12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

כללים חשובים לניהול עמוד פייסבוק

מנהלים עמוד עסקי בפייסבוק ? אם עניתם כן (זה כמעט בטוח שכל עסק היום מנהל עמוד עסקי בפייסבוק) אז המאמר הבא הוא בשבילכם, גם אם אתם לא מנהלים עמוד פייסבוק עסקי, אלא יש לכם עמוד ואתם רוצים להפוך ולהיות אושיות ברשת החברתית, יש כמה דברים חשובים במיוחד שאתם חייבים לקחת בחשבון בשביל שעמוד הפייסבוק שלכם יקבל את החשיפה שאתם באמת צריכים.
הנראות של העסק שלכם במדיה החברתית היא חלק חשוב מאוד בבניית מותג, במצב שבו כל אחד היום נמצא לא פחות מ 4 שעות ביום באחת מהרשתות החברתיות (שהמובילה שבהן היא כמובן פייסבוק) אתם חייבים לנהל שם עמוד למותג שלכם, אבל רק בזכות ניהול נכון תגיעו למטרות שלכם, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם משקיעים לא מעט זמן וכסף בתהליך שלא יניב לכם את התוצאות הרצויות, במקרה הטוב, ובמקרה הפחות הטוב זה אפילו עלול לגרום לכם נזק.

ניהול עמוד פייסבוק – ככה תעשו את זה נכון

מעבר לעולם הגוגל שלנו, קיים עוד עולם מקביל, קוראים לו פייסבוק, למרות שכולם חושבים שבשביל ליצור חשפיה דיגיטלית הם חייבים אתר אינטרנט, לקדם אותו במנועי החיפוש ורק ככה ליצור חשפיה, קיים עולם מקביל שלא דורש את כל המאמצים הרבים האלו, לעולם המקביל הזה קוראים פייסבוק.
פייסבוק זה לא אינסטגרם (או גוגל + או כל רשת חברתית אחרת)
אם העלאתם סטורי באינסטגרם, והוא עבד ממש טוב, זה לא אומר שאותו הדבר יעבוד לכם גם בפייסבוק, לפייסבוק יש כללים מנחים שונים משלה, הרשת עובדת אחרת, כל האלגוריתם שונה עם כללים שונים.
אחד הדברים הקובעים ביותר הוא הגודל של הפוסט (כלומר הגודל ועוד איך קובע), כל פוסט שאתם מעלים צריך לעמוד בכללי העיצוב של רשת פייסבוק.

חייבים לבדוק את התוצאות

אם אין תוצאות, זה כאילו לא עשיתם כלום, הרי זה ידוע שאנו תמיד נמדדים במבחן התוצאה, ובשביל להגיע לתוצאה הרצויה אנחנו צריכים למדדו ולדעת בדיוק מה הפוסט שלנו השיג.
לכן אתם צריכים לדעת מהי מדידה נכונה, וסוד קטן, לייקים (גם אם יש לא מעט כאלו) זה כלי למדידת ההצלחה של הפוסט שלכם, כי בעידן של היום הרבה אנשים יכולים לזייף את הליקיים האלו באמצעות כל מיני תוכנות זדוניות בקלות, המטרה היא להפוך כל לייק ללקוח מתעניין.

לא עוזבים עד שהם קונים

העלאתם פוסט בפייסבוק, הוא הביא לא מעט מתעניינים, חלק עברו לעמוד שלכם, ביצעו רכישה או יצרו קשר או הגיעו למטרה לשמה העלאתם את הפוסט.
אם זה קרה, אז מעולה, אבל מה קורה עם כל אלו שנכנסו לעמוד שלכם, עשו בדיוק את הכל חוץ מהשלב האחרון, שהוא בעצם הרכישה או השארת הפרטים, כאן אנחנו צריכים להגיע לאותם אנשים שמשהו עצר אותם, להבין מה זה היה (לנתח במדויק את שלב הנטישה, אבל זאת כבר תורה שלמה בפני עצמה) ומשלב הנטישה לנסות לשכנע הפעם בדרך אחרת את אותם אנשים.
הפעם אחרי שאיתרנו או יותר נכון "צבענו" את אותם אלו שבחרו לעזוב, אנו נדע לעקוב אחריהם ולהציע להם שוב את השירות, הפעם עם הטבה יותר משתלמת, או משהו שיגרום להם לבצע את הפעולה אותה אנו רוצים.
המערכת שמבצעת עבורנו את כל זה נקראת פיקסל, חשוב מאוד לבדוק אם מוטמע פיקסל בכל עמוד נחיתה שאתם יוצרים, אל תתפשרו על זה, חלק מעמוד נחיתה מוצלח הוא הטמעת הפיקסל ברמה מדויקת שתביא לכם את כל הנתונים אותם תוכלו לנתח ולהסיק מסקנות.
לסיכום

אלו רק חלק מכל אותם כללים חשובים לניהול עמוד פייסבוק מוצלח, בכדי לנהל את העמוד שלכם אתם חייבים לעמוד בכללים האלו, ותראו שתצליחו להשיג את התוצאות הרצויות ובמקרים רבים גם יותר ממה שציפתם, אתם עוד לא יודעים לאן זה יכול להוביל, רשת הפייסבוק גדלה באופן מסחרר וכל יום נוספים אלה עוד ועוד חשבונות, במקביל לכמות גבוה מאוד של משתמשים שכבר עובדים עם הרשת.

דילוג לתוכן