12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022?

נכון, אנחנו אך ורק בתחילתה של שנת 2022 אבל בוא נודה בכך, זה תמיד נחמד לדעת מי המובילים הגדולים של הרשת החברתית הפוטוגנית ביותר שיש בעולמנו, הלוא היא אינסטגרם. אם יש לכם חלום להיות כוכבי רשת או כוכבי אינסטגרם בפרט, אולי כדאי שתתחילו גם אתם לעקוב אחרי המגמות ולדעת כבר עכשיו בתחילת השנה למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022.

במאמר זה של של דיגיטל בוסט נמנה חלק מחשבונות האינסטגרם המצליחים ביותר לשנת 2022 החשבונות להם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם הן בישראל והן בעולם, החשבונות מהם תוכלו לקבל השראה כיצד כן כדאי לעשות זאת ומה לעשות שלפעמים הדרך המהירה ביותר להיכנס לדירוגים המובילים בעולם היא פשוט לקבל תפקיד ראשי בסרט כמו וונדרוומן. כמובן אם לא מסתדר לכם להיות שחקנים ראשיים בסרט הוליוודי או להשתלב בקבוצת כדורגל כמו ריאל מדריד, תמיד ישנה אפשרות של קניית 50 עוקבים באינסטגרם ולטפס אט אט כל הדרך למעלה.

למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022 בישראל?

ובמקום הראשון הכינו את התופים ואת האוסקרים עומד לא בפער גדול משאר החשבונות הישראלים החשבון של… נכון מאוד! גל גדות היא הישראלית שיש לה הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. חשבונה של גל גדות נכון לחודש פברואר 2022 מונה מעל ל 73 מיליון עוקבים מרחבי העולם. כמובן שהשתתפותה הבלתי נשכחת בסרט וונדר וומן טרף את כל הקלפים והפך אותה לאחת הישראליות המפורסמות ביותר בעולם ואולי אף המפורסמת ביותר מאז ימיו העליזים של אורי גלר. היא כמובן לא היתה צריכה להתחיל בשום קניית עוקבים באינסטגרם וישר קפצה למים של הגדולים עם מאות אלפי עוקבים.

במקום השני ברשימה הישראלית למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022 בפער מאוד משמעותי מהמקום הראשון נמצא דווקא אמן קריקטורות, המאייר והמעצב הגרפי יהודה דביר עם עם כ5.6 מיליון עוקבים והיד עוד נטויה. בחשבון האינסטגרם של דביר תוכלו למצוא תיעוד ייחודי של חיי המשפחה שלו דרך איורים יפיפיים, נוגעים ללב ומשעשעים, חשוב לציין שגם אשתו מאיה דביר היא מעצבת גרפית ומאיירת וגם היא נמצאת ברשימת "למי ישי הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022" במקום ה12 והמכובד מאוד, כאשר אחריה ברשימה ניתן למצוא אנשים מוכרים קצת יותר שודאי שמעתם עליהם כמו בנימין נתניהו, עומר אדם וניקול ראידמן.

במקום השלישי ברשימה למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022 נמצאת בר רפאלי עם 3.3 מיליון עוקבים. עוד ניתן לשים לב די בקלות שברשימת החשבונות עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם הישראלית מובילות הנשים, כשלתוך הרשימה נכנסו רבות מהן – רותם סלע, ענבר לביא, אביטל כהן ועוד.

למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022 בעולם?

ברשימה הזו בניגוד לרשימה הישראלית של מובילי הרשת החברתית אינסטגרם במקום הראשון ממוקמת הרשת החברתית עצמה, אך אם נתעלם מהמקום הראשון ולא הוגן הזה ונפנה ישירות אלה מקום השני נגיע אל אחד הכדורגלנים הכי מוערכים בעולם הלוא הוא כריסטיאנו רונלדו שסוחב אחריו לכל מקום מספר אסטורנומי של כ-  404 מיליון עוקבים ועוקבות ברחבי העולם. לא הרבה אחריו במקום הרביעי תוכלו למצוא את ליונל מסי האגדי עם 306 מיליון עוקבים ולא רק ארגנטינאים. במקום השלישי ברשימת למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022 נמצאת אושיית הטלוויזיה, השחקנית ואשת העסקים קיילי ג'נר עם כ- 309 מיליון עוקבים ועוקבות שהולכים אחריה לכל מקום וירטואלי. הגאווה הישראלית שלנו ברשימה הזו היא כמובן גל גדות שמשתלבת לה עם 73 מיליון עוקביה במקום ה40 והמכובד.

האם הכל התחיל בביצוע של קניית 50 עוקבים באינסטגרם?

כמויות כאלו פנומנליות של עוקבים הן אינן מובנות מעליהן ודורשות עשייה יוצאת דופן בתחומי הטלוויזיה, הקולנוע, האמנות, הספורט או הרשתות החברתיות, אבל אתם בהחלט יכולים להשתלב ברשימה של למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022 במקומות צנועים יותר עם מאות אלפי עוקבים אם תייצרו תכנים טובים ותדעו להשתמש בכלים השיווקיים שהרשת מציעה. כמובן שתמיד תוכלו להתחיל בקניית עוקבים דרך חברות כמו דיגיטל בוסט שמאפשרות רכישות של חבילות עוקבים שונות, החל מ50 עוקבים ועד לאלפי עוקבים שיוכלו בהחלט לשדרג לכם את החשבון ולמשוך אליו עוד עוקבים אורגניים. אך עליכם לזכור: ללא תוכן איכותי ומשמעותי לעוקבים שלכם לא יהיה שום עניין להישאר ולהמשיך לעקוב אחריכם, עליכםן להבין שבכדי להוביל ברשימת למי יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2022 עליכם לעבוד ממש, ויום יום שעה שעה לחשוב על העוקבים שלכם ועל מה אתם יכולים להראות להם ולהעלות בפוסטים שלכם שיעניין אותם ויגרום להם להמשיך לעקוב אחריכם ולהמליץ לחבירהם.

לסיכום נאמר: בכדי להפוך לאושיית רשת חברתית עליכם או להיות מפורסמים כבר מלכתחילה ולקחת אתכם את הקהל שלכם בחיים האמתיים גם למגרש המשחקים הוירטואלי, או לחילופין, לבנות לעצמכם מותג כובש ומעניין שימשוך אליו עוקבים רבים, זאת כמובן ניתן לעשות אך ורק על ידי העלאת תכנים איכותיים, יוצאי דופן ומעניינים ולא פחות חשוב פוטוגניים ואסתטיים כי בכל זאת מדובר ברשת חברתית שנחשבת לאסתטית ויפה. לצד התכנים שתעלו חשוב שתמשיכו להשקיע בשיווק ובקניית עוקבים מידי פעם כדי לתת בוסט לחשבון – על זאת תוכלו להתייעץ עם חברות לקידום אתרם או חברות שמספקות שירותים של מכירת עוקבים כמו דיגיטל בוסט ואחרות.

דילוג לתוכן