12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

לקנות עוקבים באינסטגרם ולהקפיץ את העסק למעלה! – דיגיטל בוסט

יש לכם פרופיל אינסטגרם עסקי? אתם לא משיגים תוצאות? הגיע הזמן לשנות את המציאות הזאת ולהתאים אותה למטרות שלכם: לייקים, לידים, שיתופים, עוקבים ומכירות! הריי בשביל זה פתחתם את הפרופיל והגיע הזמן לממש את המטרות אלה. חברת דיגיטל בוסט מציע מגוון פתרונות דיגיטליים חכמים לקידום אפקטיבי באינסטגרם: בוסט אינסטגרם דרכים לקנות עוקבים באינסטגרם, מנוי לייקים, קניית צפיות ביו טיוב, רובוט אינסטגרם למענה אוטומטי בתגובות ועוד!

בוסט לאינסטגרם זו רק ההתחלה! אפשר לקדם פוסט לבחירתכם ולשלם על כך לאינסטגרם ולא בטוח שתשיגו תוצאות יותר טובות שאפשר לבחור בפתרונות היעילים (והזולים יותר) של דיגיטל בוסט!

איך לקנות עוקבים באינסטגרם?

רוצים לדעת לקנות עוקבים באינסטגרם בקלות ויותר חשוב: בצורה אפקטיבית? חברת דיגיטל בוסט השיגה רובוט לאינסטגרם שעובד עבורכם ומשיג עבורכם את העוקבים על ידי כך שהוא עצמו עושה עוקב לדפים דומים לאלו שלכם, השארת תגובות אוטומטיות לבחירתכם, ובכך הוא מאפשר לכם ליצור אינטראקציה עם גולשים ודפים אחרים באינסטגרם על מנת לקבל עוקב בחזרה ולהגיע ליותר חשיפות ותנועה בדף האינסטגרם העסקי שלכם! בנוסף אפשר לקנות עוקבים באינסטגרם ולקבל חבילה מידית של עוקבים ישראלים אמיתיים שייתנו לכם בוסט רציני לדף. אפשר לקנות עוקבים באינסטגרם כאשר הדף שלכם לא זוכה לחשיפה האורגנית על ידי אינסטגרם ולתת לו זריקת מרץ ודחיפה ראשונית. לאחר שהדף יקבל תנועה זו הוא יכול בעזרת התוכן המעולה שתעלו אליו ובעזרת העוקבים שכבר יש לו, לייצר תנועה ולהשיג עוקבים נוספים ולא תצטרכו כל הזמן לקנות עוקבים באינסטגרם! פתרון חכם, זול ויעיל יותר מכל מה שיש לשוק להציע כולל קידום ממומן באינסטגרם עצמה שיותר יקר ופחות אפקטיבי!

בוסט לאינסטגרם – זה הזמן לקנות עוקבים באינסטגרם ולהקפיץ את הדף למעלה!

לא יודעים איך לקנות עוקבים באינסטגרם בקלות ובזול? פנו אל דיגיטל בוסט לייעוץ ללא עלות ולהזמנת השירות עכשיו! באתר שלנו תמצאו מוצרים נוספים בהתאמה אישית לקידום ברשתות החברתיות המובילות: אינסטגרם, טיק טוק, פייסבוק, יו טיוב ועוד. כן, גם יו טיוב היא רשת חברתית! על אף שרבים חושבים שהיא רק פלטפורמת שידור סרטוני וידאו מתפקדת למעשה כרשת חברתית לכל דבר, גם אם בפורמט מעט שונה. כל מי שעושה לכם סאב SUB ונרשם לערוץ שלכם וכל מי שעשה לכם לייק על סרטון הופך להיות חלק מהקהל המאוד רלוונטי ואיכותי שלכם ולכל גולש שכזה יש בנוסף גם מין הסתם פרופיל ברשתות החברתיות האחרות שציינו קודמות ואתם יכולים להגיע אלין לשם דרך ערוץ היוטיוב שלכם!

לקנות עוקבים באינסטגרם ולקדם את העסק שלכם דרך הפרופיל העסקי – דיגיטל בוסט

חשוב לזכור: לקנות עוקבים באינסטגרם הזה רק אמצעי להשיג את המטרה. מה המטרה? להפוך את דף האינסטגרם שלכם לסוכן מכירות של העסק. הפרסום הדיגיטלי כיום הוא האמצעי היעיל והפופולרי ביותר להשיג מכירות. העלייה האקספוננטלית בתחום התגברה בשמת 2020 בשל מגמות וטרנדים שהקורונה האיצה בעולם. כיום זה כבר לא מותרות ולא שעשוע לפתוח פרופיל אינסטגרם עסקי אך מה הטעם בכך אם הוא לא משיג לכם תוצאות מידיות? אם אתם רוצים להשקיע זמן יקר ומשאבי אנוש רבים בקידום דף האינסטגרם העסקי שלכם אתם מוזמנים לשלם הון תועפות לחברות דיגיטל שינסו לקדם את הדף באמצעים רגילים ופשוטים שלוקח שנים עד שרואים מהם תוצאות או פשוט לקנות עוקבים באינסטגרם ולראות אותם עוקבים אחרי הדף בדף שלכם בשניות.

