאתם מסוג האנשים שאוהבים לעשות את הכל בעצמכם, אז מוטב שתעבדו עם אחת התוכנות שהצענו באתר הזה או תוכנות לאינסטגרם אחרות שיעזרו לכם להתקדם ולמנף את החשבון עד כמה שניתן, אך חשוב לזכור, תוכנות ואפליקציות שעובדות עם אינסטגרם מתחקות אחרי פעולות של בני אדם, אך הן עדיין תוכנות ואין טוב יותר ושווה ערך למומחה בתחומו שיקדם לכם את חשבון האינסטגרם, בין אם עלי ידי פוסטים איכותיים, הכוונה, ייעוץ נכון או התאמת חבילה של עוקבים ולייקים המותאמת לצורכיכם.

עוד משהו מעניין על: קניית עוקבים באינסטגרם, קניית עוקבים

דילוג לתוכן