12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

עוקבים אמיתיים באינסטגרם – כך תהפכו כל עמוד אינסטגרם ממוצע לנכס דיגיטלי של ממש

אם גם אתם רוצים לצבור כמות גדולה של עוקבים אמיתיים באינסטגרם, הגעתם למקום הנכון. הרשתות החברתיות כבשו את חיינו לפני לא מעט שנים ולאורך כל התקופה נמצאות בתנופה בלתי פוסקת. כיום יש מיליארדי משתמשים ברשתות החברתיות בכל רחבי העולם שלא מצליחים להעביר יום אחד ללא האינסטגרם, הפייסבוק, הטוויטר או הטלגרם. עם השנים הרשתות החברתיות הללו הפכו מפלטפורמה חברתית לפלטפורמה עסקית לכל דבר ועיניין. כיום יש אנשים רבים בעלי עמודי אינסטגרם גדולים המציעים שירותי פרסום תמורת תשלום. אז למה שמישהו יהיה מוכן לשלם עבור פרסום באינסטגרם אם ניתן לפרסם בפלטפורמות רחבות יותר שיצליחו להגיע לעיניהם של רבים אתם שואלים? ראשית, חשוב לדעת כי כל עולם הפרסום והשיווק עובר לא מעט שינויים וחידושים בשנים האחרונות. אם עד לפני מספר שנים כל בעל עסק שאף לפרסם את מוצריו או שירותיו לכמה שיותר אנשים, כיום השאיפה היא לפרסם להרבה פחות אנשים אך לפלח לקוחות פוטנציאליים שהביעו את התעניינותם בתחום.

למה כדאי לפרסם בעמודי אינסטגרם גדולים ולא בשלטי חוצות? כל מה שאתם חייבים להכיר על אפשרויות הפרסום החדשות

פרסום מודעות בעיתונים גדולים או בשלטי חוצות יצליח להגיע לעיניהם של אנשים רבים, אך מרביתם כלל לא מתעניינים בתחום או בשירות המפורסם. פרסום בשיטה זו אמנם רחב ובעל חשיפה גדולה, אך אחוזי ההמרה שלו נחשבים לנמוכים במיוחד. לעומת זאת, פרסום בעמודים גדולים הכוללים עוקבים אמיתיים באינסטגרם, יאפשר לכם לפרסם שירות או מוצר אך ורק לקהל יעד שידוע שהוא מתעניין בתחום שלכם. כיום יש עמודים גדולים הכוללים עוקבים אמיתיים באינסטגרם בשלל תחומים לבחירתכם. כל שאתם נדרשים לעשות זה לאתר את העמודים הגדולים והאיכותיים ביותר הכוללים עוקבים אמיתיים באינסטגרם שעוסקים בתחום שלכם, ולפרסם שם את המותר או השירות שלכם. במידה ואתם מוכרים מוצרי אופנה, עמודים העוסקים באופנה וכוללים אלפי עוקבים אמיתיים באינסטגרם יאפשרו לכם לחשוף את המוצרים שלכם לעוניהם של אלפי אנשים המתעניינים באופנה. פרסום ממוקד זה נחשב ליעיל יותר, שול יותר ובעל אחוזי המרה גבוהים הרבה יותר. דיגיטל בוסט עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומסייעים לרבים ליצור עמודים גדולים הכוללים אלפי, עשרות אלפי ואף מאות אלפי עוקבים אמיתיים באינסטגרם.

