12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים לאינסטגרם בצורה חכמה ככלי לקידום

קניית עוקבים לאינסטגרם זה מה שמרתיע רבים כאשר הם שומעים על השירות הזה לראשונה. האמינו לנו. אנחנו בדיגיטל בוסט נתקלים על בסיס יום יומי במי שמעוניינים להפוך את הרשת החברתית המבוססת על תמונות, לפלטפורמה המרכזית בחייהם, אלא שהם נתקלים בקשיים גדולים עת אלו מנסים להגיע לקהל הרחב.

יצירה של בסיס עוקבים איתן היא הדרך להתחיל את המסלול הדורש מרבים להפעיל את היצירתיות שלהם בכל יום מחדש. לעיתים, עבודה דרך הרשתות החברתיות עלולה להיחשב כעבודה פשוטה, כיפית, כזו שלא דורשת מאמץ גדול. אלא שכל מי שמבין בתחום יודע עד כמה, לצד הכיף, מדובר בלא מעט עבודה קשה.

קניית עוקבים לאינסטגרם אל מול הרקע התקשורתי היום זו לא מילה גסה. קניית עוקבים לאינסטגרם לא תהפוך אתכם ל- 'מזויפים' או לא אמינים בעיני הקהל שלכם. אלא זו דרך פשוטה וקלה לאפשר לכם להגיע לקהל רב יותר ויותר של עוקבים חדשים. הרי אנחנו יודעים היטב עד כמה זה קשה להגיע לעוד ועוד קהלים בתקופה בה מתרחשת עליה דרסטית בכמות כוכבי הרשת הנוצרים בכל כמה דקות. אנחנו חיים בעידן וויזואלי והדבר מתרגם באופן מידי לריבוי תחרות בשוק לא קל לכתחילה.

קניית עוקבים לאינסטגרם היא כלי שהפך פופולארי בקרב רבים. היא גם ההזדמנות שלכם להשתחל לעולם הזה בקלות רבה הרבה יותר. במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על רכישת עוקבים באינסטגרם, על היתרונות והחסרונות של צעד מהסוג הזה ואיך עושים זאת באופן דיסקרטי ונכון, אנחנו, כאן בדיגיטל בוסט, נמצאים עם כל התשובות שאתם צריכים לקבל.

החסרונות ודרכי התמודדות

אולי הסיבה שמובילה רבים להירתע מהרעיון של קניית עוקבים לאינסטגרם קשורה במידה רבה לכך שאנחנו יודעים היטב כי האלגוריתם של אינסטגרם כמו גם של הרשתות החברתיות המתחרות למעשה נלחם בתופעה בכל הכלים העומדים לרשותו. קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם, חושבים רבים, עלול להוביל לא רק להוצאות מיותרות כי אם לירידה משמעותית בחשיפה במידה והאלגוריתם יבין כי לא מדובר בהיווצרות של קהל אורגני, אלא קהל המגיע על ידי 'הנשמה מלאכותית'. אבל אנחנו כאן כדי להסביר קצת ולפשט את הדברים.

אנחנו מסכימים, כאן בדיגיטל בוסט כי קניית עוקבים לאינסטגרם לכשעצמה היא פעולה מיותרת. מדובר על פעולה שעלולה, במידה ומדובר על עוקבים לא אמיתיים, כאלו אותם מפעיל מחשב, להוביל לירידה משמעותית בחשיפה לאחר שהאלגוריתם של אינסטגרם יגלה כי אותם עוקבים הם קהל לא אמין.

אבל, קניית עוקבים לאינסטגרם יכולה להיעשות בצורה אחרת. אנחנו בדיגיטל בוסט לא מאפשרים לכם לבצע רק רכישת עוקבים באינסטגרם. אנחנו מלווים אתכם למעשה לאורך מערך שלם. אצלנו, על ידי קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם, בני אדם אמיתיים, בשר ודם, אנחנו אמנם מאפשרים לכם להשקיע סכום מסוים של כסף. אבל כזה אותו אנחנו יכולים לנתב בדיוק להיכן שאתם צריכים שהאנרגיה תנותב.

איך אנחנו מבצעים קניית עוקבים לאינסטגרם

אצלנו, בדיגיטל בוסט, העבודה היא כמובן לא רק לאפשר לכם לעשות קניית לייקים באינסטגרם. המטרה היא לאפשר לכם להשיג את הדברים לשמם פניתם אלינו לכתחילה. הרי כל אחד מגיע עם מטרות מעט שונות לתהליך של  קניית עוקבים לאינסטגרם. חלק מהלקוחות שלנו מעוניינים לבצע קניית עוקבים לאינסטגרם כדי לייצר תנועה של לקוחות חדשים שיביאו לזינוק בכמות הרכישות מבית העסק שלהם. יש כאלו, המעוניינים במה שנקרא קניית לקוחות חדשים באינסטגרם. זה על מנת להביא ליצירה של פלטפורמה משמעותית. פלטפורמה שתאפשר להם לקיים יותר ויותר שיתופי פעולה עם גופים מסחריים.

