12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם – קונים חשבון פעיל? העבודה לא נגמרה! כך תתחזקו נכון את העמוד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות מפלטפורמה חברתית לפלטפורמה שיווקית. בעלי עסקים רבים כיום מבינים כי פרסום באינסטגרם, בפייסבוק או ביוטיוב מבטיח אחוזי המרה גבוהים הרבה יותר בהשוואה לכל חלופה. עד לפני מספר שנים אפשרויות הפרסום הגדולות ביותר – מודעות עיתונות, פרסומות או שלטי חוצות. אפשרויות אלה אכן הבטיחו למפרסמים חשיפה נרחבת לעיניהם של רבים, אך עם אחוזי המרה נמוכים במיוחד. קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם יאפשר גם לכם להתחיל לפרסם ולשווק שלל מוצרים או שירותים הקשורים לתחום העמוד. נשמע מעניין? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים והטיפים שאתם חייבים להכיר בשביל להבטיח לבעלי עסקים רבים פרסום איכותי.

אפשרויות הפרסום הטובות והיעילות ביותר – אחוזי המרה גבוהים במיוחד!

מה ההבדל בין פרסום ברשתות החברתיות לפרסום במודעות עיתונות, פרסומות או שלטי חוצות? במילה אחת – מיקוד. הפרסום ברשתות החברתיות מאפשר למפרסם לדעת בדיוק בפני מי הוא חושף את המוצר או השירות שהוא מנסה לקדם. קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם מבטיח כי כלל העוקבים מתעניינים בתחום המרכזי של העמוד. כך כל בעל עסק באותו תחום ידע כי כלל הנחשפים לפרסום כבר הביעו את התעניינותם כשהתחילו לעקוב אחרי העמוד. אז אמנם שלטי חוצות או פרסומות יחשפו את המוצר לכמות גדולה של אנשים, אך מרביתם כלל לא מתעניינים במוצר או בשירות המפורסם. לכן, קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם מאפשרת לרוכשים להציע פרסום ממוקד שיניב אחוזי המרה גבוהים במיוחד. האפשרות הפשוטה ביותר היא קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם, אל ישנה אפשרות נוספת של בניית עמוד אינסטגרם הכולל כמות גדולה של עוקבים אדוקים.

כך תצליחו לתחזק נכון עמוד מצליח ולשמור על עלייה תמידית בכמות העוקבים

חברת דיגיטל בוסט מסייעת ללקוחות רבים הן בשלבי קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם והן בשלבי בניית עמוד חדש. רוצים לבנות עמוד אינסטגרם משלכם שיכלול כמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר? בחרנו עבורכם כמה מהטיפים החשובים ביותר של דיגיטל בוסט.

אל תוותרו על הנושא המרכזי של העמוד!

ראשית, חשוב לבחור נישה אחת ולדבוק בה. גם קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם ברוב המקרים יעסוק בנישה אחת בלבד. עמוד אינסטגרם שמעלה תכנים בשלל נושאים יגרום לכלל עוקביו לאבד בו עניין (אלא אם הם מתעניינים בכל הנושאים כולם). ישנם לא מעט עמודים איכותיים העוסקים בכל תחומי העניין, כך שאם חלק מתוכני העמוד  לא ידברו לעוקבים שלכם, הם לא יהססו להסיר עוקב ולהתחיל לעקוב אחרי עמוד העוסק אך ורק בתחום בו הם מתעניינים. לכן, חשוב מאוד להקפיד לעלות תכנים הקשורים לתחום המרכזי של העמוד.

איכות ללא פשרות – הן במלל והן בתמונה

שנית, חשוב להקפיד על איכות התכנים. גם אם בחרתם בהליך קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם, עליכם לוודא כי כלל תוכני העמוד ברמת איכות ללא פשרות. חברת דיגיטל בוסט מדגישה כי איכות התכנים באה לידי ביטוי בתוכן עשיר ואמין, בתמונות ברזולוציה גבוהה ובנראות מרשימה של העמוד. תוכן שאינו מספיק איכותי יגרום לכלל העוקבים שלכם לאבד עניין בעמוד ולחפש מתחרים המספקים תוכן איכותי יותר.

קניית עוקבים אמיתיים ופעילים בלבד – הגדילו את כמות העוקבים לעמוד שלכם

שלישית, הכירו את האפשרויות השונות של קניית עוקבים ולייקים באינסטגרם. אנשים רבים לא יודעים לקנות נכון עוקבים איכותיים ופעילים, מה שמסכן את קידום העמוד. חברת דיגיטל בוסט מסייעת לכל לקוחותיה להשלים את הליך קניית עוקבים באינסטגרם תוך דגש הן על האיכות והן על המחיר. קניית עוקבים בזול עלולה לעלות ביוקר, ולכן חשוב להימנע מרכישת עוקבים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהמחיר הממוצע. קניית עוקבים ולייקים באינסטגרם תסייע לקדם את העמוד משתי סיבות מרכזיות. האחת היא חשיפה מוגברת לעמוד הנתפס מעניין ואיכותי, והשניה היא שכנוע העוקבים הפוטנציאלים להוסיף עוקב לעמוד הכולל כמות גדולה של לייקים ועוקבים אדוקים.

הגיבו בחזרה לכלל המגיבים לכם

נקודה נוספת ורלוונטית בין אם בחרתם בקניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם ובין אם החלטתם להקים עמוד חדש – תגובות חוזרות. חברת דיגיטל בוסט מדגישה בפני כל לקוח שבוחר קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם או בניית חשבון חדש כי אחת השיטות הטובות ביותר להגדיל חשיפה היא פשוט להגיב בחזרה לכל המגיבים. הגיבו לפרסום שלכם? תגיבו בחזרה. האלגוריתם של אינסטגרם מזהה את החברים הקרובים שלכם במטרה לקדם עבורם את כל התכנים שלכם. תגובה לכל מגיב גורמת לאלגוריתם של אינסטגרם לסמן את המגיבים לכם כחברים קרובים, מה שבעצם יגרום לקידום התכנים של העמוד.

חברת דיגיטל בוסט מלווה רבים בהליך הקמת עמודי אינסטגרם גדולים הכוללים אלפי עוקבים אדוקים

לסיכום, חושבים על קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם? מחפשים קניית עוקבים ולייקים באינסטגרם או קניית עוקבים בזול? חברת דיגיטל בוסט תסייע לכם לבחור נכון את העוקבים שלכם. אנשים רבים שלא מכירים את כל שלבי הליך קניית עוקבים באינסטגרם על בוריים, עשויים לבחור בעוקבים שאינם פעילים, מה שיכול לגרום לפגיעה קשה בקידום העמוד. כמו כן חשוב לדעת שלא קיים הבדל מהותי בין קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם לבין בניית עמוד חדש. בשני המקרים תידרשו להקפיד על הוספת תכנים איכותיים, תגובות חזרה לכל מגיב, שמירה על הנישה המרכזית של העמוד ועוד. הליך קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם יאפשר לכם לקצר תהליכים ולהתחיל לעבוד על חשבון פעיל הכולל כמות גדולה של עוקבים. אז אם גם אתם רוצים לצלול לעולם הפרסום ברשת, קניית חשבון עם עוקבים באינסטגרם יכולה להתאים לכם.

דילוג לתוכן