12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית לייקים באינסטגרם תעזור להגדיל את הפעילות בחשבון שלכם

אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר, והיא רק ממשיכה לצמוח. יותר ויותר אנשים נרשמים ומשתפים תמונות, ככה גם עסקים וחברות, שמשתמשות בפלטפורמה על מנת להראות את המוצרים והשירותים שהן מציעות. לא משנה אם אתם משתמשים בחשבון למטרות אישיות או כדי לעזור לקבל מותג אישי או עסק, אתם צריכים להיות פופולרים אם אתם רוצים למשוך קהל עוקבים נאמן.

באינסטגרם יש שתי אפשרויות לאינטראקציה עם התוכן שאתם מעלים: אפשר לעשות לייק לתמונות או להגיב עליהן. רוב המשתמשים מעדיפים את אינטסגרם על פני רשתות חברתיות אחרות בגלל הפשטות שבפלטפורמה. אתם יכולים לגולל בפיד וללחוץ לחיצה כפולה על התמונות כדי לתת למישהו לייק ממש מהר. לכן, הלייק הפך לדבר הנחשק ביותר באינסטגרם. אם אתם מבקרים פרופיל מסוים והמשתמש הוא בעל אלפי עוקבים אבל אין לו הרבה לייקים על כל תמונה, מה תניחו באופן טבעי? תחשבו שהוא קנה עוקבים באינסטגרם וחוסר המעורבות בפוסטים יעיד על כך.

לכן, אם אתם קונים עוקבים באינסטגרם, אתם צריכים לוודא שאתם קונים גם לייקים באינסטגרם על מנת לשמור על הפרופיל שלכם מאוזן, מה שיגרום לו להראות טבעי לחלוטין. כשאתם קונים לייקים באינסטגרם, אתם יכולים לפזר אותם על כמה פוסטים, מה שיהפוך את הדף שלכם לפופולרי מאוד.

האסטרטגיה הכי טובה לשימוש כשאתם קונים לייקים באינסטגרם

אם יש לכם קהל עוקבים גדול אבל היחס בין העוקבים לבין הלייקים בכל תמונה הוא לא טוב, קנו לייקים באינסטגרם כדי שהמעורבות בפוסטים שלכם תראה אמיתית. לאחר מכן, המשיכו לקנות לייקים באינסטגגרם בכל פעם שאתם קונים עוקבים, היות וזה ישמור על המראה הטבעי של הפרופיל שלכם, מה שיעזור לכם למשוך עוקבים ולייקים אמיתיים מאנשים שיראו את הפופולריות של הפרופיל שלכם.

כל פעם  שאתם מפרסמים משהו, תבקשו מהעוקבים שלכם לתייג את החברים שלהם, זה יעזור לכם לחשוף את הפרופיל שלכם לקהל גדול ולהבטיח שתקבלו עוקבים חדשים, לייקים ותגובות. אתם צריכים לחשוב לעומק על השיווק שאתם עושים לעצמכם או לעסק שלכם באינסטגרם, בדיוק כמו כל פלטפורמה שיווקית אחרת. אם תקחו את הזמן ותעשו את הדברים בצורה נכונה, אתם תראו תוצאות חיוביות.

זה רק יעזור לצמיחה שלכם אם תקנו לייקים באינסטגרם ותפזרו אותם על פני כמה פוסטים. בדרך הזו, כשמישהו אמיתי יראה את הפעילות בדף שלכם, זה יעלה את הסיכויים שהוא יעקוב אחריכם ויהפוך לעוקב פעיל.

מה צריך להיות היחס בין העוקבים לבין הלייקים?

כדאי שתנסו לשמור על היחס בסביבות 10-20 אחוזים. כלומר, אם יש לכם 10,000 עוקבים, כל פוסט אמור לקבל בערך 100-200 לייקים על מנת שייראה טבעי. אם יש לכם 100,000 עוקבים, כל פוסט צריך להיות בעל 1000-2000 לייקים. אם תסכלו עם חלק מהחשבונות הפופולריים ביותר תוכלו לראות מיליוני עוקבים ומאות אלפי לייקים.

מדובר פשוט בהגיון בריא. כמה שיש לכם יותר עוקבים, ככה אתם אמורים לקבל יותר לייקים. אנשים עוקבים אחריכם מסיבה מסוימת: הם מעוניינים בתוכן שאתם מפרסמים לכן, על מנת שזה ייראה אמיתי, אתם צריכים לקנות לייקים באינסטגרם שילכו ביחד עם העוקבים שיש לכם.

לסיכום

המון אנשים מתמקדים רק בכמות העוקבים שיש להם, אבל זה יכול לגרום לפרופיל שלהם להראות חשוד. אם לחשבון יש 100,000 עוקבים, כל פוסט צריך להכיל אלפי לייקים באופן טבעי, נכון? אם לחשבון גדול אין שום מעורבות כמעט בפוסטים, זה מעיד על כך שהעוקבים מזויפים. אם אתם קונים עוקבים באינסטגרם, אתם חייבים לקנות גם לייקים על מנת שהחשבון שלכם ייראה אותנטי וטבעי.

כשאתם משלבים עוקבים ולייקים, החשבון שלכם ייראה מאוד פופולרי, וזה ימשוך עוקבים אמיתיים שיעשו לייקים ויגיבו על הפוסטים שלכם. קניית עוקבים ולייקים באינסטגרם למעשה מניחים את היסוד שעליו תבנו קהל עוקבים אורגני גדול. זו אסטרטגיית שיווק שכל המותגים הכי גדולים משתמשים בה.

דילוג לתוכן