12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית צפיות אוטומטי לסטורי באינסטגרם

רוצים להרגיש כמו הכוכבים הגדולים של הוליווד, רוצים שגם לכם יהיו אלפי צפיות על כל סטורי שתעלו באינסטגרם, בשביל זה במחיר ממש נמוך תוכלו לקבל קניית צפיות אוטומטי לסטורי באינסטגרם ולהרגיש בדיוק כמו הכוכבים הגדולים, אבל האם באמת צפיות שתקנו אותם לכל סטורי שתעלו, הם אלו שיהפכו אתכם להיות כאלו כוכבים, או שאולי בעצם אתם רק מרמים את עצמכם, כי אחרי הכל אותן צפיות לא מגיעות מאנשים אמיתיים אלא צפיות שמגיעות מחשבונות מזוייפים שנועדו רק במטרה אחת, למכור לכם, אלו שרוצים להיראות יותר "מבוקשים", "מפורסמים" להוציא לא מעט כסף על פרסום שבכלל לא קיים.

מה זה בכלל אינסטגרם ואיך הכל התחיל ?

אינסטגרם היא רשת חברתית, שבה לכל אחד קיים חשבון אינסטגרם, והוא נועד לתקשר בין אנשים, ברשת ניתן להעלות תמונות וגם סרטון של 15 שניות, המטרה העיקרית היא שכל חשבונות האינסטגרם יוכלו לתקשר בניהם.
את ההתחלה של האינסטגרם, עשתה רשת חברתית שהתחילה כבר בסוף שנות ה 90 היא לא אחרת מאשר ICQ אותה רשת חברתית הייתה פשוטה מאוד, היא אפשרה לחברים אך ורק להתכתב בניהם, מעבר להתכתבות בסיסית בין החברים, היא לא אפשרה יותר מידי דברים כמו שהיום רשתות חברתיות מאפשרות לנו, בנוסף ב ICQ מעבר למסרים כתובים, הייתה האפשרות להעביר כל מיני סימנים, לרבות סמיילי פרחים ועוד.
עם הזמן, הרשתות החברתיות התפתחו והגיעו אלינו גם בצורת אפליקציה אל הטלפון הנייד, האינסטגרם הפכה להיות רשת חברתית מתוחכמת במיוחד, עם אפשרות לשתף תמונות, לערות כל תמונה, להוסיף כיתוב על התמונה, בנוסף באינסטגרם אנו יכולים לשתף סרטונים קצרים ולערוך גם אותם.

למה בכלל שנרצה לקנות צפיות לסטורי ?

הרבה פעמים אנשים בעלי חשבונות אינסטגרם מנסים להשיג את הפרסום בדרכים רבות, אחת הדרכים היא "להישען על הכתפיים של הגדולים" (נסביר את השיטה בהמשך) והדרך השנייה היא קניית צפיות אוטומטי באינסטגרם, שעל הדרך הזאת נסביר בדיוק עכשיו, וכמובן למה שתרצו בכלל להשתמש בשירות קניית צפיות אוטומטי באינסטגרם.

הסיבה הראשונה : בשביל שתהיו ראשונים

אינסטגרם עובד בשיטה פשוטה, הוא מציג סטורי של משתמשים לפי דירוג, כלומר המערכת של הרשת החברתית אינסטגרם, בוחרת לפי אלגוריתם קבוע, שאותו אלגוריתם מורכב ממספר פרמטרים הקובעים מה להציג בעמוד הראשון, ואחד מאותם פרמטרים הוא כמות הצפיות, כלומר המסקנה אומרת, שככל שיש יותר צפיות, מדובר במשהו באמת מעניין ולכן הם ירצו להציג אותו בעמודים הראשונים.
אז אם אתם רוצים להופיע בקלות בעמודים הראשונים, כל מה שעליכם להשיג זה כמות של צפיות גבוה מספיק שמערכת אינסטגרם תחליט לדרג אתכם במקומות הראשונים. ופה אנחנו נכנסים לתמונה עם קניית צפיות אוטומטי לסטורי.

הסיבה השנייה לקניית צפיות אוטומטי לסטורי: שלא יעלו עליכם

יש הרבה מאוד משתמשי אינסטגרם שקנו לעצמם עוקבים, כלומר חשבונות מזויפים שהוקמו רק במטרה אחת, להיות חשבונות שיהפכו להיות עוקבים שלכם או חשבונות שיהיו הצופים שלכם בכל סטורי שתעלו.
לכן, אותם אלו שיש להם עשרות אלפי עוקבים, פתאום העלו סטורי, לסטורי שלהם יש כמה עשרות בודדות של צפיות, זה מעיד באופן ישיר שיש כאן קנייה של עוקבים, הרי לא הגיוני שיש מישהו עם חצי מיליון משתמשים שעוקבים אחריו, והוא העלה סטורי, אז צריך להיות עשרות אלפי צפיות ולא כמה עשרות בודדות, כי אחרי הכל אם אותו בנאדם לא היה מעניין, הוא לא היה מגיע למצב של חצי מיליון עוקבים.
לכן, במקרה כזה שאם קניתם בעבר עוקבים, אתם צריכים להיות מאלו שגם קונים כמות סבירה של צפיות, כי אחרת זה ברור ומובן באופן חד משמעי, שאתם לא באמת הבאתם עוקבים אמיתיים, אלא מדובר בחשבונות מזויפים שעוקבים אחרי החשבון שלכם, משהו שיכול להוביל לסגירה של אותו חשבון מזויף (כלומר יורד לכם עוקב) וגם יכול להוביל לסגירת החשבון שלכם בגלל הפרת מדיניות של רשת אינסטגרם.

דילוג לתוכן