12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים באינסטגרם מישראל – דיגיטל בוסט

מכירים את זה ששילמתם ממיטב כספכם לפייסבוק, יצרתם קהל מטורגט אך ורק למדינה ואפילו רק לתל אביב וקיבלתם לייק של גולש מתאילנד? מהונגריה? בא לכם באותו הרגע לשבור את הלפטופ? לסגור את חשבון המודעות? ואתם נשבעים שיותר לא תקדמו דרך הפלטפורמה של פייסבוק! מה אתם עושים אחרי שנרגעתם? מריצים עוד מודעה… למה? כי פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים. כולנו למדנו לנשוך את השפתיים ולהגיד לעצמנו: "אין מה לעשות, זה הפתרון היחיד". אז זהו שלא! חברת דיגיטל בוסט מציעה שירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל. לא סתם לייקים רנדומליים שהגיעו לכם כי איזה הודי בחוות שרתים נידחת הקליק ועשה לייק על הפוסט שלכם. אנחנו מדברים על גולש אמיתי, ישראלי שקיים באמת! אנו מספקים שירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל. שירות במחיר הזול ביותר בארץ ושירותים טכנולוגיי מתקדמים נוספים כמו רובוט לאינסטגרם, קניית לייקם וצפיות ביוטיוב ועוד שורה ארוכה של שירותים שיעזור לדף שלכם לפרוץ קדימה ולהפסיק לדשדש במקום.

איך משיגים קניית עוקבים באינסטגרם מישראל

חברת דיגיטל בוסט היא החברה מס' 1 בארץ המספקת שירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל. איך אנו עושים זאת? לקח לנו זמן רב להבין איך עובדת מערכת הקידום והאלגוריתם של פייסבוק. אחרי שהגיעה ההבנה יצרנו כלים טכנולוגיים מבוססי תוכנה. יצרנו אלגוריתם משלנו שבנינו על מנת לנצח את המערכת. יצרנו שירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל. כאמור, אצלנו לא תקבלו עוקבים וירטואליים מומצאים של פרופילים מזויפים אלא של עוקבים אמיתיים! בעלי פוטנציאל להפוך גם ללקוחות! אנו מספקים שירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל ללקוחות ישראלים בלבד, כאלה ששירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל רלוונטי עבורם וממקדים את המידע והשירות שלנו בקהל הישראלי בלבד.

עקבו אחריי… – שירות  מיוחד של קניית עוקבים באינסטגרם מישראל

אנו מכירים הייטב את פלטפורמת הביזנס מנג'ר של פייסבוק ולא סתם הגענו למסקנה ששירות כמו קניית עוקבים באינסטגרם מישראל ללקוחות שלנו הוא פתרון מעולה שיעזור להם להגיע לתוצאות שפייסבוק אף פעם לא תספק להם. עשו השוואת מחירים פשוטה. כמה כסף יעלה לכם להגיע לאותם תוצאות שאנחנו מספקים לכם על ידי שירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל ושירותים נוספים שאנו מציעים באתר. מהר מאוד תבינו שלא רק שאתם משלמים יותר כסף על פחות תוצאות כאשר אתם מקדמים בפייסבוק, קחו בחשבון שהעבודה גם לוקחת לכם יותר זמן. בעזרת קניית עוקבים באינסטגרם מישראל אתם מקצרים את התהליך ומשיגים עוקבים האופן מידי. וזה בלי ליצור קהל, בלי ליצור מודעות, בלי לשלם הון תועפות לפייסבוק ובלי לקבל לייקים של גולשים מטורקמניסטן…

קניית עוקבים באינסטגרם מישראל במחיר הזול בישראל! – דיגיטל בוסט

אנחנו מציעים שירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל לדפי אינסטגרם ישראלים, נשמע הגיוני בסך הכול, לא? אנחנו לא רוצים שתשרפו את התקציב שלכם על לייקים ועוקבים לא רלוונטיים ממדינות זרות. לכן שירות קניית עוקבים באינסטגרם מישראל הוא השירות הכי טוב עבור כל דף אינסטגרם של עסק בארץ. איך זה שאתם מקבלים לייקים ועוקבים מגולשים ממדינות זרות? את זה אתם צריכים לשאול את ראשי פייסבוק ומי שקובע איך תעבוד מערכת הקידום הממומנת שלהם. רוצים לדעת איך זה שהרצתם קמפיין מודעות ממומן באינסטגרם וקיבלת לייק ממגולש בצ'כיה? וזה למרות שהקהל שלכם הוגדר לפי רדיוס עד פתח תקווה? מזל טוב על הצטרפותכם למועדון המתוסכלים של בעלי עסקים ששורפים את התקציב של הם על תוצאות לא רלוונטיות. אבל מה זה מעניין אתכם למה זה קורה אם יש פתרון יעיל וזול יותר?

