12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

5 דרכים לקבל יותר לייקים לתמונות באינסטגרם

כולם כבר יודעים כמה חשובים הם אותם לייקים שאנחנו מקבלים ברשתות החברתיות, וכולם כבר מבינים שטבע האדם הוא כזה שאם אין הרבה לייקים לפוסט, הוא לא יטרח להסתכל עליו אפילו ובטח שלא יעשה לייק בעצמו לאותו פוסט וגם ההפך הוא נכון –  כאשר אנחנו מעלים פוסט והוא מייד מקבל לייק ועוד אחד ועוד לייקים בזה אחר זה, כוח האינרציה מתחיל לעבוד, אנשים רואים עוד ועוד לייקים, מסתקרנים, מתעניינים, מסמנים לייק בעצמם וכך החשיפה הולכת וגדלה. במאמר זה של דיגיטל בוסט נדבר על הנושא ונסביר מהן הדרכים הטובות ביותר להשיג לייקים לתמונות באינסטגרם ובכך להגדיל את החשיפה שלכם ברשת, לעורר סקרנות ולהרחיב את קהל העוקבים שלכם.

השקיעו בתמונות – צרו תמונות מעניינות, מקוריות וייחודיות

אינסטגרם זו רשת חברתית המבוססת על ויזואליות, בניגוד לפייסבוק הזקנה והטובה, בה יש חשיבות למילים הנכתבות ולתוכן המילולי, אינסטגרם איננה מחייבת כתיבה יוצאת דופן, למעשה היא בראש ובראשונה עוסקת בתמונות וככל שתיצרו תמונות איכותיות ומעניינות יותר, כך הסיכויים שלכם לקבל לייקים גבוהים יותר. ככה פשוט. חישבו על זוויות מיוחדות, עריכות מעניינות, צילומים של תהליך העבודה שלכם וכד', כל אלו ייצרו עניין אצל אנשים ויביאו לכם יותר לייקם לפוסטים ובעקבות כך יותר עוקבים ועוקבות ויותר לקוחות.

עבדו עם קונספט

נסו לבחור כל תקופה מסויימת (כמה שבועות או אפילו תקופות ארוכות יותר) נושא כלשהו שיוביל אתכם ולפיו בחרו את התמונות ואת הפוסטים שאתם מעלים לדוגמה אם תעלו תמונה שחוזרת על עצמה בשינויים קלים, זה פרסום שיוצר סיפור ודיאלוג כלשהו עם הלקוח ומעמיק את המותג שלכם, ככל שתצרו קונספט יותר מעניין וייחודי, כך תקבלו יותר לייקים לתמונות באינסטגרם שלכם. כמובן שככל שתהיו יותר מחוברים לעולם של לקוחותיכם כך תדעו באילו נושאים לגעת.

פרסמו בזמנים קבועים

יצירת שיגרה ויציבות תמיד עובדת וזה נכון לכל דבר בחיים, גם ברשתות החברתיות זה כך, ככל שתטיבו לפרסם באותם זמנים בכל יום, כך ערכו של המותג שלכם יעלה, הקהל שלכם יתן בכם יותר אמון וקהל העוקבים שלכם יגדל מהר מאוד. ישנם כמה זמנים שבהם כדאי לנצל את רשת האינסטגרם ולהעלות פוסטים. אם אתם אנשי בוקר מומלץ להעלות פוסטים עד השעה 9 בבוקר, אם אתם אנשי לילה השתדלו לעלות פוסט לא מאוחר משמונה בערב.

טכניקת צילום מומלצת באינסטגרם

שלושה דברים חשובים בנושא טכניקת צילום מעבר לזוויות מיוחדות, צבעים וקונספטים בנושא של תמונות אינסטגרם לעסקים אך גם לחשבונות פרטיים: כאשר אתם מצלמים תמונות לאינסטגרם לעולם אל תצלמו עם הפלאש של המצלמה, במקום זאת נצלו את התאורה הטבעית שיש סביבכם, שמש, אור מסוים, תאורה מיוחדת או כל אור אחר שמאפשר לכם לצלם. דבר שני, נסו ליצור קומפוזיציה כזו ששלושים אחוזים מהתמונה תהיה דמות כלשהי וכל השאר תפאורה ודבר אחרון שאולי לחלקיכם יהיה מאוד מובן מאליו ובסיסי, אך חשוב לציין זאת – שמרו על קו אופק ישר ומאוזן בכל התמונות שלכם. מומלץ לקרוא מאמרים על צילום דרך מצלמת הסמארטפון לאינסטגרם כדי להגיע לתוצאות טובות יותר ולהשתפר בגזרת הטכניקה.

קניית לייקים באינסטגרם

בין אם כל שאר השיטות עובדות לכם ובין אם לא, הדרך הקלה ביותר להעלות מספר לייקים לתמונות באינסטגרם היא פשוט לקנות לייקים באינסטגרם. אנשים רבים חושבים שבשביל לקנות לייקים עליהם להחזיק חשבון עסקי, אז זהו שלא! אינכם חייבים להחזיק חשבון אינסטגרם לעסקים, אתם יכולים לקנות חבילות שונות של לייקים באינסטגרם גם כבעלי חשבון רגיל.

ניתן למצוא אפשרויות וחבילות שונות לרכישה, החל מ מספר לייקים מסוים לפוסט מסוים וכליי  בקניית כמות של לייקים שתתפרש על פני כמה פוסטים באופן אוטומטי ומיד כאשר הם יעלו לאוויר. במקרה שיש לכם חשבון אינסטגרם לעסקים כדאי לקנות לייקים אפילו עוד קודם, בשלב ההתחלתי בו החשבון שלכם מקבל חשיפה ראשונית, זאת עשו כדי ליצור איזשהו מומנטום, תנועה ונראות טובה. בכל אופן אף פעם לא מזיק ליצור סקרנות מלאכותית, כמובן שאם העסק, המותג או החשבון הפרטי שלכם לא מוצלחים במיוחד אז קניית לייקים באינסטגרם גם לא בהכרח תועיל לכם. בסופו של דבר אתם צריכים לספק את הסחורה שלכם. בסופו של דבר הצלחה אמתית נמדדת לאורך זמן ולא בצלחה של פוסט כזה או אחר.

דילוג לתוכן