12/12/2023
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
200
10%הנחה
20%הנחה

עוקבים מפרופילים הכי איכותים שיש! אצלנו לא מתפשרים על איכות.

קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
קניית עוקבים ישראלים באינסטגרם
25
10%הנחה
20%הנחה

קניית עוקבים באינסטגרם ממשתמשים ישראלים אמיתיים ואיכותיים. עוקבים אלו יעזרו לקידום וחשיפת הפרופיל שלכם למשתמשים ישראלים נוספים.

קניית לייקים באינסטגרם
קניית לייקים באינסטגרם
100
10%הנחה
20%הנחה

בחרו תמונה והוסיפו כמה לייקים שתרצו כדי להגדיל את החשיפה.

קניית צפיות באינסטגרם

האם קניית צפיות באינסטגרם גורמת לך "לעבוד על עצמך" או שבאמת בניית מותג אינסטגרם חזק מחייבת קניית צפיות ?

קניית צפיות באינסטגרם, הפכה להיות נפוצה מאוד בזמן האחרון, אך היא מכילה בתוכה בעיה מורכבת, במיוחד שמדובר על הקהל הישראלי, הרשתות חברתיות של היום שמות דגש רב בעיקר על מניעה של פועלות לא חוקיות, הפעולה הלא החוקית העיקרית באינסטגרם היא קניית צפיות, קניית עוקבים וקניית לייקים, מכאן שאם כבר בחרתם לקנות צפיות באינסטגרם כדאי מאוד שתעשו את זה בדרך הנכונה, הדרך הנכונה היא כמובן לקנות אך ורק מחברה שמוכרת לכם צפיות של קהל ישראלי.

צפיות לאינסטגרם – החשבון שלכם וכל העולם

נתחיל בהסבר קצר, למה בכלל אתם צריכים צפיות לאינסטגרם, או יותר מדויק למה בכלל לקנות צפיות ?

נודה על האמת, היום בשנת 2020 שכבר ממש כאן, ערוצי השיווק המובילים הם מנועי החיפוש ובראשם כמובן גוגל, ויחד איתם מגיעים הרשתות החברתיות, כמובן שישנם ערוצי פרסום נוספים, כמו פרסומות ברדיו, טלוויזיה ועיתונים, שאלו עולים לא מעט כסף, פרסומת בערוץ 12 או 13 בזמני הצפייה הגבוהים שמכונים "פריים טיים" יכולה לעלות עשרות אלפי שקלים, שכל אלו לא כוללים את הפקת הפרסומת עצמה, מה שמוביל לסכומים שמגיעים גם למעל מ 100 אלף שקלים חדשים, זה מה שגורם להרבה בעלי עסקים קטנים, לנצל את הרשתות החברתיות לצורך פרסום העסק, הסיבה לכך היא שפרסום ברשתות החברתיות עולה הרבה פחות, בתקציבים של מאות שקלים בודדים אתם יכולים להקים קמפיין מעולה ברשתות החברתיות שיכול להניב לעסק שלכם תוצאות מעולות.

שני הכללים החשובים שחייבים להנחות אתכם בקניית צפיות

הדרך הטובה להסביר היא כמובן בדוגמה : יש לכם עסק, כל עסק שיהיה והוא עסק פיזי, שממוקם בישראל, נניח ומדובר על ספר כלות, או מעצב שיער של תסרוקות ערב לנשים, אותו מעצב שיער, שעובד באזור הצפון, נהריה, חיפה וגם אזור השרון, ניגש וקנה צפיות לאינסטגרם, אכן הגיעו לא מעט צפיות, אבל כל הצפיות הן של רובוטים (חשבונות מזויפים שהוקמו רק במטרה לספק את הצפיות) מכאן שהתשלום שהושקע בקנייה הייה לשווא, הרי הוא לא הניב את התוצאה שלשמה הוא נועד, ואם אכן מדובר על חשבונות אמיתיים, אבל כל החשבונות האמיתיים האלו הם חשבונות מחו"ל, אתם לא תראו את אותו מעצב מגיע מנהריה עד לקצה השני של העולם רק בשביל תסרוקת ערב. (אלא אם באמת משלים לו על זה המון).

הכלל הראשון : קונים רק צפיות של משתמשים אמיתיים.

זה משהו שאמנם לא תוכלו לבדוק לפני, אלא רק בדיעבד, לכן את הקנייה הראשונה של צפיות באינסטגרם אתם חייבים לעשות בכמות קטנה.

מתחילים בכמות המינימום שמציעים לכם, אחרי שבחנתם שאכן התוצאה היא רצויה עבורכם, תוכלו לגשת ולקנות צפיות בכמות יותר גדולה שגם תעלה לכם בהתאם.

הכלל שני : יש עוקבים חייבים צופים.

אם קניתם בעבר עוקבים לאינסטגרם, ויש לכם כבר עשרות אלפי עוקבים, הרי הגיוני שעל כל פרסום שתעלו גם יהיו צפיות.
משתמש שיש לו יותר מחצי מיליון עוקבים, והעלאה פוסט, ויש לפוסט הזה פחות מ 10 צפיות, זה משהו שלא הכי מסתדר מבחינה לוגית, הרי מי שיש לו מעל חצי מיליון עוקבים מדובר על מישהו באמת מעניין, שכל פוסט שלו צריך למשוך לכל הפחות מעל עשרת אלפים צפיות.

אז אם בעבר כבר קניתם עוקבים, ויש לכם בניהם גם עוקבים אמיתיים, בשביל אותם עוקבים אמיתיים, אתם צריכים ליצור ולבנות אמינות, כזאת שתראה שעדיין ה"באז" סביבכם לא הלך לאיבוד.

לסיכום :

קניית צפיות באינסטגרם היא פעולה שצריכה להיעשות עם אסטרטגיה וחשיבה אמיתית, כזאת שתניב את התוצאות שאתם רוצים, אל תתפתו לכל מיני מקומות מפוקפקים שקיימים ומציעים לכם שירות של צפיות ועוקבים לא אמיתיים, בחנו לעומק ממי את רוכשים את הצפיות ועשו את הצעדים בתבונה.

 

 

דילוג לתוכן