12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית לייקים באינסטגרם מישראלים

לאחרונה יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של הגדלת החשיפה לחשבון האינסטגרם שלהם על מנת להגדיל מכירות לעסק או לכל צורך שחשיפה מוגדלת יכולה לשמש אותו.

כיום רבים מהמקדמים ברשת מציעים ללקוחותיהם את הגדלת מאגר העוקבים לחשבון האינסטגרם שלהם, אבל מזניחים לחלוטין את נושא הלייקים: חשבון עם מספר עוקבים גדול – אבל עם כמות לייקים מאוד נמוכה מעורר חשד וחושף בקלות כי מדובר בעוקבים קנויים (גם אם אמיתיים) ולא בחשבון שקיבל את כמות העוקבים הזו באופן אורגני.

כמובן, שבחירה בדרך של קניית עוקבים היא לגיטימית ויכולה להזניק גם את החשיפה האורגנית של החשבון, אך יחד עם זאת יש לעשות את המהלכים הללו בחוכמה, ולא לחשוף את הקלפים על מנת להשיג עוקבים ולייקים באופן אורגני, שזו המטרה האמיתית.

מה היתרונות של קניית לייקים לאינסטגרם?

אמינות לפרופיל האינסטגרם

מלבד היתרונות שבזה, "לייקים" בדרך זו או אחרת הוא בסוג של מוצר חובה. אם אתם מעוניינים לקדם את החשבון ולהביא עוקבים אמיתיים, יש צורך להביא נראות מסויימת לחשבון, שכוללת מספר רב של עוקבים, ומספר רב של לייקים.

דף עם עוקבים רבים – אך עם מעט לייקים גורם לירידת האמון בדף שלכם, קל וחומר אם אתם מציעים מוצר או שירות כלשהו. קניית עוקבים ולייקים לאינסטגרם מספקת קהל (לפחות התחלתי) של קוראים, גם כשהמסרים שלכם עדיין לא מהדהדים רחוק. מה שבטוח- כשעושים את זה נכון ובהתמדה – זה רק עניין של זמן עד שיגיעו עוקבים חדשים רבים.

מעורבות בפוסטים

הלייקים משמשים פרמטר למעורבות קהל העוקבים בפרופיל. מעורבות מראה שיש הד לדברים שלכם, שאתם מעניינים, מושכים תשומת לב, ובמידה שמדובר בפרופיל לצורך עסקי – שיש עניין בדברים שאתם מציעים. מעורבות מעלה את רמת האמון במוצר או בשירות שאתם מציעים ומתוך כך גם את כמות העוקבים האורגנית.

ולכן, על מנת להשלים את העבודה – יש צורך ברכישת לייקים במקביל לרכישת העוקבים. שמרו חלק מתקציב הקידום על מנת לרכוש כמות מספקת של לייקים לפרופיל.

בנוסף, חשוב לדעת שלא כל חשבון עם מאגר עוקבים ענק הוא בהכרח מושך יותר תשומת לב ובעל פוטנציאל גדול יותר. לדוגמא: פרופיל עם 200 אלף עוקבים, אבל עם 10 עד 20 לייקים לפוסט, כנראה מעניין הרבה פחות מפרופיל עם 20 אלף עוקבים, אבל עם 700 עד 1000 לייקים. חוץ מהעובדה שיחס כזה בין לייקים ועוקבים מראה על התעניינות רבה יותר בפרופיל השני, הדבר מראה גם על אמינות ופוטנציאל גבוה יותר ללקוחות ממומשים. או בקיצור – זו לא (רק) הכמות – זו האיכות.

אז כמה לייקים כדאי לקנות?

אם אתם לא סלבים, ההמלצה שלנו היא לשמור על יחס של 10% בין מספר הלייקים למספר העוקבים (לדוגמא: 19 לייקים על כל 100 עוקבים). ביחס כזה, המעורבות נראית אמינה והגיונית. יחס כזה יסייע לכם לבנות את החשבון שלכם בהדרגה ובאופן יותר "בטוח".

 

למה דווקא אצלנו?

כי אנחנו יודעים איך לעשות את זה נכון (ולא הרבה יודעים), כי אנחנו מספקים את המוצר שלנו בזמן, כי יש לנו את הניסיון, כי יש לנו את המומחיות.

דיגיטל בוסט הוקם על גבי ניסיון של שנים ומומחיות עמוקה בכל נבכי העניינים של עולם הרשתות החברתיות. נכון להיום, סיפקנו כבר עשרות אלפי הזמנות ללקוחות מרוצים. בשונה ממשרדי קידום אחרים, אנחנו לא רק מספקים הזמנות – אנחנו מבינים את החשיבות של איכות הפרופיל שאנחנו רוצים לבנות ופשוט יודעים איך לעשות את זה נכון.

אז אם אתם רוצים לקבל תמורה הולמת למחיר שאתם משלמים ולא למצוא את הפרופיל נתון תחת חשדות לחוסר אמינות ועוקבים פיקטיביים, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקדם את החשבון שלכם באופן נכון. אם תרצו, תוכלו להתחיל עם הזמנה 'קטנה' ולראות את התוצאות. אנחנו בטוחים שתרצו להמשיך..

בהצלחה!

דילוג לתוכן