12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים ישראלים – למה מתכוונים כאומרים את המושג הזה?

בארצנו נהוג לומר "אתה נושם משמע אתה קיים" ברשתות החברתיות אין דבר כזה יש לך חשבון משמע אתה קיים, אלא אם יש לך אלפי עוקבים בחשבון, רק אז אתה קיים! חשוב להבין את זה, זה לא העיקר לפתוח חשבון, כל אחד עושה זאת היום בכמה קליקים פשוטים, המטרה היא לבלוט, ליצור ייחודיות, להעניק לגולשים משהו שהם טרם ראו, לחשוף בפניהם מידע שהם טרם נחשפו אליו, להעניק להם כמה שיותר דברים חדשים ומרתקים. זה מה שיוביל אותם ללחוץ לכם עוקב, לייק או שיתוף. כדי להיות קיים חברת דיגיטל בוסט מעניקה לכם את האפשרות לרכוש חבילה של קניית עוקבים ישראלים, כזו שתוביל אתכם לפסגה כמה שיותר מהר.

אז כאשר אומרים: "קניית עוקבים ישראלים" מתכוונים לחבילה שמאפשרת לכם לרכוש מספר מסוים של עוקבים (על פי החלטתכם) לחשבונות שלכם ברשתות החברתיות. ניתן לרכוש חבילה זו עבור הטיק טוק, הפייסבוק ואף במקום להתעסק בשאלה: "איך להגדיל עוקבים באינסטגרם?" ניתן לרכוש את העוקבים לאינסטגרם. כאשר אתם אלה שקובעים את הכמות. העוקבים הללו הם עוקבים מישראל כך החשבון שלכם יישמר אותנטי ואיכותי. רבים מהמשפיענים שרכשו עוקבים שאינם ישראלים הבינו שזו טעות, כיוון שהחשבון שלהם נראה לא אמין. עוקבים פיקטיבים מערערים את האמונה שיש לחשבון זה לספק משהו אמין ששווה להתחבר אליו. הרי למי בארץ יהיו כל כך הרבה עוקבים מחו"ל? אולי לסלבים וגם לכאלה שהם בינלאומיים. הגרוע ביותר אלו עוקבים פיקטיביים שאין להם אפילו תמונת פרופיל באינסטגרם אז אם יש ספק- אין ספק ! קניית עוקבים ישראלים זו החבילה הטנרדית והמשתלמת ביותר.

תמיד תתמקדו במטרה

עליכם לזכור תמיד שהמטרה ברכישת עוקבים היא לא רק להגדיל את כמות העוקבים שלכם, אלא גם לגרום להם להיות חלק פעיל בעמוד שלכם כדי שהם לא יעזבו עם הזמן וכדי שהחשבון שלכם יראה פעיל ועשיר בתגובות ואינטרקציות אחרות. אז לאחר שתדאגו לקניית עוקבים ישראלים בכמות מסוימת שתספיק עבורכם למטרה שהגדרתם, תדאגו לעלות תכנים שיובילו לפעילות ומעורבות בחשבון שלכם. מידיי פעם תקראו ותקבלו טיפים על איך להגדיל עוקבים באינסטגרם כדי לקבל מידע על חידושים או דברים אחרים שיכולים לחדש לכם ושבעזרתם תספקו מידע מגוון לעוקבים שלכם. מה שחשוב זה שתמשיכו לרכוש מחברת דיגיטל בוסט מידיי פעם כמות מסוימת של עוקבים שתוביל אתכם להצלחה הרצויה. היצטרפו לאלפי ישראלים שכבר עשו זאת, כאלה שכבר נהנים מהחבילה שמציעה קניית עוקבים ישראלים. הרי לא פשוט להגיע בצורה אורגנית לאלפי עוקבים, אם אינכם סלב או משפיענים ותיקים או משפיעים מאד קשה לעשות זאת ולכן דיגיטל בוסט מציעה לכם חלופה מעולה שתקצר לכם את הזמן להצלחה.

התאימו את קהל העוקבים לרשת החברתית שהכי טובה למטרה שלכם: אם אתם פונים לצעירים עד גיל 18 כדאי לרכוש עוקבים ישראלים בטיק טוק, לעומת זאת אם אתם פונים לקהל 18 ומעלה כדאי מאד לרכוש עוקבים ישראלים באינסטגרם וכך הלאה. התאמת החשבון שלכם צריכה להיות בהתאם לקהל היעד כדי שהתכנים שאתם מעבירים יעניינו אותם גם בהמשך ובכך תפחיתו את אחוזי הנטישה. ככל שתעשו זאת החשבון כך שלכם יישאר עם עוקבים איכותיים וזו בדיוק המטרה של כולם רגע לפני שהם מבצעים רכישה לחבילה של קניית עוקבים ישראלים. בנוסף השתמשו בכח שלכם מרשת חברתית אחת לרשת חברתית אחרת, כלומר אם יש לכם עוקבים רבים בטיק טוק תמיד תפנו אותם לעשות לכם עוקב באינסטגרם, תנגישו להם חלק מהמידע בטיק טוק ואת החלק השני "המסקרן" או "המתגמל" באינסטגרם. כך אתם מגדילים חשבון אחד בעזרת שאר החשבונות שלכם ברשתות החברתיות. רבים מהמשתמשים עושים זאת בכדי להגדיל את נפח העוקבים שלהם ברשתות החברתיות כאשר הם טרם הגיעו לכמות העוקבים שהם היו רוצים. איך יודעים כמה עוקבים אתם צריכים? עושים מחקר מתחרים, מומלץ שיהיו לכם יותר עוקבים מהמתחרים הישירים שלכם או לפחות שיהיה לכם טווח דומה.

