12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

אם אתם מחפשים כיצד לבצע קידום אינסטגרם אישי, זה המאמר עבורכם

בכל רחבי העולם משתמשים כאלו ואחרים ברשתות החברתיות שואלים שאלה דומה איך להעלות עוקבים באינסטגרם. יש כאלו שהשימוש בפלטפורמה הזו באה להם יחסית בקלות לעומת כאלו שלא מתעניינים ברשתות החברתיות יותר מדי גם. קידום אינסטגרם אישי עבור מי שאין להם אינטרס לעבוד דרך האינסטגרם הוא תהליך טבעי שקורה לאורך זמן. אלא שהיום, יותר מבעבר, עבור דמויות מסוימות אינסטגרם הוא ממש כלי עבודה. קידום אינסטגרם אישי יכול להוביל עסק קדימה, יכול להפוך למקצוע עבור מי שרוצים לעבוד בתחום בתור משפיענית או משפיען. קידום אינסטגרם אישי במקרים הללו זה לא עוד משהו שעושים  כאילו 'על הדרך' אלא הדלק שיכול להביא להצלחה גדולה בסופו של דבר.

להעלות עוקבים באינסטגרם זה לא מדע טילים. אנחנו, אלו העובדים בחברת 'דיגיטל בוסט' עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי לאפשר קידום אישי באינסטגרם תוך שימוש בכל הכלים שעומדים לרשותינו. המאמר הזה זה המקום בו אנחנו מעוניינים לשתף גם אתכם במידע שרכשנו לאורך הזמן.

מי צריך קידום אינסטגרם אישי?

לא כולם צריכים שירותים של קידום אינסטגרם אישי. קידום אינסטגרם אישי יכול להיות עבור מי שמעוניינים להפוך למשפיעני רשת בכל מיני וריאציות ועבור מי שמעוניינים לקדם את העסק שלהם. פעמים רבות אנחנו נפגשים עם בעלי עסקים שלא מבינים את הכוח של הרשתות החברתיות ואת האופן בו דרכן ניתן לספר סיפור. הרי היום, שלא כמו בעבר, ללקוחות יש את ההזדמנות להתחבר לאדם שמאחורי המוצר באופן אישי. תלות ריגשית היא ככל הנראה המנוע מספר אחד בעולם לקידום של כל מוצר. לכן, קידום אינסטגרם אישי הוא כלי יעיל ואפקטיבי כל כך שכן הוא מאפשר לכם להיות בקשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלכם וליצור איתם מרחב משותף.

איך מבצעים קידום אינסטגרם אישי באמצעים אורגניים?

לפני שנדבר על הדרכים בהם כסף יכול לקנות קהל באמצעות קניית תגובות לאינסטגרם וכיוצא באלו, חשוב קודם לדבר על האופן בו פועל האלגוריתם של אינסטגרם ואיך ניתן לתעל את השימוש בו לצרכים שלנו. קודם כל חשוב לזכור כי אינסטגרם זו רשת חברתית. על פניו ההגדרה הזו נשמעת מובנית מאליה, אבל האמת היא כי ללקוחות יש נטיה לשכוח את הנקודה הזו. קידום אינסטגרם אישי הוא תוצאה של השתתפות במשחק הזה של הרשת החברתית. כלומר, כתיבה של תגובות, יצירה של שיח בתוך הפוסט שהעליתם, שיתוף של הדברים האישיים שלכם ומתן מחמאות לעוקבים שלכם על הדברים שלכם. קידום אינסטגרם אישי לא שונה במידה רבה מהאופן בו כל אחד מאיתנו מנהל את מערכות היחסים שלו ביום יום.

המאפיינים הנוספים היחידים אליהם כן כדאי להתייחס הם אלו שמאפשרים לאלגוריתם לחשוף אתכם בפני קהל גדל והולך של משתמשים. זאת תוכלו לעשות על ידי שימוש בכלים שאינסטגרם נותנת בידיכם. בין היתר מדובר על:

  1. תיוג ויצירה של האשטגים רלוונטיים: להעלות עוקבים באינסטגרם ניתן לעשות בקלות על ידי תיוג של התמונה אותה בחרתם להעלות בהשטאג נכון. באופן הזה תוכלו לחשוף רבים לתוכן אותו אתם מעלים פשוט כי הם וודאי מחפשים את תחומי העניין בהם אתם משתפים מהידע שלכם.
  2. יצירה של תוכן מעניין ותיוג דמויות רלוונטיות: כאשר אתם משתפים דמויות נוספות ומאפשרים להם לתייג אתכם ולשתף את התוכן עם עוד ועוד אנשים, מה שבאופן טבעי יביא להתעניינות ולקהל נוסף לבוא ולהתאגד סביבכם.
  3. נסו להתעניין גם במה שאחרים עושים: צפייה בתכנים שמעלים אנשים אחרים יעזרו לכם למקד את התוכן שאתם מציעים, לשתף פעולה עם דמויות שאתם עוקבים אחריהם ומגיבים להם באופן קבוע ועוד. כאמור, קידום אינסטגרם אישי דומה במידה רבה לאופן בו קשר בין אנשים נראה.

קידום אינסטגרם אישי באמצעים מלאכותיים

מה שחשוב להבין הוא שתהליך של קידום אינסטגרם אישי לא יכול לבוא על חשבון פיתוח עיקבי של העסק שלכם. כלומר, בניה של עמוד האינסטגרם כמו גם השקעה ביצירה של תוכן ועבודה על כל הגורמים שיובילו את העסק שלכם קדימה. מה בכל זאת היתרון של קידום אינסטגרם אישי באמצעים מלאכותיים? היתרון הוא יצירה של מקפצה, בסיס, שיאפשר לכם לצמוח מתוכו ולהתפתח.

קניית תגובות לאינסטגרם יכולה לאותת לאלגוריתם של אינסטגרם כי עמוד האינסטגרם שלכם רלוונטי לעוד משתמשים ולכן יכול להתאים למי שעדיין לא נחשפו אליכם. להעלות עוקבים באינסטגרם באמצעות כסף יאפשר לכם להביא עוד ועוד קהלים חדשים שיראו בעמוד האינסטגרם שלכם מקום מעניין, פשוט כי יראו שיש עוד אנשים שם ולכן כנראה שגם להם יכול להיות עניין בכך.

חשוב לעבוד בזהירות

כדי לרכוש עוקבים באינסטגרם ולבצע תהליך של קידום עמוד אינסטגרם אישי, יש לבצע את המהלכים בזהירות מקסימלית תוך מתן תשומת לב לשני גורמים עיקריים:

  1. הקהל: כל קהל ובייחוד הקהל הישראלי נרתע מזיופים. לכן כל רכישה שתביא לגידול של הקהל שלכם זו רכישה שיש לבצע בצורה חכמה.
  2. האלגוריתם של אינסטגרם: האלגוריתם של אינסטגרם רגיש לזיופים. במידה והוא מבין כי נקנו עוקבים לא מהימנים הוא עלול להוריד במידה ניכרת את החשיפה של העמוד שלכם לציבור הרחב.

לכן אנחנו, העובדים בחברת 'דיגיטל בוסט' לקחנו על עצמנו לעשות הכל על מנת שנוכל לשמור עליכם מתרמיות ולעזור לכם להגדיל את קבוצת העוקבים שלכם מה שיאפשר לעסק שלכם להתקדם ולצמוח ולכם לעבוד בתחום בו אתם חולמים לעסוק.

דילוג לתוכן