החלטתם להפוך את עמוד האינסטגרם שלכם לנכס דיגיטלי? אספנו עבורכם את כל הטיפים החשובים ביותר

אז אם גם אתם רוצים להפוך את עמוד האינסטגרם שלכם לפלטפורמה עסקית של ממש, אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לקדם את העמוד ולוודא שכל משתמש שנתקל בו, לא יהסס להוסיף עוקב. אז הצעד הראשון הוא מיקוד כל תכני העמוד. אנשים רבים המעוניינים לצבור עוקבים אמיתיים באינסטגרם מפרסמים תכנים מכמה עולמות תוכן שונים, מה שפוגע באופן ישיר בקצב התקדמותם. אם תפרסמו תכנים משלוש עולמות תוכן שונים, כל המשתמשים שיגיעו לעמוד שלכם ומתעניינים רק בתחום אחד מבין השלושה, ידרשו להיחשף לשני שליש תכנים שאינם רלוונטיים עבורכם, מה שימנע מנם להוסיף עוקב או יגרום להם להסיר אותו במהירות רבה. לכן, דיגיטל בוסט מקפידים כי כלל עמודי לקוחותיהם יתמקדו בתחום אחד בלבד. עוד יש להדגיש כי כלל התכנים חייבים להיות מקצועיים ונטולי דעות ונגיעות אישיות. הקפדה על כך תאפשר לגולשים רבים להרגיש בנוח להוסיף עוקב לעמוד מקצועי העוסק בתוכן איכותי ללא דעות ונגיעות אישיות כלל. הכנה נוספת שיש לערוך בעמוד במטרה לקדם אותו היטב הוא הקפדה על איכות התכנים מכל הבחינות. תוכן איכותי אינו מסתכם במצלמה טובה אלא חייב לכלול גם מלל אמין ומקצוע, שילובי צבעים מתאימים בתמונה בפרט ובעמוד בכלל וכמובן קצב העלאת תכנים מספק. לאחר שתערכו את העמוד שלכם כך, תהיו מוכנים להגדיל חשיפה ולצבור עוקבים אמיתיים באינסטגרם.

כל היתרונות של הפרופיל העסקי

חשוב לדעת שכיום ישנה אפשרות להפוך את העמוד שלכם לעמוד בעל פרופיל עסקי באינסטגרם. עבוד בעל פרופיל עסקי באינסטגרם יאפשר לכם לעקוב אחרי תנועת העוקבים בעמוד שלכם, השעות הטובות ביותר להעלאת תכנים, התכנים המעניינים ביותר ועוד. כלל הנתונים הללו יאפשרו לכם לערוך פעולות אופטימיזציה לעמוד וכך להגדיל חשיפה ולצבור עוקבים אמיתיים באינסטגרם. החלופה של קניית לייקים לדף עסקי בפייסבוק או עוקבים לעמוד האינסטגרם אינה תמיד עוזרת בשל העובדה שלעיתים הפרופילים שעוקבים אחריכם לא אמיתיים. אך בכל זאת, אנשים רבים כיום בוחרים בהליך קניית לייקים לדף עסקי בפייסבוק או עוקבים לעמוד האינסטגרם ונהנים מעלייה במספרי העוקבים והלייקים. אז לאחר הכנה מוקפדת של דיגיטל בוסט לעמוד האינסטגרם שלכם, הגיע הזמן לחשוף אותו לרבים.

כל תצליחו להגדיל חשיפה ולצבור כמות גדולה של עוקבים בזמן קצר

אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת ולהגדיל כמות עוקבים אמיתיים באינסטגרם היא לפנות לעמודים גדולים. כיום יש לא מעט עמודים גדולים בכל התחומים שיסכימו לפרסם את העמוד שלכם תמורת תשלום. חשוב לבחור באפשרות זו רק לאחר שהכנסתם היטב את העמוד כך שכל המשתמשים שיגיעו אליו לאחר הפרסום יתרשמו לחיוב ויוסיפו עוקב. אפשרות נוספת היא בעזרת תגובות לכל המגיבים על הפוסטים שאתם מעלים. תגובות חוזרות גורמות למנועי האינסטגרם לזהות את הקשר ביניכם לבין המגיבים כקשר קרוב, מה שגורם לפרסום כלל התכנים שלכם בעדיפות ראשונה. שיטה זו תבטיח שכל העוקבים המגיבים יחשפו לכל תוכן שתעלו. דיגיטל בוסט מכירים עוד שיטות רבות ויעילות במיוחד לצבירת עוקבים אמיתיים באינסטגרם תוך זמן קצר.

דילוג לתוכן