כך שמבחינתנו, כאן בדיגיטל בוסט, לפני שאנחנו רצים לתהליך של קניית עוקבים לאינסטגרם, חשוב לנו להבין מדוע אתם מעוניינים בפעולה מהסוג הזה. חשוב להבין מה אנחנו, בתור חברה העוסקת בתחום, יכולים לעזור לכם. איך אפשר לעזור להשיג את המטרות שלכם באופן הטוב ביותר.

אנחנו ניתן דוגמא שתמחיש את הרעיון. למשל, רגישת עוקבים באינסטגרם יכולה להתבטא במה שנקרא קניית לייקים באינסטגרם בלבד. כלומר, אתם מעלים תמונה לפיד ומקבלים עליה הרבה לייקים שמגדילים באופן טבעי את החשיפה של התמונה לקהלים חדשים. פעולה מהסוג הזה יכולה להיות אידיאלית עבור בעל עסק המשיק מוצר חדש ומעוניין בהרחבה של החשיפה שלו לקהלים חדשים. אבל זו לא פעולה שבהכרח תתאים למי שמעוניינת להיות משפיענית רשת.

במקרה הזה למשל, אנחנו לא נייצר רק קניית עוקבים לאינסטגרם באופן שרירותי. אנחנו נחשוב ביחד כיצד אנחנו יכולים להפוך את הרכישה הזו למה שמביא עוד ועוד עוקבים אמיתיים, המעוניינים להכיר את אותה משפיענית רשת מקרוב. אולי נעלה את החשיפה של הסטורי, אולי נבצע פעולות אחרות על מנת להבטיח כי העוקבים ייחשפו לצד החזק של אותה משפיענית רשת מתחילה.

קניית עוקבים לאינסטגרם זו רק ההתחלה

אנחנו, כאן בדיגיטל בוסט יכולים רק לעזור לך בכל הקשור לתחום של קניית עוקבים. אבל אנחנו לא יכולים לייצר תוכן בשמכם. זו אולי הנקודה החשובה ביותר בכל המאמר. קניית עוקבים מגיעה רק בסמוך ליצירה של תוכן מעניין ומקורי. אחרת, לא משנה איזו פעולה מלאכותית נבצע הדבר לא יתפוס.

אנחנו רוצים לתת לכם, לאור הניסיון שלנו, כמה טיפים ליצירה של באז משמעותי ברשתות החברתיות.

  1. היו אותנטים: אם יש דבר בו רבים נופלים שוב ושוב זה הניסיון להיות משהו אחר. לקוחות רבים רואים דוגמאות של משפיענים כאלו ואחרים ברשתות החברתיות ופשוט רוצים להיות כמותם. אבל עליכם לזכור כי אלו משפיענים שקיימים כבר. אם העוקבים היו רוצים הם היו הולכים פשוט לשם. אבל הם הולכים אליכם דווקא, כך שעליכם לתת להם ערך מוסף. ככל שתהיו יותר אתם, יותר אמינים, יותר קרובים. כך גם העוקבים שלכם ירצו לשתף, להיות חלק, להרגיש שגם להם מקום בסיפור שלכם. אל תמנעו מהם את האפשרות הזו.
  2. אתם לא צריכים להתבייש בתחומי העניין שלכם: אתם אוהבים יוגה? גיליתם תחום חדש מסקרן? אין סיבה שלא תתנו לו מקום. דווקא הבאה שלכם על כל הצדדים, היא הדרך שלכם לתת פתח אמיתי לחיים שלכם כמו שהם נראים במציאות.
  3. אתם יכולים להרשות לעצמכם להתבדח. הומור, יצירה של תוכן לא מהונדס דווקא הוא עלול להתברר לא פעם בתור מפתח אמיתי להצלחה.
  4. אל תשכחו, מדובר על פלטפורמה ויזואלית. אם הייתם מייצרים פלטפורמה חדשה בטוויטר זה היה משהו אחר, אבל כאן אנחנו מדברים על פלטפורמה שמטרתה לאפשר לאחרים הסתכל רגע וללכת. בתוך ים של מידע, תמונות וצבעים, אל תשכחו לתת מקום לאסתטיקה. הדבר עלול להשפיע במידה רבה על האופן בו אחרים מעוניינים להסתכל על הפיד שלכם, או שמא, קצת פחות .

אנחנו, כאן בדיגיטל בוסט מעוניינים לעבור אתכם תהליך. תהליך שיאפשר לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום על מנת שנוכל להתחיל בתהליך.

עוד משהו מעניין על: קניית עוקבים באינסטגרם

דילוג לתוכן