12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

לייקים לאינסטגרם – מה יוצא לנו מזה?

כסף, מתנות, הטבות ואפשרויות קידום והצלחה בעולם המשפיענים והסלב, אם אתם רוצים להשפיע על דעת הקהל ולהרוויח מזה תרכשו לייקים לאינסטגרם.

המשפעינים מחזקים את עצמם בעולם הדיגיטלי ומסתבר שיש לזה סיבה, רוב המשפיענים נקראים בתואר זה בגלל העובדה שיש להם הרבה לייקים לאינסטגרם או בזכות ריבוי עוקבים בפייסבוק או בחשבונות נוספים ברשתות החברתיות. משפיעני הרשת הם לאו דווקא סלב, הם מובילי דעה בתחום מסוים או אנשים שיש להם כמות רבה של אוהדים, קהל  שתומך בהם ואוהד אותם. כאשר יש אהדה גבוהה לאדם ספציפי הוא נחשב למשפיען בעולם השיווק והוא יכול להפוך את החשבונות שלו ברשתות החברתיות לעבודה שלו, כלומר לפרסם מוצרים של חברות ולקבל על זה תשלום. חברות השיווק הבינו את הפוטנציאל האדיר במשפיענים ורבים מהחברות דואגות לצ'פר אותם במוצרים מתנה, הטבות ואף לשלם להם בכדי שיעלו פוסט שמראה כי הם משתמשים במוצר שלהם ולגרוף לייקים לאינסטגרם למוצרים האלה. אין ספק ששיטת שיווק זו אכן עובדת אחרת היא לא הייתה מחזיקה זמן רב כל כך.

שיווק על ידי משפיענים היה עוד לפני העידן הדיגיטלי, בעבר חברות השיווק השתמשו ברופאים כמובילי דעה, שחקני כדורגל מוערכים כמשפיענים ועוד. כיום בזכות הנוחות של הרשתות החברתיות קל להגדיר מיהו משפיען. ככל שיש לכם יותר לייקים לאינסטגרם כך אתם נחשבים למשפיעים יותר. מדד הלייקים הוא המדד החברתי ומדד ההשפעה שלכם על העוקבים. ישנן חברות רבות בארץ שכל תחום עיסוקן הוא גיוס אנשים בעלי אלפי לייקים בחשבון האינסטגרם למשפיענים. כולם נמצאים ברשתות החברתיות ולכן ערוץ שיווק זה הוא הטוב ביותר, במיוחד בגלל העובדה שניתן לבחור משפיען שמתחבר טוב למוצר שלך. לדוגמא אם אתם חברת איפור, עליכם לבחור מאפרת שנחשבת למאפרת מקצועית ושיש לה הרבה עוקבים, היא תפיץ המלצה על המוצרים שלכם בחשבון האינסטגרם שלה, קהל היעד שלה שהוא גם קהל היעד שלכם ייראה את המודעה ואף יקבל את ההמלצה וירכוש את המוצר.

אם לא היה לאותו משפיען כמות גבוהה של לייקים לאינסטגרם אז לא היה שווה להשקיע בו. לכן אם אתם מעוניינים להיות מובילי דעה עליכם לדאוג "לנפח" את האינסטגרם שלכם בלייקים, תדאגו לכמה שיותר עוקבים בפייסבוק ואם צריך תרכשו שירות של קניית צפיות ביוטיוב. ניתן לרכוש שירות זה ושירותים נוספים שיגרמו לחשבון שלכם להוביל ברשת בחברת דיגיטל בוסט, חברה שמעמידה לרשותכם מחירים נוחים ומשתלמים בדרך אל ההצלחה. את השירותים הללו אתם מקבלים בטווח זמן קצר, כך אתם מגיעים אל הפסגה בקלות. לייקים לאינסטגרם, עוקבים בפייסבוק ועוקבים בטיק טוק זה בדיוק מה שצריך לעשות כדי להצליח בעולם הדיגיטלי.

להיות משפיען זה טרנדי, חם והדבר הכי מדובר בימים אלה, כדי להיות אחד כזה לא מספיק רק ליהנות מכמות גבוהה של לייקים לאינסטגרם אלא עליכם להוביל דעה בתחום מסוים. חשבו עם עצמכם, איזה מסר אתם רוצים להוביל, מה דעתכם על עניין או תחום מסוים שאתם אוהבים ומתמקצעים בו? אם אתם יודעים שיש לכם כשרון בתחום ספציפי התעמקו בו וערכו סרטונים כדי לגרום לצפיות גבוהות בסרטון היוטיוב שלכם, כתבו מאמרים וטיפים שייתנו ערך מוסף למעריצים שלכם. תובילו אג'נדה מסודרת וערכית ותדאגו לשווק את עצמכם נכון ולקחת עבודות שיחזקו אתכם דווקא בתחום שלכם. תתחברו אל החברות שיעניקו לכם את האפשרות לפרסם אותם ותתחילו. במידה ותרגישו שהתהליך לוקח לכם זמן ארוך יותר אל תמתינו, כשיש קיצורי דרך להצלחה צריך לנצל אותם, כנסו לאתר דיגיטל בוסט והתרשמו מהשירותים שהם מציעים: רכישת רובוט לאינסטגרם, רכישת עוקבים בפייסבוק, קניית צפיות ביוטיוב ועוד.

כשאתה משפיען אתה חייב לגרום לכמה שיותר תנועה לחשבון שלכם, בין אם בחרתם להוביל בקבוצת פייסבוק שפתחתם ובין אם אתם מתרכזים רק בחשבון האינסטגרם שלכם. תגרמו לאנשים לעקוב אחריכם וכמה שיותר. תדאגו להעביר מסרים לפחות פעמיים בשבוע ותהיו חכמים מספיק, אל ""תעמיסו" במידע ופוסטים שיכולים להוביל למיאוס אצל האוהדים. תדגישו את התוכן שלכם בצורה איכותית והקפידו ליצור קשר אישי עם האוהדים שלכם, נסו להכיר אותם, להגיב לתגובות שהם רשמו לכם ולענות לשאלות ותשובות. כך אתם תגרמו להם למחוייבות ולרצון לחזור ולצפות בחשבון שלכם, תזכרו שכוחו של משפיען הוא בקהל שלו ולכן יש לשמר אותם לטווח זמן ארוך, גם אם לעיתים זה נראה קשה, זכרו שזה משתלם.

לסיכום ניתן לומר שהעולם הדיגיטלי מביא עימו שיטות שיווק חדשות, קל יותר להצליח ולהעביר את המסרים שרוצים להעביר. כמעט כולם יכולים להיות משפיעי דעה, סך הכל צריך לרכוש את השירותים הנכונים שיספקו לכם את כל מה שצריך כדי להיות משפיען מבוקש. תדאגו לכמות גבוהה של לייקים לאינסטגרם, לרכישה של שירותים נוספים שיעזרו לכם להצליח, כפי שכבר ציינו ישנן חברות שמתמחות בזה, דיגיטל בוסט מאפשרת לכם להוביל את עצמכם למטרה בקלות  ובמהירות וזה הזמן לעשות זאת.

דילוג לתוכן