12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

האם זה משתלם לקנות לייקים באינסטגרם? מה צריך לדעת כשיוצאים לדרך?

לרשתות החברתיות יש תפקיד גדול ביכולת של כל בית עסק להגיע לקהל גדול של לקוחות. ההתעצמות של הרשתות החברתיות נובעת מכמה גורמים. הראשון, לכל אחד היום, כמעט, יש טלפון חכם בכיס. כזה שמאפשר לכל אחד מאיתנו, בקלות, לגלוש ברשתות החברתיות בכל רגע נתון. זה מתחיל בתור לסופר וממשיך בכל נקודה בה יש, לאדם הפשוט, את ההזדמנות 'לנקות את הראש'. הגורם השני, הוא הצורך שלנו, בעידן המודרני, להדגיש את האינדיווידואליזם. כל אחד מאיתנו, בשנת 2023, רוצה להרגיש מיוחד. התופעה הזו מקבלת ביטוי בצורות שונות, בין היתר, הקשר של בית העסק על הלקוחות הפוטנציאלים, באופן אישי, דרך הרשתות החברתיות, מעודדת צרכנות של מי שרוצים לבחור בעצמם מה לרכוש ולמה. בעולם כזה, אם אתם בעלי עסקים, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מחוץ למירוץ.

במה שונה אינסטגרם לעסקים מעמוד רגיל?

האינסטגרם, זו כמובן רשת חברתית המבוססת על ויזואליה ועל תמונות. על פניו, מדובר על רשת חברתית המיועדת לכולם, אלא, במידה ואתם בעלי עסקים, יש לכם כמה יתרונות אותם כדאי לכם לנצל. ראשית, אתם יכולים לנתח את כמות הצפיות שלכם ואת המעורבות של הגולשים בתכנים אותם אתם מעלים לרשת. בנוסף, אתם יכולים להשתמש בעמוד העסקי שלכם כדי לעזור ללקוחות הפוטנציאלים, לעשות 'מעבר'. הישר מהתכנים אותם אתם מעלים, אל אתר הרכישה באונליין וכן הלאה. אתם יכולים גם לבחון את קהל הלקוחות הפוטנציאלי ולבחור במה לשתף אותו, לאחר ניתוח מעמיק של סוג האוכלוסיה אליה אתם מכוונים.

אבל, עליה וקוץ בה. זכרו, אינסטגרם לעסקים הוא בהחלט כלי נפלא, אבל חשוב לנהל את העמוד בצורה נכונה. כלומר, חשוב להעלות תכנים רלוונטיים בתדירות גבוהה. בנוסף, חשוב לתחזק את העמוד כל הזמן ולהישאר אותנטיים. זכרו, גם אם תבחרו להשקיע במימון כספי של העמוד, מה שנדבר עליו עוד בהרחבה, בסוף, המטרה היא להשאיר גרעין עוקבים אורגני, מי שיכולים ליהנות מהתכנים שלכם ולהישאר נאמנים למותג לאורך זמן. את הגרעין הזה חשוב לחזק כל העת. אם על ידי מתן מענה לכל לקוח על כל שאלה, אם על ידי יצירה של תכנים איכותיים לאורך הזמן.

על היתרונות והחסרונות, לקנות לייקים באינסטגרם כן או לא?

הרשתות החברתיות אמנם הביאו לשינוי גדול מאוד, אופטימי במידה רבה. שכן העובדה כי לכל אחד יש את ההזדמנות, לקחת את הטלפון הפרטי ולהיעזר בו על מנת שניתן יהיה להגיע לקהל לקוחות גדול כלל הניתן, הפכה להזדמנות שווה לכל נפש. הרי היום, לכל אחד יש טלפון סלולארי וכל אחד יכול ליצור תכנים ולשתף אותם ברשתות. מהצד השני, התחרות הגדולה, הביאה גם לאתגר גדול, בייחוד עבור בעלי העסקים הקטנים. שכן, כל לקוח פוטנציאלי, חשוף להרבה יותר אפשרויות מאשר בעבר. במידה רבה, כל אחד מאיתנו, כל בעלי העסקים, תלויים 'בחסדיו' של האלגוריתם, הוא אשר יבחר מי יראה את התכנים. אם אנחנו רוצים לשים את העמוד העסקי שלכם בראש הרשימה, הדרך לעשות את זה היא להשקיע כסף בשביל לקנות לייקים באינסטגרם. לתהליך הזה יש כמה יתרונות. הראשון, באופן הזה אנחנו כמו 'מעודדים את האלגוריתם', להציג את התכנים שלכם בפני קהל פוטנציאלי רחב יותר. מהצד השני, היתרון הנוסף הוא, כאשר הלקוחות הפוטנציאלים נכנסים לדף, לעמוד האינסטגרם, משום שהם רואים לייקים, שיתופים ותגובות, התחושה היא שמדובר על עסק מעניין, בו גולשים אחרים מתעניינים גם כן, מה שכמובן, מעורר את הרצון של הלקוח הפוטנציאלי להתחבר ולקחת חלק.

איך להשיג לייקים באינסטגרם באופן נכון ומקצועי

אנחנו, בחברת 'דיגיטל בוסט', רואים לא פעם בעלי עסקים המעוניינים פשוט לשלם כסף ולקבל תוצאות באופן מיידי. אבל, ברור לכולם שזה לא בדיוק עובד ככה. אם רוצים להצליח לקדם את העסק דרך האינסטגרם באמת, חשוב לעשות זאת באופן מקצועי. רק לאחר שנאפיין את קהל היעד, נדע איך לממן את הפעילות בעמוד העסקי וכיצד לשווק אותו. לקנות לייקים באינסטגרם זה לא רק לשלם עבור לייקים, אלא זה ללמוד איך לספר את הסיפור של בית העסק שלכם. אנחנו, בחברת דיגיטל בוסט, מאמינים בעבודה אפקטיבית לאורך זמן. אנחנו מאמינים כי אין תשובה אחת לשאלה איך להשיג לייקים באינסטגרם. מדובר על תהליך הדורש ידע והיכרות עם עולם הרשתות החברתיות וכמובן, עם המותג שלכם על המאפיינים הייחודיים שלו.

דילוג לתוכן