אם יש לכם מוצר או שרות שאתם מעוניינים לספק לקהל הישראלי אין ספק שקניית עוקבים ישראלים יובילו אתכם למטרה מהר יותר, כיוון שתוכלו להציג עבורם את מה שאתם מעוניינים למכור. בכך שאתם מגיעים אל קהל היעד בקלות ובמהירות. ניתן לרכוש שירותים נוספים מחברת דיגיטל בוסט שיאפשרו לכם חשיפה רבה גם בשאר הרשתות החברתיות כמו: קניית לייקים ביוטיוב ורכישת לייקים לפייסבוק. ההתמקדות בקהל היעד היא חשובה והיא הדבר הראשון שעושים כאשר פונים לקמפיין שיווקי ולכן נסו להגדיר את העוקבים שלכם כמה שיותר, נסו להבין מי הם, במה הם מתעניינים, באילו גילאים הם ובכך תגיעו אל קהל היעד המדויק שיתאים למוצר או לשרות שאתם משווקים. כלומר קניית עוקבים ישראלים מספקים לא רק נפח של עוקבים שנראה טוב אלא גם אפשרות להגעה ישירה אל קהל היעד שלכם.

שמרו על העוקבים ותנו להם ערך מוסף

אז את השלב הראשוני עברתם, הגדרתם את קהל היעד וגם הגעתם אליו לאחר שרכשתם את החבילה שהכי מתאימה עבורכם בדיגיטל בוסט, שכוללת בין היתר קניית עוקבים ישראלים, לאחר שעניתם לכם על השאלה "איך מגדילים עוקבים באינסטגרם" אז מה עכשיו?

עכשיו תדאגו לשמר וכמה שיותר, האחריות שלכם להפחית את אחוזי הנטישה היא גבוהה. תספקו להם את המידע שהם רוצים, תחדשו, תגוונו, תעבירו את המסר בעניין, תנו להם להיות חלק, תקשיבו להם, תגיבו, תשתפו ותהיו ערניים למה שהקהל שלכם עושה בחשבון. כדאי שתיכנסו מידי פעם לדוחות באינסטגרם שיסבירו לכם מה עבד לכם טוב יותר, מי התעניין ובמה הכי הרבה, כך תלמדו כל הזמן מה לפרסם יותר ומה פחות. אנליטיקות אלה יעזרו לכם להתמקד במה שטוב לקהל היעד שלכם. ככל שתתנו ערך מוסף כך תגדלו עוד ועוד גם בעוקבים שהגיעו בצורה אורגנית עקב סקרנות והרצון לקבל מכם מידע נוסף, במקרה כזה זה אומר שעשיתם את העבודה בצורה הטובה ביותר ואת הדפוס הזה אתם צריכים לשמר היטב.

שימור של כל עוקב ועוקב הוא חשוב ולכן הקפידו לבדוק מי הסיר עוקב ומתי הוא הסיר אותו כדי לנסות ולהבין מה הסיבה שהוא עשה זאת. במידה ויש לכם ימים שרבים מהעוקבים הסירו עוקב מומלץ לבחון זאת לעומק ולהגיע לסיבה שזה קרה. כל פעם שתעשו זאת תלמדו משהו חדש על החשבון שלכם, על העוקבים שלכם ועל התוכן שאתם צריכים לספק. אל תשכחו ליצור הרמוניה בכל שאר הרשתות החברתיות ולהוביל בכולן. אם כבר העלתם תוכן, תעלו אותם לכל שאר הרשתות כדי ליצור מעגל של שיווק ומידע שהעוקבים שלכם מחכים לקבל מכם.

אז זה לא באמת משנה באיזו רשת חברתית החלטתם להשקיע, רק אל תשכחו שעבודה קשה שלוקחת זמן זה לגמריי משהו שצריך להשאיר בעבר, הטכנולוגיות הוחלפו והאפשרות שלכם להגיע להצלחה בטווח זמן קצר היא פה, אל תפספסו אותה. תשקיעו בערוצים שלכם, הם מייצגם את מי שאתם, זכרו זאת לפני כל תוכן שאתם מעלים.

דילוג לתוכן