12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

למה אנשים קונים עוקבים באינסטגרם

עם מאות מיליונים של משתמשים פעילים כל חודש, אינסטגרם הפכה לרשת חברתית מפלצתית שבה לכל אחד יש את האפשרות לבלוט מעל כולם ולהצליח. בין אם אתם משתמשים באינסטגרם על מנת לקדם את עצמכם או פשוט ליצור קשר אישי עם אנשים, עוקבים הם חלק אינטגרלי מצמיחתו של כל פרופיל. מה שבטוח זה שעם בסיס כל כך רחב של אנשים ומגוון כל כך גדול כתוצאה מכך, כל אחד יכול למצוא את המקום שלו ולצמוח בתוך הפלטפורמה.

מעגל אכזרי שמוביל לקנייה של עוקבים באינסטגרם

על מנת שישימו לב אליכם מתוך המספר העצום של העוקבים הפוטנציאליים, פרופיל מעולה זה משהו שאתם חייבים שיהיה לכם. ישנם כל כך הרבה פרופילים מעניינים ומיוחדים שאף אחד לא מסתכל עליהם בגלל שאין להם מספיק לייקים, צפיות ועוקבים. זו עובדה עצובה מאוד אבל בהחלט חשובה היות והיא שמה את המשתמשים החדשים במעיין מלכוד היות והם לא יכולים לקבל את תשומת הלב שמגיעה להם, לא משנה כמה התוכן שלהם איכותי וטוב בגלל שאין להם מספיק עוקבים והם לא יכולים לקבל עוקבים חדשים כי אין להם כמות גדולה של עוקבים.

המעגל האינסופי הזה נפסק כשאנשים מבינים שהם יכולים פשוט לקנות עוקבים באינסטגרם ולדלג על השלב האכזרי הזה.

מה שהופך קנייה של עוקבים באינסטגרם לכל כך אטרקטיבית זה הפשטות שבתהליך. אנשים שקונים עוקבים באינסטגרם בפעם הראשונה תמיד מופתעים מהנוחות שבתהליך ובדרך שבה זה עוזר להם בקמפיין שלהם עבור העסק או עבור עצמם.

לא רק עוקבים, קנו גם לייקים באינסטגרם

השלב הבא בתוך הדבר הזה שנקרא שיווק באינסטגרם, בין אם זה לצרכים עסקיים ( כשאתם רוצים לקדם את העסק שלכם) ובין אם מדובר בצרכים פרטיים( אתם מעוניינים לקדם את עצמכם בקרב החברים והקהל שאוהב את מה שאתם עושים), זה קניית לייקים באינסטגרם.

תחשבו על זה ככה, אם אתם נכנסים לחשבון אינסטגרם של מישהו ויש לו 5000 עוקבים, זה נראה מעולה ויכול להיות שתעקבו, אבל במבט שני אתם רואים שאין לו בכלל לייקים או תגובות על הפוסטים שלו, פה אתם עלולים להתחיל לחשוד שאולי הוא קנה את כל העוקבים שלו ויכול להיות שהתוכן שלו לא באמת איכותי.

הרי מה קורה בפועל, מישהו קונה כמות מסוימת של עוקבים, ובגלל שאנשים רואים שהכמות שלו מתקבלת על הדעת ויש לו לייקים ותגובות בכמות הגיונית, הוא יקבל עוקבים חדשים מאנשים שראו את התוכן המעולה ולא שפטו אותו על סמך כמות העוקבים שיש לו בלבד.

בסופו של דבר, התוכן הוא זה שמדבר ולא כמות העוקבים והלייקים שיש לכם, רק שאתם צריכים לדאוג שהכמות הזו מספקת לפני שאנשים אחרים רואים את הפרופיל שלכם שצריך להיות עם כמות מסוימת של עוקבים וכמות טבעית של לייקים ביחס לעוקבים אלו. ככה אנשים ירצו לעקוב אחריכם וליהנות מהתוכן האיכותי שאתם מפרסמים.

דילוג לתוכן