12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית לייקים ביוטיוב – למה חשוב לעשות זאת?

בעשור האחרון יוטיוב הפכה להיות אתר האינטרנט המוביל לשיתוף סרטוני וידאו.  רוב הסרטונים בהם אנו צופים ברשתות החברתיות ( פייסבוק, אינסטגרם ועוד) מגיעות מהיוטיוב. מה שהפך אותה למוצלחת כל כך היא העובדה שכל אחד יכול לעלות סרטונים בכל זמן, האפשרות להגיב, לדרג, לצפות ולשתף. אם יש משהו שאנו יודעים היטב זה שהגולשים אוהבים לשתף וכמה שיותר ויוצרי הסרטונים רוצים להוביל בדירוגים, בלייקים ובכמות הצפיות. וכל זה כדי להראות מקצועיים, איכותיים ומעניינים וזו הסיבה שיש לכם את האפשרות לרכוש חבילת קניית לייקים ביוטיוב מחברת דיגיטל בוסט.

איך תהפכו את הסרטונים שלכם למעניינים ותגרמו לאנשים להגיב, לתת לייק או לשתף?

כדי להיות מובילים בערוץ היוטיוב עליכם לדעת שמלבד האופצייה של קניית לייקים ביוטיוב עליכם לייצר תוכן איכותי, תוכן שמעניין ומסקרן, כזה שיגרום לגולש לחזור אליכם שוב. תחילה עליכם להחליט על נושא ספציפי בו הערוץ שלכם יעסוק, ישנם אופציות לנושאים שונים: ריאלטי על החיים שלכם, יצירת אומנות כלשהי שאתם טובים בה, מדריכים שונים לשימוש בתוכנות שונות, מדריכי עשה זאת בעצמך ועוד. את הנושא כדי לבחור עוד לפני שתחליטו על חבילה של קניית לייקים ביוטיוב.

כאשר אתם ממוקדים לנושא ספציפי הינכם מעמידים את עצמכם כמטרה להצלחה באותו תחום. כך אתם מאפשרים לגולש להבין שאתם מומחים בתחום שבחרתם. מומלץ לבחור נושא שאתם מתחברים אליו, כך התהליך יהיה לכם הרבה יותר מהנה. בנוסף תעסקו במה שאתם אוהבים וגם תייצרו תוכן לגולשים שלכם. ברגע שהחלטתם במה אתם רוצים להתמקד כדאי לכם לבצע מחקר מתחרים. מחקר כזה יעזור לכם להבין מה התחום מעניק, מי חזק כיום בתחום, מה הוא מייצג, מה הוא עושה טוב יותר. בנוסף עליכם ללמוד מה הוא עושה פחות טוב ואתם תעשו בדיוק ההפך ממנו כדי להצליח. מחקר מתחרים הוא החשוב ביותר והוא יאפשר לכם להבין את דרך הפעולה שלכם בדרך אל ההצלחה.

אז אחרי שהחלטתם באיזו נושא אתם הולכים להוביל תדאגו להכין לעצמכם ערוץ דיגיטלי בכל הרשתות החברתיות החמות ביותר: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד. חשוב להבין שקהל היעד שלכם נמצא ברשתות החברתיות הללו ומשם אתם תביאו תנועה אל ערוץ היוטיוב שלכם ולכן עליכם לדאוג לקניית לייקים ביוטיוב ובמיוחד קניית עוקבים ישראלים ואף ללמוד איך קונים עוקבים באינסטגרם. החיבור של כל הרשתות יחד יוביל אתכם להצלחה ולאפשרות גדולה יותר לצבירת קהל. חברת דיגיטל בוסט מאפשרת לכם ליהנות משלל שירותים שיובילו אתכם להצלחה ברשתות הללו, מומלץ להכיר את שירותיה רגע לפני שאתם ממשיכים בבניית המותג שלכם ביוטיוב.

לאחר שיש לכם את כל הבסיס הדיגיטלי ואת הנושא בו אתם מעוניינים לעסוק הגדירו לעצמכם את קהל היעד, האם מי שמתעניין בשרות שלכם הוא בטווח גילאים מסויים? האם דווקא נשים מתעניינים יותר מגברים? מהם תחומי העניין של אותם אנשים שעשויים להתעניין שתוכן שלכם? זה נקרא בניית פרסונה. הגדרת קהל היעד מאפשרת לכם להבין מי אותו אדם שיצפה ויתעניין בתוכן שתעלו. כמובן לאורך כל הזמן תדאגו לבחינת נתונים בכל זמן נתון ואולי תופתעו ותמצאו קהל יעד שלא חשבתם עליו וזו בדיוק הסיבה למה צריך לעקוב בדוחות איך הערוץ מתקדם. בניית פרסונה תעזור לכם גם להחליט אילו סוגי אנשים כדאי שיהיו בערוץ לפני שתחליטו לרכוש שרות קניית לייקים ביוטיוב.

