12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

עוקבים לאינסטגרם או לפייסבוק-היכן כדאי להשקיע יותר?

לפניי שנתחיל לפרט, איזו רשת חברתית טובה יותר מהשנייה, ואיך קובעים מה נכון עבורנו ובאיזו רשת חברתית נוכל להגיע למטרה שלנו נתעדכן בנתונים חשובים שעלינו לדעת. לאחרונה נראה כי השימוש באינסטגרם הפך למבוקש יותר מפייסבוק, אך בפועל באינסטגרם יש פחות משתמשים מפייסבוק והיא עדיין לא מגיעה להצלחות ולמה שפייסבוק מספקת לקהל שלה.

אינסטגרם היא אומנית התמונות, משפטים קצרים, הרבה אומנות, יצירה, תמונות מרתקות, מפתות, אומנותיות ומעניינות של החברים שלנו או של אומנים אחרים סביבנו או כאלה שאנו מעריצים או אוהדים. אינסטגרם פרצה עם סטורי שמחזיק ל 24 שעות ובכך הובילה למהפכה, אין את הרדיפה אחר לייקים ותגובות, כך אחרים לא שופטים את מעמדנו ולכן זוהי הייתה הצלחה. מי לא אוהב הצלחות? כולנו ! לכן פייסבוק אימצה את הסטורי גם אליה. עד כה שתי רשתות חברתיות מובילות, אשר יחד מביאות סיפוק למשתמש ונותנת לו כל מה שהוא צריך ביום יום. האם הפסקנו לאחר מכן לרדוף אחריי הלייקים? כמובן שלא. כולנו עוד מעלים תמונות ולא רק בסטורי ובודקים עד כמה החבר שלנו פופולארי על ידי כמות העוקבים שיש לו לחשבון וכמות הלייקים לתמונות שהוא מעלה.

פייסבוק מול אינסטגרם – היכן כדאי לרכוש עוקבים ולייקים?

בפסקה הקודמת הבהרנו שפייסבוק ואינסטגרם מספקות את המטרה לשמה הן הוקמו, שניהן  רשתות חברתיות מבוקשות, מצליחות ומובילות. עדיין חשוב לציין שהן שונות במהותן, ציינו שאינסטגרם היא אפליקציה לשיתוף תמונות, פייסבוק היא עולם במלואו, היא תמונות לצד טקסטים, סיפורים, חשיפות, התייעצויות, בניית קהילות, חיבור בין אנשים בצורה עמוקה, היא מאפשרת דיון עמוק בנושאים מסוימים ואף גורמת למשתמש להצטרף לקהילה בה הוא מרגיש שייך.

כלומר לשתי הרשתות הללו יתרונות רבים. אם אתם פונים מצד עסקי או כדמות מובילה בתחום מסוים אין ספק שעליכם להיות משמעותיים גם בפייסבוק בעזרת פתיחת קבוצות ייעודיות בתחום שלכם, הקמת דף עסקי או דף מעריצים וגם באינסטגרם כיוון שהיום הדבר שידוע לכולם זה הצעירים משתמשים באינסטגרם והמבוגרים יותר משתמשים בפייסבוק יותר מאשר באינסטגרם. אבל עם פתיחת המשתמש ותחזוקתו הינה ללא עלות מדוע לא להפעיל את שתיהן?

כאשר אתם מגיעים להחלטת רכישת לייקים ועוקבים לאינסטגרם או לפייסבוק עליכם תחילה להגדיר את קהל היעד שלכם, אם קהל היעד הוא צעירים, אין ספק שנרכוש עוקבים לאינסטגרם, אם קהל היעד הוא לבנות קהילה בקבוצת פייסבוק או לפנות לקהל יעד מבוגר יותר קניית עוקבים בפייסבוק תהיה יעילה יותר עבורכם. אם הנכם מתלבטים ואינכם מוגבלים בתקציב מומלץ לרכוש חבילה של עוקבים לאינסטגרם וחבילת עוקבים לפייסבוק ולהחליט לאחר זמן מה, מה עבד לכם יותר, אולי דווקא תופתעו מרשת חברתית שחשבתם שהיא לא טובה עבורכם?

מה המטרה של רכישת עוקבים לאינסטגרם או לפייסבוק?

המטרה לרכישת עוקבים לאינסטגרם או לפייסבוק היא הגדרת הדף שלכם או החשבון שלכם כדף שיש לו ביקוש, יש לו מעריצים ואנשים שמתעניינים בו, זה מיתוג למה שאתם, למה שאתם רוצים להוביל. עבור עסק זוהי בניית מיתוג וחשיפה שתגרום לעלייה במכירות, אם לא תהיו היכן שכולם נמצאים זה בדיוק כמו לקחת כמה צעדים אחורה, זה לא להתקדם. התקדמות שיווקית בעידן של היום זה להיות ברשתות הטרנדיות והמבוקשות ביותר שיש להן הכי הרבה משתמשים פעילים ופעילות ממושכת ומבוקשת.

שיווק ברשתות החברתיות לא נגמר בפתיחת חשבון, אלא בפרסום תוכן שיווקי, מעניין עם ערך מוסף לקהל היעד, אבל מי יצפה בתוכן שיש לו רק 2 לייקים ? מי יעשה לייק לעמוד שיש לו סך הכול 50 לייקים לדף? התדמית שאתם משדרים בדיגיטל, תישאר אצל הלקוח. לכן רבים רוכשים חבילת עוקבים לאינסטגרם ומצליחים לבנות להם קהל ולקוחות שנמצאים לאורך כל הדרך יחד איתם, זה מוביל להגדלת תנועה, חשיפה ופופולאריות.

איך רוכשים עוקבים לאינסטגרם או לפייסבוק?

רכישת עוקבים לאינסטגרם או לפייסבוק נעשית על ידי רכישת חבילה המורכבת מכמות ספציפית של עוקבים במחיר מסוים, דיגיטל בוסט מוכרים חבילות אלו במחירים מוזלים וכדאיים. ככל שהמשתמשים ומקור התנועה ייגדל כך תגדל גם התנועה האורגנית לאתר שלכם ולכן שימוש בחבילות הללו צוברים תאוצה והן בעלי ביקוש גבוה.

לסיכום,

אנו יכולים לומר שהתשובה לשאלה עוקבים לאינסטגרם או לפייסבוק- היכן כדאי להשקיע יותר? תלויה תחילה בתקציב שלכם, אם יש לכם אפשרות להשקיע בשניהם, תעשו זאת ותבחנו מה עבד לכם טוב יותר. זכרו גם  להגדיר את קהל היעד שלכם שיוביל אתכם להחלטה נכונה היכן להשקיע יותר, אם בכלל. וכמובן תמשיכו תמיד לתפעל את העמוד ולתת לעוקבים שלכם סיבה לחזור אליו שוב, חשבו איך אתם מציגים את מה שיש לכם בצורה מקורית ועניינית כדי לשמור על המשכיות הדף.

דילוג לתוכן