בעזרת חבילת השירותים המתקדמת שלנו תוכלו להגיע לקהל שמתאים לכם. התאמה לפי מיקום בישראל בלבד, לפי תחומי עניין. כל גולש שיגיע לדף שלכם ירצה לקרוא את התוכן שלכם ולהישאר עוקב שלכם. אבל יש דבר אחד שאתם צריכים להבין. אנחנו יכולים להביא לכם עוקבים אבל מכאן זה כבר באחריותכם לספק להם תוכן איכותי שישאיר אותם עוקבים.

רוצים לדעת איך ליצור תוכן איכותי שיהפוך כל גולש לרוכש?

הנה 4 טיפים בסיסיים שכל יוצר תוכן ומקדם ברשתות החברתיות חייב ליישם על מנת לתת לגולשים ולעוקבים שלו סיבה טובה להישאר נאמנים לדף שלו:

  • תמונה שווה אלף מילים אבל סרטון שווה אלף תמונות… – זאת ההיררכיה מבחינת האפקטיביות של סוג התוכן ברשתות החברתיות ברוב המקרים: סרטון, תמונה, טקסט. ברוב המקרים אבל לא בכולם. תלוי בסוג העסק שלכם. כי אם יש לכם חנות ספרים למשל, אולי זה לא יהיה בדיוק ככה. אולי בדף עסקי של חנות ספרים הגולשים יתחברו יותר לטקסט ופחות לסרטונים. תמונה מתחת לטקסט תמיד תעזור. אבל הדגש בדף עסקי של חנות ספרים יהיה על פוסטים מושקעים מבחינת התוכן המילולי שלהם. דף אינסטגרם עסקי של מעצב שיער לעומת זאת בהחלט עדיף שיעלה תמונות וסרטונים שלו בפעולה. עדיף שיוסיף כמה האשתגים רלוונטיים כמובן ואיזה משפט בסטייל שמתאים לאופי של העסק שלו.

אבל בכל מקרה בין אם אתם אופי לחמים, מהנדסי מחשבים או אינסטלטורים, השקעה בתוכן היא בגדר חובה על מנת שעוקב שלכם ירצה להישאר עוקב…

 

  • טרגוט קהל מדויק – רובוט האינסטגרם שלנו למשל על אף שהוא עוצמתי ועובד 24/7 כדי להשיג לכם עוקבים ותגובות לא יהיה שווה כלום בלי ההגדרות שלכם. אתם הם אלה שמחליטים איזה קהל הרובוט יחפש ואיזה עוקבים הוא ישיג לכם. בניית קהל רלוונטי לדף שלכם היא סופר חשובה משתי סיבות עיקריות: 1. כדי להגיע לקהל רלוונטי…. – נשמע מובן מאליו, אבל תכלס מה הטעם לשלוח את התוכן שלכם למי שלא מתעניין בו… 2. כדי לחסוך כסף – כאשר אתם שולחים את התוכן שלכם לקהל לא רלוונטי אתם שורפים את התקציב ולא משיגים תוצאות ובמקום שהתוכן שלכם יגיע לגולש רלוונטי שיכול היה לגלות אתכם ולהפוך לעוקב הוא הגיע למישהו לא רלוונטי, הכסף יצא על האדם הלא נכון.

"אפשר לקנות עוקבים בכסף אבל אי אפשר להשאיר אותם עוקבים בכוח…"

המשפט הזה יכול להמחיש לכם בצורה הכי ברורה מה חשיבות התוכן שאתם מעלים לפרופילים ולדפים שלכם ברשתות החברתיות. אנחנו יכולים להביא את הגמל אל השוקת אבל אנחנו לא יכולים להכריח אותו לשתות… תפקידכם ואחריותכם לייצר תוכן מספיק איכותי, מגוון, מעניין ומפתיע, מצחיק, מרגש או מה שזה לא יהיה. אבל ככה שכל גולש שיגיע לדף שלכם. בין אם דרכנו, דרך פייסבוק או דרך שיתוף מחבר, ירצה גם להישאר בו בזכות התוכן בדף. אחרת הוא פשוט יעזוב, יסיר עוקב ולא יחזור יותר.

עכשיו אתם מבינים כמה חשוב לייצר תוכן איכותי. אתם מבינים איך יש לזה השפעה ישירה על כמות העוקבים בדף שלכם… נכון, זה לא פשוט אבל אנחנו יכולים לתת לכם דחיפה ראשונית. אנחנו בדיגיטל בוסט יכולים להביא לכם עדר של גמלים אל השוקת שלכם. אבל אתם תצטרכו לספק להם מים קרים וטעימים על מנת שהם ירצו להמשיך לשתות ולהישאר. בהצלחה.

דילוג לתוכן