14/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים בזול – לא יוצאים מפרופורציות

מי מאתנו לא חולם על חשבון אינסטגרם מצליח ופעיל שמספר העוקבים בו כל הזמן במגמת עליה? בין אם אתם מעוניינים להעלות לאינסטגרם שלכם תמונות על חייכם האישיים במטרה להפוך לכוכבי רשת ובין אם אתם בעליו של עסק כלשהו ומעוניינים ליצור אינטראקציה עם לקוחותיכם גם דרך חשבון האינסטגרם שלכם, ישנה חשיבות גדולה למספר העוקבים שיהיה לכם כבר בימיו הראשונים של החשבון. גם אם בחייכם האמתיים אתם מוקפים בחברים ובני משפחה, גם אם בחיים האמתיים יש לכם עשרות ואף מאות לקוחות קבועים שאתם מכירים אותם כבר שנים על שנים וסומכים עליהם שישתמשו בשירותיכם, כאשר אתם פותחים חשבון אינסטגרם אתם כלום ושום דבר, למעשה אתם מתחילים הכל מאפס, והדרך הנכונה ביותר להתחיל היא רק על ידי קניית עוקבים בזול דרך חברה כמו דיגיטל בוסט אשר מוכרת חבילות של עוקבים במחירים שונים.

איך אדע איזו חבילת עוקבים עלי לקנות?

קניית עוקבים באינסטגרם איננה דבר מסובך יחד עם זאת כדאי ליצור קשר עם איש מקצוע שייעץ לכם מה הדרך הנכונה ביותר עבורכם לרכוש חבילה של עוקבים וכיצד לפזר את הקנייה כך שלא תהיה מאסיבית מידי מבחינת עליית מספר העוקבים. השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם כאשר אתם ניגשים לביצוע קניית עוקבים באינסטגרם הינה: מי קהל היעד אליו אני פונה? האם המוצר או העסק שלכם פונה לקהלי יעד בכל העולם או שמא אך ורק לקהל ישראלי? האם אתם פונים לנשים, לנוער? אולי לגברים אולי לאמהות? ככל שתדייקו יותר בבחירת קהל היעד העיקרי שלכם כך תוכלו לתכנן אסטרטגיה נכנה יותר של קניית עוקבים באינסטגרם ישראלים או לא. קניית עוקבים באינסטגרם ישראלים אפשרית בהחלט במספר חברות, אשר מבטיחות לכם שכל העוקבים שאתם קונים יהיו ישראלים – זה למשל מומלץ מאוד לבעלי עסקים שכל לקוחותיהם הם ישראלים בלבד ואינם פונים לקהל הרחב הכלל עולמי.

בכל מקרה מומלץ להתחיל מקטן קניית עוקבים בזול היא בהחלט דרך להתחיל את צעדיכם הראשונים באינסטגרם ולהתקדם אט אט לצבירת עוקבים נוספים באופן אורגני וללא קנייה ישירה. קניית עוקבים בזול זו קנייה שמבטיחה לכם שיהיו לכם מספר מסוים של עוקבים אך איננה מספקת לכם מידע מעבר לכך על אותם עוקבים, ככל שהעוקבים יהיו יותר איכותיים כך המחיר יעלה. לכן, בתחילת הדרך כאשר אינכם מרוויחים מספיק בכדי להוציא כסף על קניית עוקבים שלא יורדים, מוטב כי תשקיעו דווקא בתחום של קניית עוקבים בזול ותשפרו את התדמית שלכם ברשת החברתית.

מהי קניית עוקבים שלא יורדים?

כאשר אתם מבצעים קניית עוקבים בזול, אין לכם שום ערובה כי אותם עוקבים שקניתם יישארו לעקוב אחריכם אחרי חודשיים, חודש או אפילו אחרי שבוע. קניית עוקבים שלא יורדים, לעומת זאת היא למעשה קניית עוקבים אשר מבטיחה לכם תקופת זמן מסוימת בה אותם עוקבים שקניתם יישארו לעקוב אחריכם גם לאחר חודש, חודשיים או יותר (תלוי בחבילה אותה רכשתם). כמובן שככל שהעוקבים יובטחו לכם לפרק זמן ארוך יותר כך מחיר החבילה יהיה יקר יותר. קניית עוקבים בזול איננה מאפשרת לכם את האופציה הזו, שכן קניית עוקבים בזול פונה דווקא ליתרון של הכמות ולא ליתרון של האיכות, כלומר על ידי קניית עוקבים בזול, תוכלו להעלות לאט לאט את כמות העוקבים שלכם, להכפילה ואף לשלשה וכל זאת ללא הוצאת כסף רב מידי אלא כמה עשרות שקלים.

מהיכן כדאי לקנות עוקבים לאינסטגרם?

כיום ישנן חברות שונות אשר מציעות לכם חבילות שונות לקניית עוקבים באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות, רוב הרכישות הללו מתבצעות אונליין, לכן חשוב מאוד לבצע את ההזמנה מחברה אמינה וכמובן לשים לב בעת הרכישה שהרכישה מאובטחת. חברת דיגיטל בוסט מספקת ללקוחותיה מספר חבילות שונות זו מזו, הן בכמות העוקבים שניתן לקנות והן באיכות של העוקבים.

ככל שהכמות והאיכות של העוקבים גבוהה יותר כך גם מחיר החבילה גבוה יותר, ברוב החברות המחירים נעים בין 50 שקלים לחבילה הקטנה ביותר ועד 800 שקלים ויותר לחבילות גדולות יותר אשר מונות מספר עוקבים רב ואיכותי, בחבילות היקרות יותר בדרך כלל תוכלו לקבל התחייבות לפרק זמן מסוים בו העוקבים שקניתם יישארו לעקוב אחריכם וכמו כן, תוכלו לקנות עוקבים אשר מגיבים לכם ויוצרים אינטראקציות בחשבונותיכם.

האם כדאי לקנות כמות גדולה של עוקבים כבר מההתחלה?

קניית עוקבים מוגזמת שהיא חסרת פרופורציות לזמן בו החשבון שלכם פעיל, לכמות התוכן שהספקתם להעלות אליו וגבוהה פי כמה מכמות העוקבים האורגניים שיש לכם, תוביל את חשבונכם למקום פחות טוב מבחינת האלגוריתם של אינסטגרם. למעשה, היא אף עלולה ליצור רושם מאוד לא חיובי ולגרום לסגירתו של חשבונכם. על כן, חשוב מאוד להבין: קניית עוקבים איננה תהפוך אף אחד מכם לאושיית רשת, הדרך היחידה להפוך את חשבון האינסטגרם שלכם לחשבון מצליח היא על ידי העלאת תכנים איכותיים ומעניינים עבור עוקבים אורגניים, ככל שתטיבו לעשות זאת כך ירבו הסיכויים שלכם להגיע לאלפי עוקבים. קניית עוקבים בהחלט יכולה לתרום לכם בתהליך של הגברת הנראות של חשבון האינסטגרם שלכם ואף יכולה ליצור תדמית טובה יותר על עוקבים פוטנציאלים. נסו לקנות עוקבים במקביל להעלאת תכנים איכותיים ועבודת שיווק מאומצת לא פחות ויצירת אינטראקציה עם קהל העוקבים שלכם. כאשר תגדילו את מספר העוקבים האורגניים תוכלו להמשיך ולבצע רכישה נוספת של עוקבים ולעלות מדרגה נוספת.

דילוג לתוכן