12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית עוקבים שלא יורדים – יש דבר כזה?

זה לא סוד שהיום בכדי להעלות את מספר העוקבים ברשתות החברתיות השונות, אנשים רבים מוצאים עצמם נעזרים בדרכים שונות ואף בקנייה של עוקבים. חשוב להבין שקניית עוקבים איננה יכולה להוות תחליף לעוקבים האותנטיים אשר מגיעים אל חשבונכם באופן טבעי ומסמנים עוקב מתוך התעניינות בתכנים שלכם, אך היא דרך מצוינת לשפר הן את הנוכחות שלכם באלגוריתמים השונים של הרשתות והן את התדמית של אנשים כלפי העמוד שלכם כאשר יגיעו אליו באקראיות, בעיקר כאשר מדובר בעמודים חדשים שאין להם עוקבים כלל, בסיס של כמה אלפי עוקבים בתחילת הדרך יכול לחולל ניסים. כיום נהוג לבצע קניית עוקבים כזו שמאפשרת לדף שלכם להיראות פופולרי גם בימיו הראשונים ולשפר את תדמיתו. יחד עם זאת, לרוב, העוקבים אשר תרכשו בתשלום יעלמו אט אט בזה אחר זה ויותירו את חשבונכם תוך מספר שבועות נטול עוקבים ונטול כסף שנוצל על מנת לרכוש את אותם עוקבים, מה עושים? קניית עוקבים שלא יורדים – בהחלט יש דבר כזה ונספר לכם על כך במאמר הבא של דיגיטל בוסט.

מה זה קניית עוקבים שלא יורדים?

כאמור, ניתן לקנות עוקבים לרשתות השונות דרך חברות שונות כמו חברת דיגיטל בוסט ואחרות שמספקות חבילות שונות של עוקבים. במאמר זה נתמקד ברשת החברתית אינסטגרם. הרשת החברתית אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר, היא ותיקה יחסית במגרש המשחקים ופונה לקהלי יעד רחבים מאוד מבחינת גילם ומינם. משום כך רוב האנשים נוטים להשקיע דווקא בה כאשר מדובר בנושא של קניית עוקבים שלא יורדים. אולם,  קניית עוקבים באינסטגרם איננה תנאי הכרחי להצלחתו של חשבון אינסטגרם, אך בהחלט יכולה לזרז תהליכים ולתת ספתח מוצלח לכל חשבון אינסטגרם שמעוניין בקהל עוקבים רחב בסופו של דבר.

אם כן, אין ערר על חשיבות של קניית עוקבים באינסטגרם בכדי לשדר לקהל היעד הרצוי אשר נקלע לחשבונכם באקראיות או מתוך כוונה, שמדובר בחשבון מצליח ופופולרי בעל קהל עוקבים רחב, יחד עם זאת חשוב להבין שאם תבצעו קניית עוקבים באינסטגרם בעלות נמוכה, כך גם רוב הפרופילים העוקבים שלכם יהיו פיקטיביים ויורדו או אף יחסמו על ידי אינסטגרם ואתם תמצאו את עצמכם מאבדים עוקבים בזה אחר זה, לכן מומלץ מאוד להשקיע את העלות ולשלם על קניית עוקבים שלא יורדים. עוקבים שלא יורדים אלו למעשה פרופילים של אנשים אמיתיים לחלוטין וחשבונות פעילים ברשת האינסטגרם, ברוב המקרים לאותם עוקבים יהיה קהל עוקבים משלהם – כלומר יהיו אלו עוקבים איכותיים עם חשבונות שמשדרים אמינות ופופולריות בעצמם.

כיצד ניתן לבצע קניית עוקבים שלא יורדים וקניית עוקבים בכלל?

כיום ישנן חברות רבות בשוק שמספרות לכם שמהן תוכלו לקנות מספר עוקבים מסוים, כאשר לכל איכות של קהל עוקבים מחיר משלו. יחד עם זאת שישנן חברות רבות אשר עושות זאת, מוטב כי תמצאו מקום אמין שמאפשר לכם לקבל חבילות שונות ועומד במילתו בייחוד כאשר אתם משקיעים את כספכם בנושא של קניית עוקבים שלא יורדים. את הרכישה ניתן לבצע באמצעות תשלום מאובטח אונליין ולעתים גם בשיחת טלפון. כמובן שיש אפשרות של קניית עוקבים באינסטגרם   paypal. קניית עוקבים באינסטגרם paypal  איננה שונה מקנייה באמצעות כרטיס אשראי, כמובן שהיא נעשית באופן מאובטח וחשוב שתבדקו זאת טרם אתם מכניסים שאת פרטי האשראי שלכם פנימה ומבצעים רכישה. מומלץ לקנות חבילות שאינן גדולות מידי ביחס למספר העוקבים הקיים שלכם, כלומר, אם אין יש לכם רק עשרות עוקבים – רכישה של 1000 עוקבים בבת אחת עלולה להוביל לחסימת חשבונכם, לכן כדאי לפעול בשיקול דעת ובפרופורציונאליות למצב החשבון שלכם ולא לקפוץ מעל הפופיק. ככל שתבצעו את קניית העוקבים באופן הדרגתי ופרופורציונאלי, כך ייטב לכם ותוכלו להנות מהפרות של ההשקעה לטווח ארוך יותר.

מה העלות של קניית עוקבים שלא יורדים?

מחיר קניית עוקבים שלא יורדים משתנה מחברה לחברה ותלוי באיכות של העוקבים. כאשר אתם ניגשים לקנייה של עוקבים באינסטגרם כדאי שתבדקו מול מספר חברות כמו דיגיטל בוסט על החבילות הקיימות ומה הן מספקות. בין החבילות של קניית עוקבים תוכלו למצוא חבילות אשר מבטיחות לכם שאותם עוקבים שתקנו יישארו עוקבים לפרק זמן מסוים, בדרך כלל המקסימום שניתן להבטיח ללקוח הוא הישארות של כ90 ימים, כלומר שלושה חודשים מלאים. כמובן שבפרק זמן זה תוכלו לקדם את החשבון קידום אורגני או ממומן ולהוסיף עוקבים משלכם וכך תוכלו למטב את החשבון שלכם ולהגיע למצב של הכי הרבה עוקבים באינסטגרם שלכם. ללא ספק השילוב של קניית עוקבים שלא יורדים וצבירת קהל אוהדים אותנטי יביאו אתכם לתוצאה המיוחלת ולמצב של הכי הרבה עוקבים באינסטגרם לחשבונכם.

לסיכום נאמר שבשוק הנוכחי קיימות חברות רבות שישמחו לעזור לכם לקדם את חשבון האינסטגרם שלכם בין אם הוא חשבון עסקי ובין אם הוא חשבון אישי על ידי קניית עוקבים לרשתות החברתיות השונות. קניית עוקבים היא לחלוטין חלק חשוב להגדלת כמות העוקבים שלכם ולשיפור תדמיתכם במגרש המשחקים של אינסטגרם מול אנשים אשר מגיעים אל החשבון שלכם באופן אקראי. זה לא סוד, ככל שיהיו לכם יותר עוקבים כך יהיה לכם קל יותר להגדיל את מספר העוקבים, ממש כמו הסיפור של הביצה והתרנגולת. כיום לכל אדם ישנה האפשרות לעשות זאת ולקנות עוקבים ולשפר את מעמדו ברשת החברתית בדרך מלכותית על ידי קנייה של עוקבים.

דילוג לתוכן