12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

למה חשוב כל כך שיהיו עוקבים ישראלים אמיתיים באינסטגרם שלך?

אם פתחתם חשבון אינסטגרם או שאתם כבר מנהלים אחד כזה אתם בטח כבר מכירים את החשיבות הגבוהה של מספר העוקבים בחשבון שלכם. ככל שיהיו לכם יותר, כך תרוויחו עוד ועוד עוקבים. זה נקרא "שיטת העדר" , שיטה זו מוכרת היטב בעולם השיווק והיא מתארת מצב בו צרכן מבצע פעולה כלשהי כמו: לייק, צפייה בסרטון, שיתוף, הורדת קופון ועוד בגלל שאנשים רבים אחרים עשו את הפעולה הזו. בתהליך זה אין רלוונטיות לתוכן שיש בחשבון האינסטגרם או כל דבר אחר, האסטרטגיה של אותם לקוחות שפועלים באפקט העדר היא: אם יש שם הרבה לייקים כנראה שיש לכך סיבה טובה וגם אני כנראה צריך לבצע את הפעולה הזו. לא פעם רבים מחשבונות אינסטגרם מקבלים צבירת לייקים גדולה בגלל אפקט העדר.

במדיה החברתית שיטה זו באה לידי ביטוי באופן מוחלט וברור. ככל שיש לכם יותר צפיות בסרטון, יותר לייקים לחשבון ועוד כך אתם נחשבים לפופולאריים יותר. זו הסיבה שרבים דואגים לרכוש שירותים שונים שמאפשרים העלאת עוקבים באינסטגרם.

הצלחת שירות "רכישת עוקבים באינסטגרם" מגיעה לביקוש רב בחברת דיגיטל בוסט ובכלל בגלל התהליך שפירטנו פה, אך האם כל מה שחשוב לכם כבעלי עסקים זה אך ורק לייקים? כמובן שלא! עליכם להגיע אל קהל היעד הספציפי שלכם כדי שתוכלו לתרגם את ההצלחה לכסף ולכן יש חשיבות רבה ברכישת עוקבים ישראלים אמיתיים באינסטגרם. יש להתייחס לטענה זו גם לפניי שרוכשים שירות קניית עוקבים בפייסבוק, כיוון שהרשתות החברתיות דומות בתהליך הקידום שלהם.

אם רוב הלייקים שלכם יגיעו מעוקבים אמיתיים רק אז תוכלו למכור להם את השירותים או המוצרים שלכם, כיוון שאם תקבלו עוקבים פיקטיביים אמנם מספר העוקבים שלכם יגדל, אך כל חשיפה שלכם באינסטגרם לא תהפוך לוויראלית או שכלל לא תקבל צפיות או לייקים. עדיף לא לרכוש עוקבים כלל אם אינם עוקבים ישראלים אמיתיים באינסטגרם כיוון שלראייה לטווח הרחוק אסטרטגיה זו אינה נכונה ואינה תאפשר לכם להגיע להישגים שאתם יכולים להגיע אליהם אם העוקבים שלכם יהיו עוקבים ישראלים אמיתיים. כיוון שבמקרה זה הקהל כבר אצלכם, אם הוא עוקב אחריכם הוא נחשף לפרסומים שלכם. אתם תצטרכו רק לחשוב על דרך להניע אותם לפעולה הרצויה לכם. לדוגמא: להניע אותם לרכישה, להורדת מדריך אינטרנטי, לצפייה בסרטון שאתם רוצים לקדם ועוד.

בנוסף אינסטגרם מידיי פעם מוציאה אלגוריתמים אשר חוסמים משתמשים פיקטיביים והיא יודעת לזהות אותם היטב ולכן ברכישת עוקבים מסוג זה אתם לוקחים סיכון, אינסטגרם עלולה לחשוב שאתם ספאמרים והיא לא תיקח את העמוד שלכם ברצינות. חשבו קדימה ולטווח זמן ארוך רק כך תוכלו להצליח ברשתות החברתיות ובאינסטגרם בפרט.

בניית אסטרטגיה לטווח הארוך היא חשובה במיוחד כאשר רוצים לקדם עסק ולכן אנו בדיגיטל בוסט מאפשרים לכם ליהנות משירות עוקבים ישראלים אמיתיים באינסטגרם, כזו שתשאיר לכם את האפשרות לתרגם את העוקבים הללו למטרות שהגדרתם לעצמכם. אנו מכירים ויודעים היטב כיצד האינסטגרם עובד, מה הקהל דורש, איך המשתמשים מגיבים לכל פעולה ומדוע. בחברתנו תוכלו לרכוש שירותים נוספים שיגרמו לכם להוביל ולקבל יותר לייקים, צפיות ומעורבות ברשתות החברתיות שלכם: פייסבוק, טיק טוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד.

עוקבים ישראלים אמיתיים באינסטגרם מאפשרים לכם ליצור תדמית "נקייה" כיוון שתופעת רכישת הלייקים תפסה תאוצה, רבים מהצרכנים מבינים שיכול להיות שהלייקים אינם אמינים והם נוטים לבחון אותם, לייקים אמיתיים יאפשרו לכם להיראות אותנטיים ואמינים מה שיעלה את התדמית שלכם כלפי חוץ ובכלל. אם יהיו לכם לייקים ישראליים, הם יגיבו, ישתפו וייצרו מעורבות. לא רק שזה ישפיע על העמוד שלכם לטובה, אלא זה גם יוכיח שהלייקים שלכם מחשבונות אמיתיים ולא פיקטיביים.

דיגיטל בוסט נותנת לעסק שלכם את הבוסט שהוא צריך ולעיתים כל מה שצריך זה לרכוש שירות עוקבים לאינסטגרם, כמובן עוקבים ישראלים אמיתיים באינסטגרם כפי שכבר ציינו. אם אתם רוצים להתקדם ולהוביל אל מול המתחרים שלכם או בתחום שלכם בכלל אל תחכו לעשות זאת אחרי שהמתחרים שלכם עשו זאת, תהיו אלה שמובילים את המהלכים, תהיו הראשונים בתחום שיש להם הכי הרבה לייקים, שהם המבוקשים ביותר ושיש להם נראות פופולארית.

זה רק יוביל אתכם להצלחה ולהשגת המטרות שעבורן פתחתם את העסק שלכם. אם לא תרכבו על הטרנדים החמים ולא תובילו באינסטגרם, ברשת החברתית הטובה ביותר היום, לא תהיו קרובים להצלחה שרציתם ולא תוכלו להתקדם. אז זכרו שזה לא העיקר להראות את הכמות, האיכות חשובה לא פחות כאשר מדובר ברכישת לייקים לאינסטגרם. כדי להצליח ובגדול יש לעשות מהלכים חשובים לטווח הארוך ולכן יש לרכוש עוקבים ישראלים אמיתיים באינסטגרם. למי אתם מחכים? זה הזמן להגדיל את העוקבים שלכם!

דילוג לתוכן