12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

איך לקדם את העסק באינסטגרם פייסבוק וגוגל

דיגיטל בוסט מביאה לקהל הגולשים בישראל אתר מקיף ומושקע בו תוכלו לא רק לרכוש מוצרים דיגיטליים מתקדמים לקידום ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, אלא גם ליהנות מטיפים ליצירת תוכן איכותי וממיר. השילוב בין השניים: תוכן איכותי ודרכים להגיע לגולשים הרלוונטיים ביותר, הוא השילוב המנצח שכל עסק דיגיטלי חייב להשיג אם הוא רוצה להצליח בעולם כיום.

במאמר זה נספק לכם מידע יקר ערך על קידום ברשתות החברתיות ובגוגל ויוטיוב, אפיקי פרסום מרכזיים שחולשים על כ-85% מהקידום באינטרנט כיום. בעזרת טיפים אלה ליצירת תוכן מושך ועוצמתי ועל ידי השגת עוקבים באינסטגרם, פייסבוק ויו-טיוב, תוכלו להביא את המוצר או השירות שאתם מקדמים לכמות מכובדת של גולשים אמיתיים ולהשיג עוקבים שלא רק יעשו לייק לדף שלכם אלא יהפכו בהמשך גם לרוכשים שלכם ולשגרירים שלכם לשנים רבות קדימה!

6 הבמות המרכזיות בעולם לקידום דיגיטלי של העסק שלכם

לא משנה אם אתם אינסטלטורים, בעלי חנות פרחים, מתפעלים של עסק מקומי או בינלאומי, פרילנסרים או בעלי עסק מכל סוג אחר – קידום דיגיטלי הוא כלי בסיסי שאתם חייבים להוסיף לעסק שלכם. פעם היה מספיק לבנות אתר אך כיום כל עסק צריך נוכחות מאסיבית ברשת ולצד אתר, מיני סייט ודף נחיתה עליכם לתפעל פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות אם אתם רוצים לזכות לחשיפה ולתנועה לאתר שלכם ולחנות הפיזית שלכם. הבמות עליהן מתחרים כל העסקים בעולם על 'זמן מסך' הם גוגל, אשר גם שולטת ביוטיוב ומטא, בעבר פייסבוק, השולטת באינסטגרם, פייסבוק, וואטסאפ ומסנג'ר. נכון, יש גם את טיק טוק, טוויטר, סנאפצ'ט ועוד, אך בהם ניגע במאמר הבא.

קידום ברשתות החברתיות – גוגל ויוטיוב

ילדים ובני נוער היום לא מבינים שפעם היה עולם בלי גוגל ויוטיוב. הריי גוגל היום היא המקור הראשון לכולנו לכל פיסת מידע שאנחנו מעוניינים לדעת, בין אם על עסק מסוים, אדם או אושיית רשת, תאריך ומקום ומה לא בעצם. אנו שואלים הכל את גוגל ואם פעם מנוע החיפוש הזה היה חכם כדי לענות לנו בקלות ולספק לנו מיליוני תשובות ותוצאות חיפוש, היום הוא חכם פי כמה ונעזר ב-AI (אינטליגנציה מלאכותית) כדי לא רק לענות לנו, אלא לצפות כבר את השאלה שלנו ולספק לנו תשובה עוד לפני ששאלנו כמעט. אנו יכולים להקליד בשגיאות כתיב, באנגלית הפוכה במקלדת או בחלקי מילה והוא כבר ישלים ויבין לבד. עובדה זאת רק מחזקת את ההשפעה והכוח של גוגל ולכן חובה לכל עסק שרוצה להצליח, להגיע לדף תוצאות החיפוש הראשון ולמקומות הראשונים בו. נכון שהתחרות רבה אך יש נישות רבות וביטויים רבים אליהם אפשר להתברג על ידי קידום אורגני חכם SEO)) בגוגל וביוטיוב.

קידום ברשתות החברתיות – מטא: פייסבוק ואינסטגרם

הפלטפורמה העוצמתית השנייה בעולם היא זאת של מטא, חברת האם של פייסבוק ששינתה את שמה והוסיפה לארסנל שלה את המטא וורס. אמנם כמעט עדיין לא ניתן לקדם עסק במטא וורס כיום או יותר נכון זה אפשרי אך לא אפקטיבי כרגע, כי זה עוד לא מפותח ולא מגיע לכמויות הגולשים של פייסבוק, אך פלטפורמת פייסבוק ואינסטגרם מספיק חזקות ומחזיקות מיליארדי גולשים בכל העולם ומשפיענים, אושיות רשת, כוכבים וכוכבניות מחזיקים דפי אינסטגרם מושקעים ורוב התעשייה המסחרית נמצאת ברשתות אלה. שם למעשה נמצאים הטראפיק והתנועה הגדולה של גולשים. אולי צריך לחשוב על שדרוג חשבון האינסטגרם שלכם?

ומה אחת הדרכים האפקטיביות להתקדם באינסטגרם ופייסבוק? קניית עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק היא קיצור דרך מדהים המוצע בדיגיטל בוסט לצד אפשרויות קידום חדשות ברשתות החברתיות: רכישת מנוי לייקים, קניית תגובות ביוטיוב, קניית צפיות לסרטונים, קניית עוקבים ותגובות בפייסבוק ועוד. את כל אלה אנו מציעים במחירם הטובים בארץ! מוזמנים התרשם ולהגיע לתוצאות מהירות כבר היום!

קידום ברשתות החברתיות – וואטסאפ ומסנג'ר (גם שייכות למטא)

כיום ניתן לקדם את העסק בצורה מהירה ומיידית שרבים מתחברים אליה דרך קידום בוואטסאפ ובמסנג'ר. לקוחות ועסקים מעדיפים לתקשר כיום בצורה מהירה דרך הטלפון הנייד בהודעות והיום ניתן לבנות קמפיינים ממומנים שמפנים את הגולשים ישירות להשארת הודעה ומשלבים בוטים שאנו בונים ועונים על שאלות ומקדמים את תהליך המכירה, חוסכים זמן ודיבור מיותר ומאפשרים ללקוח להגיע לרכישה בחנות האי קומרס בלי לעבור איש מכירות ושירות לקוחות. כאמור יש עוד דרכים לקדם את העסק ברשתות החברתיות אך הבסיס שאתם חייבים הוא דף אינסטגרם מושקע עם עוקבים אמיתיים, פרופיל פייסבוק, ערוץ יוטויוב, אתר המופיע בגוגל וקמפיינים בוואטספ ובמסנג'ר. והכי חשוב: עוקבים אמיתיים! אז כנסו לקרוא מידע נוסף לגביי רכישת חבילת לייקים, קנייה של עוקבים ישראלים אמיתיים לאינסטגרם וליוטיוב ועוד באתר דיגיטל בוסט ותתחילו להעיף את העסק שלכם לשמיים עוד היום. בהצלחה!

דילוג לתוכן