אם יש לכם כבר את החשבונות של הרשתות החברתיות, נושא לערוץ היוטיוב ואפילו קהל היעד שלכם מוגדר מה שנותר לכם הוא להתחיל לחשוב על יצירת התוכן שאתם מעלים, אז יש מספר דברים חשובים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם מעלים סרטון ואולי גם לפני שאתם פונים לרכוש חבילת קניית לייקים ביוטיוב:

  1. הצילום חייב להיות מקצועי – עליכם לדאוג למצלמה איכותית,גם צילום סמארטפון הוא בסדר רק למדו את הטיפים לצילום נכון. בדקו שאתם מצלמים את מה שאתם רוצים ושאין הפרעות ברקע.
  2. התוכן חייב להיות מקורי – תוכן מקורי הוא פרמטר חשוב בבניית הערוץ קודם כל מבחינה משפטית ודבר שני בגלל שאם כבר יש תוכן כזה, מה היתרון לצפות דווקא בחשבון יוטיוב שהוא חדש?
  3. תדאגו לערך מוסף- תמיד תנסו לצאת מהקופסא ולהעניק מידע ותוכן שאף פעם לא נגעו בו והוא שייך לנושא שאתם עוסקים בו, זה תמיד עובד ויוצר צופים רבים שמשתפים ומגיבים.
  4. סאונד – תמיד תבדקו ששומעים אתכם היטב, שאתם מצליחים להעביר את המסר בקצרה ובחוכמה. מסרים ארוכים מידיי לעיתים יתפספסו. זכרו שהגולש שלנו חסר סבלנות ורוצה לקדם את התוכן כמה שיותר מהר.
  5. זכרו להזכיר לגולשים לעשות לכם לחיצה על הפעמון (כלומר שיראו התראה כאשר אתם מעלים סרטון חדש) אם אתם חוששים לנראות ראשונית של הערוץ שלכם תמיד תוכלו לרכוש מחברת דיגיטל בוסט את השירות קניית לייקים ביוטיוב. כך הערוץ שלכם ייראה מראש מעניין ומרתק, מה שנקרא "שיטת העדר" אם הרבה אהבו אותו, כנראה יש לכך סיבה.
  6. תדאגו לעשות "טיזר" לסרטון הבא שתעלו, כלומר השתדלו לעורר סקרנות לגולש שיגיע לבקר אתכם שוב ושוב.

אין ספק שבניית ערוץ יוטיוב דורש מכם עבודה ממוקדת מטרה ועשייה מרתקת של תכנים מקוריים ומעניינים. ברור לכולנו שאם תעמדו במשימה תצליחו להגיע להישגים גבוהים מאד, תוכלו להפוך ליוטיוברים הבאים ולכבוש את התחום ששמתם לכם כמטרה. אם הדרך נראת לכם ארוכה, אל תהססו לרכוש חבילת קניית לייקים ביוטיוב אצל דיגיטל בוסט זה רק יחזק לכם את העמוד בתוך טווח זמן קצר יותר.

זכרו שעליכם להניע את הגולש לפעולה, כלומר לגרום לו לעשות פעולות הרצויות לכם. מומלץ בכל סרטון למלא תאור וכותרת בעלת מילות מפתח מעולם התוכן שלכם, כי ברגע שהגולש יעשה חיפוש יופיעו לו תוצאות בהתאם לחיפוש שעשה ואם אתם הקמתם הסבר על איך לזלף עוגה,לדוגמא, כדאי מאד שהכותרות תכתב בהתאם כדי הגולש יגיע אליכם. בנוסף הוסיפו תאור לסרטון וקישור לאתר האינטרנט או לרשת החברתית החזקה ביותר שלכם בה אתם בוחרים להשקיע את מיטב התנועה. כך תעשו חיבור 360 בין כל הרשתות החברתיות וערוץ היוטיוב שלכם.

לסיכום,

תכנון ערוץ יוטיוב דורש ניהול נכון, ניהול שמכוון תחילה בהגדרת מטרות ויעדים, בחירת נושא מרתק שאתם מתחברים אליו והגדרת קהל היעד בצורה הטובה ביותר. את הערוץ היוטיוב שלכם מומלץ לעדכן מינימום פעם בשבוע. אם תעלו תכנים בטווח זמן ארוך מידיי תוכלו לאבד את הגולש, מפעם לפעם הוא ישכח וכבר ימצא ערוץ יוטיוב אחר שמאפשר לו ליהנות מהתכנים שהוא אוהב באותו תחום. שמרו על קשר, תנו ערך מוסף ותדאגו לחבר בין מספר עולמות מקשרים בתחום שלכם ולא לעסוק רק בתוכן בנאלי שכולם כבר מכירים. ככל שתאפשרו לגולשים שלהם להיות יותר מעורבים ותייצרו להם פעילות אינטרקטיבית שתאפשר להם להיות חלק מהערוץ שלכם, להגיב, לשתף או לתת את דעתם כך תוכלו לגרום לעוד ועוד גולשים לעקוב אחריכם ולהיות חלק מהעוקבים שלכם ברשתות החברתיות.

דילוג לתוכן