13/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

למה אתם צריכים לקנות לייקים אמיתיים באינסטגרם

יכולים להיות לכם מיליון עוקבים באינסטגרם, אבל אם הפוסטים שלכם הם לא בעלי יחס ריאלי בין הלייקים לעוקבים, אתם מסכנים את את הנראות של החשבון שלכם ואנשים ידעו שקניתם עוקבים באינסטגרם. על מנת להימנע מזה, אתם חייבים לקנות לייקים באינסטגרם שילכו ביחד עם העוקבים שקניתם.

הרבה מאוד אנשים מתרכזים אך ורק במספר העוקבים שיש להם, אבל הם לגמרי מתעלמים מהמעורבות שיש להם בחשבון מאנשים אחרים. קחו רגע להסתכל על חשבון אינסטגרם של מפורסמם כלשהו. תשוו את מספר העוקבים שיש להם למספר הלייקים שהפוסטים שלהם מקבלים. זה ייראה מוזר אם יש להם מיליוני עוקבים אבל אין להם לייקים בכלל, נכון? על מנת לשמור על החשבון מסודר וטבעי, חייבים להוסיף לייקים לכל פוסט על מנת שייראה טבעי בעיניי אנשים המסתכלים בחטף על החשבון שלכם.

במאמר הזה נראה מה היחס הריאלי בין עוקבים ללייקים, ולמה אתם צריכים לקנות לייקים לאינסטגרם שנראים 100% אמיתיים בנוסף לקניית עוקבים באינסטגרם. חשוב שתבינו איך להשתמש בעוקבים ובלייקים לטובתכם, בדיוק כמו שהרבה מפורסמים וחברות עשו כבר וממשיכים לעשות גם היום.

מה היחס הריאלי שצריך להיות בין עוקבים ללייקים?

קודם כל, המנעו מקניית אותה כמות הלייקים לכל פוסט. ישנם חשבונות שיש להם בדיוק 1000 לייקים לכל פוסט וזה נראה מאוד מזויף. אתם צריכים לדאוג שהמספרים ייראו רנדומליים לחלוטין, אבל להישאר בטווח של 10-40%.

לכן, אם אתם מתכננים לבנות חשבון חדש ולקנות 50,000 עוקבים,  אתם צריכים לכוון ללפחות 5000 לייקים לכל פוסט, כשבחלק מהפוסטים יהיו גם 10,000 ו-15,000 לייקים. זה יהפוך את הפוסטים שלכם למאוד ריאליים בעיני המתבונן ויעזור לכם לשדר תדמית של חשבון אינסטגרם מאוד פופולרי.

בנוסך, אל תתעלמו מפוסטים קודמים. זה תמיד רעיון טוב להוסיף לייקים לפוסטים קודמים כשקהל העוקבים שלכם גדל. כשעוקב חדש מצטרף לקהל שלכם, הוא בדרך כלל יסתכל על פוסטים קודמים ואם משהו תופס את העין שלו, הוא יוסיף לייק. הם לא שמים לב לתאריך הפרסום, לכן האסטרטגייה הזו תעזור לכם להפוך את העמוד שלכם לאורגני וטבעי.

למה אתם צריכים לקנות רק לייקים שנראים אמיתיים באינסטגרם

פשוט להזמין לייקים באינסטגרם מכל ספק זה לא צעד חכם במיוחד. הרבה אנשים המגיעים לפרופיל שלכם יסתכלו על התמונות ויעברו כדי לראות מי עשה להם לייק. הרבה מזה נובע מסקרנות, מי עוקב אחרי אותו החשבון ומי עושה לייקים לחשבון?

לכן, אתם לא רוצים שיהיה להם ספק לגבי הלייקים – אם הם אמיתיים או לא. לייקים באיכות נמוכה קלים מאוד לזיהוי, בעוד שלייקים באינסטגרם באיכות גבוהה, כמו אלו שאנחנו מספקים, נראים אמיתיים לגמרי. לא יהיה לאף אחד ספק. להראות פופולרי זה משהו אחד, אבל להראות פופולרי ב-100% זה משהו אחר לגמרי.

קנו לייקים שנראים אמיתיים באינסטגרם על מנת למשוך עוד עוקבים

כל מטרת קניית הלייקים והעוקבים באינסטגרם היא לגרום לפרופיל שלכם להראות פופולרי, כזה שאנשים ירצו לעקוב אחריו. אף אחד לא קונה לייקים ועוקבים בלי אותה המטרה: למשוף עוקבים ולייקים אמיתיים לחשבון. קניית הלייקים והעוקבים הינה למעשה כלי שיווקי למשיכת עוקבים אמיתיים שיהיו מעורבים בתכנים שאתם מעלים.

חשוב מאוד שתקנו לייקים עוקבים שנראים אמיתיים, על מנת להציג את הפרופיל שלכם כפופולרי מאוד. שמירה על יחס אמין בין העוקבים ללייקים, יעזור לכם להישאר מתחת לרדאר בזמן שאתם מייצרים מעורבות ועוקבים אמיתיים לחלוטין.

איך להשתמש בלייקים שנראים אמיתיים באינסטגרם על מנת למשוך עוקבים חדשים

אנחנו רואים המון אנשים שמזמינים עוקבים בלי לייקים, ולמרות שקהל עוקבים גדול יעזור לכם לייצר עניין, משתמשים חכמים הולכים להסתכל על התוכן שלכם לפני שהם מחליטים לעקוב או לא. אם הם יראו שיש לכם קהל עוקבים גדול, אבל אין לכם לייקים, הם מיד יחשדו שהחשבון שלכם מכיל עוקבים מזויפים. כל פעם שאתם מזמינים עוקבים באינסטגרם, תוסיפו גם לייקים לעגלת הקניות ותפזרו אותם בין הפוסטים השונים.

זה יעזור לתוכן שלכם להראות פופולרי ולא יעורר חשד. הוספת לייקים באופן שיטתי וקבוע, יעזור לכם לשמור על יחס אמין בין עוקבים ולייקים. זה דורש שילוב של שניהם על מנת שהחשבון שלכם ייראה כמה שיותר אותנטי וימשוך קהל עוקבים אמיתי ונאמן.

לסיכום

עכשיו כשאתם יודעים כמה לייקים אתם אמורים לקבל בכל פוסט, על פי יחס ריאלי, אתם יכולים לקנות לייקים באינסטגרם פה. אנחנו מציעים יחס מינימלי של 10%, אבל אם התקציב שלכם מאפשר את זה – 40% יגרום לתוכן שלכם לבלוט מאוד ויראה צמיחה אורגנית הרבה יותר מהירה.

המפתח הוא להיות עקביים ולפזר את הלייקים בין כל הפוסטים. אם יש לכם פוסטים עם אלפי לייקים וחלק מהפוסטים הם נטולי לייקים, החשבן שלכם ייראה לא אמיתי ויפגע בצמיחה שלו. תוודאו שאתם קונים לייקים באינסטגרם בכל פעם שאתם קונים עוקבים באינסטגרן על מנת להבטיח שאתם שומרים על יחס הגיוני בין הלייקים לעוקבים.

דילוג לתוכן