למה בכלל לקנות עוקבים באינסטגרם – דיגיטל בוסט

אתם לא צריכים לקנות עוקבים באינסטגרם רק בשביל שאנשים יראו שיש לכם הרבה עוקבים, ממש לא. אתם צריכים לקנות עוקבים באינסטגרם כדי ליצור הרבה יותר מזה עבור דף האינסטגרם שלכם ועבור העסק שלכם היוצג על ידיו. הנה 3 היתרונות המרכזיים של קניית עוקבים באינסטגרם דרך דיגיטל בוסט:

עזרה ראשונה לעסק – כולם יודעים שהחשיפה האורגנית באינסטגרם היא על הפנים. מה זה אומר? החשיפה האורגנית היא כמות הגולשים והעוקבים שנחשפים לפוסטים שאתם מעלים לדף. גם אם יצרתם תוכן מעולה תהיו בטוחים שלאינסטגרם אין אינטרס לשתף אותו עם העוקבים שלכם ובטח לא עם גולשים אחרים שאינם עוקבים שלכם עדיין. אולי בתחילת דרכן אינסטגרם ופייסבוק עשו זאת, כאשר היו צריכות לפתות את הקהל ולשבות אותו בהבטחותיהן שבאמת עבדו. היום? הצחקתם את ענקיות הדיגיטל… היום הכול שאלה כסף נכנס להם מכל פוסט ומכל גולש ועוקב. עם העובדות אי אפשר להתווכח: פעם כל פוסט היה נחשף לכ-ו-ל העוקבים שלכם בדף. לאט לאט זה ירד והיום רק כ-2% מהעוקבים האורגניים שלכם נחשפים לפוסטים האורגניים שלכם ברגע האמת.

חושבים שזה קורה כך במקרה או בטעות? כל הקלפים גלויים היום וענקיות הדיגיטל על אף שמנסות להצטייר כהוגנות ומתחשבות כבר לא מסתירות אפילו את העובדה שהן משתמשות במידע פרטי על הגולש אז לא לחשוף את הפוסטים שלכם כפי שהיה פעם? אף אחד כבר לא מתרגש מזה כי כולנו שבויים של הרשתות החברתיות (כביכול…) הללו שהפכו מרשת חברתית לרשת כספית… זאת האמת.

חשיפה אפקטיבית מידית – הפתרון שדיגיטל בוסט יצרה מאפשר לכם לא לסמוך יותר על הקידום הממומן ולא לחכות חודשים ושנים להשגת עוקבים. יצרנו רובוט אינסטגרם מיוחד שעובד בשבילכם 24/7 והוספנו אפשרות לקנות עוקבים באינסטגרם בבת אחת ולדלת על ההמתנה והציפייה להגדיל את כמות העוקבים הדף.

זה לא מחייב אתכם להפסיק את הקידום הממומן ואם אתם רוצים אתם מוזמנים להמשיך ולשלם כסף טוב לאינסטגרם ולחברות הדיגיטל שלוקחות לכם ריטיינר על יצירת קמפייני קידום ממומן. אבל זכרו ששם אתם משלמים למעשה פעמיים: פעם אחת עבור שירותי הקידום שאותן חברות דיגיטל מספקות לכם עבור יצירת מסעות הפרסום ברשת החברתית בה בחרתם לפרסם, ופעם שנייה עבור התשלום לרכישת אותן מודעות שאותן חברות דיגיטל יוצרות!

נסביר זאת שוב: חברות דיגיטל שמתגאות ביכולת שלהן לפרסם בפייסבוק, אינסטגרם וכדומה, בסך הכול לוקחות מכם כסף כפול: חלק הולך לעבודה שלהן וחלק הולך לקניית המודעות באותו מחיר שכולם קונים אותן בו!

"דיגיטל בוסט מציעה לכם פתרון אפקטיבי יותר וזול יותר בלי לגבות מכם ריטיינר חודשי ולבלי להבטיח לכם הבטחות שווא."

אתם מקבלים בדיוק את מה שאתם משלמים עליו, יכולים לבחור חבילות וכמויות עוקבים להוספה ולשלוט בתקציב הפרסום שלכם בעצמכם!

רוצים לדעת איך זה עובד תכלס? מוזמנים ליצור קשר ולקבל הסבר מלא ומפורט כך שתבינו בדיוק מה אתם מקבלים ועל מה אתם משלמים. גלשו באתר למציאת פתרונות דיגיטליים חכמים נוספים לקידום העסק שלכם באינסטגרם, פייסבוק, טיק טוק, יוטיוב ועוד: מנוי לייקים, רובוט לאינסטגרם, תגובות לאינסטגרם ועוד עשרות מוצרים אפקטיביים לקידום העסק שלכם עם דיגיטל בוסט. בהצלחה!

דילוג לתוכן