12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

הדרך הנכונה להגדיל לייקים ועוקבים לאינסטגרם לשנת 2022

בשנה האחרונות מאות אלפי משתמשים של הרשת החברתית אינסטגרם גילו לתדהמתם שהעוקבים שלהם הולכים ונעלמים. כולנו שמענו, בין אם ממכרים או חברים סביבנו ובין אם מסיפורי סלבס מסוימים שהתפרסמו בפומבי שדיווחו על כך, על לייקים ועוקבים לאינסטגרם שלהם שפשוט ירדו באופן משמעותי ובמספרים חסרי תקדים. ובכן, יש לכך הסבר ובמאמר זה נחשוף את הסיבה לירידה העצומה במספר העוקבים.

החל מחודש דצמבר של שנת 2021 חל שינוי מהותי באלגוריתם של אינסטגרם, לא נכניס אתכם לעומק הפרטים ולדקויות, רק נספר שהשינוי הזה באלגוריתם שינה את הכללים לחלוטין, בין היתר חשבונות פיקטיביים רבים נחסמו וכך מספר העוקבים של אנשים רבים הצטמצם. כעת בכדי להעלות לייקים ועוקבים לאינסטגרם בחשבון שלכם, עליכם גם כן לשנות את הכללים.

במאמר זה של דיגיטל בוסט, נסביר לכם על כמה דרכים שתוכלו להשתמש בהן בכדי לשפר את מצב חשבון האינסטגרם שלכם, לקבל חשיפה יותר גדולה וכמובן להשיג עוקבים באינסטגרם קצת יותר בקלות. אז איך תעשו זאת נכון? איך תגדילו את החשיפה, איך תגדילו את מספר הלייקים לפוסטים שלכם? ובסופו של דבר איך תגדילו את כמות העוקבים שלכם? ראשית הבינו את האלגוריתם המחודש.

איך עובד האלגוריתם המחודש?

ההעדפה של האלגוריתם של אינסטגרם כעת היא על פי התוצאות הראשוניות לכל פוסט, כלומר, ככל שתקדימו לקבל לייקים, ככל שתקדימו לקבל תגובות על פוסט שהעלתם, כך האלגוריתם של אינסטגרם יחבב אתכם יותר ויחשוף את התוכן שלכם עוד ועוד. אפשר לומר שפוסט שלא קיבל תגובות ולייקים בשעה הראשונה שלו שהיה באוויר הוא פוסט די אבוד, למעשה צריך לקרות נס בשביל לעורר פוסט כזה לחיים. גם למענה שלכם לתגובות ישנה חשיבות, לכן חשוב שבשעה הראשונה מעליית הפוסט לאוויר תהיו נוכחים ברשת החברתית בכדי לתת מענה ולהגיב במידת הצורך.

ומה לגבי הסטורי?

הסטורי נמדד בכמה מישורים, ראשית, צפיות. ככל שיצפו יותר בסטורי שלכם, כך תגדל החשיפה אליו, ככל שיפסחו עליו יותר אנשים או יתעלמו ממנו, ידפדפו אותו וכד', כך מעמדו ירד. סטורי שמניע לפעולה יקבל עדיפות ואין זה משנה כלל מה הפעולה ביקשה: קישור לאתר, בקשה לשליחת הודעה פרטית או בקשה לתגובה, כל אלו ישפרו את החשיפה של הפוסט שלכם. ישנה חשיבות גם לאיכות של התגובה, כלומר – תגובה של אימוג'י איננה משתווה לתגובה פרטית, תגובה קצרה איננה משתווה לתגובה מפורטת. ככל שהתגובה תיתפס איכותית יותר על ידי האלוגריתם כך החשיפה שלכם תגדל.

טיפים להעלאת פוסטים איכותיים באלגוריתם המחודש

בכדי להשיג עוקבים באינסטגרם, לפני הכל עליכם לדעת להעלות פוסטים איכותיים שמושכים את תשומת הלב של העוקבים הקיימים שלכם. מהו פוסט איכותי? זו לא שאלה מתמטית והתשובה אליה איננה חד משמעית, אך כן ניתן לתת כמה טיפים שיעזרו לכם בתהליך.

למשל, אם אתם מעלים וידאו, שימו לב לשניות הראשונות – הן השניות הקריטיות ביותר שיגרמו לצופה להמשיך לפוסט הבא או להישאר ולצפות, ככל שתחכימו ליצור סרטונים עם פתיח מושך, כך יותר אנשים ימשיכו לצפות והאלגוריתם יתעדף את הפוסט שלכם על אחרים. אם אתם מעלים פוסט עם טקסט ארוך, כך החשיפה שלכם תגדל. כמובן שלא כל טקסט ארוך יעזור לכם להעלות חשיפה, החשיפה תגדל רק אם העוקבים שלכם באמת ישתהו ויקראו את הטקסט.

פוסטים שאנשים שומרים, יעלו את החשיפה שלכם. תגובות הכוללות תיוגים או האשטאגים גם הן מעלות את החשיפה של הפוסט. למעשה, ככל שתעלו תוכן איכותי יותר ותוכן אחיד מבחינה ויזואלית וכמובן שתשלבו האשטאגים בהתאם לפוסטים שלכם, כך תעלה החשיפה שלכם ותוכלו להשיג עוקבים באינסטגרם רבים יותר.

האם כדאי לקנות לייקים באינסטגרם?

קניית לייקים באינסטגרם היא דרך טובה להפגין נוכחות ברשת החברתית וכן להיראות כדמות או עסק פופולארי גם כשלמעשה העסק עדיין איננו מוכר די. אבל, וזה אבל גדול. כאשר אתם קונים לייקים חשוב מאוד שתעשו זאת מחברה שמאפשרת לכם קניית לייקים באינסטגרם מישראל. כיום, קניית לייקים של לקוחות פיקטיביים לא תועיל לכם, וזאת בעקבות השינויים בשחלו באלגוריתם שקולט מאוד מהר שהלייקים אינם כשרים ומסיר את החשבונות הללו. קניית לייקים באינסטגרם מישראל היא הרלוונטית ביותר עבור חשבונות אינסטגרם ישראלים. כמובן שגם במקרה כזה, יכולים להיות מקרים של חשבונות פיקטיביים, לכן בדיקו היטב מהיכן אתם קונים את הלייקים הללו ואיזו חבילה מבטיחים לכם.

עוד משהו מעניין על: קניית עוקבים באינסטגרם, קניית עוקבים

דילוג לתוכן